תיאום פגישות

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו


תיאום פגישותתיאום פגישות הוא שירות שניתן לעסקים רבים וכולל יתרונות רבים. על ידי תיאום פגישות ניתן להגיע למגוון לקוחות פוטנציאליים, להגדיל את המכירות וכך להגדיל את הרווחים. מהו שירות תיאום פגישות וכיצד זה עובד? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהו שירות תיאום פגישות?

תיאום פגישות, או בשמו המקצועי טלמיטינג הוא שירות שמתבצע בטלפון על מנת לתאם פגישות פרונטליות עם לקוחות. כאשר מבצעים תיאום פגישות יוצרים קשר ראשוני עם לקוחות פוטנציאליים על מנת לתאם איתם פגישה. בפגישה נציג המכירות יוכל להציג ללקוחות את המוצר או השירות, את היתרונות שלהם וכך יוכל להניע את הלקוח לפעולה. 

בשיחות פגישות לעסקים, הנציגים עובדים מול בסיסי מידע שהתקבלו ממחלקות שונות. בסיסי המידע כוללים פרטים שונים על הלקוחות של העסק כאשר המרכזיים הם שם ומספר טלפון. כמו בטלמרקטינג אלה יכולה להיות לקוחות קיימים, לקוחות עבר, לקוחות פוטנציאליים שהתעניינו או לקוחות פוטנציאליים שלא פנו מעולם לעסק.  

במהלך שיחת פגישות, הנציג יפעל לתיאום פגישה ויתנהל לפי תסריט מובנה. תסריטי השיחה כוללים דרכים להצגה המוצר, שיטות לטפל בהתנגדויות של הלקוח, דרכים להנעת הלקוח לפעולה וכדומה. על ידי תיאום פגישות ניתן להגדיל את אחוזי ההמרה של הלקוחות ולסגור עסקאות רבות. 

כיצד מבצעים תיאום פגישות?

על מנת לבצע תיאום פגישות יש להקים מוקד עם נציגי טלמיטינג מקצועיים ומיומנים. לשם כך יש לקחת בחשבון מספר דגשים-

  • יצירת בסיס לקוחות

על מנת ליצור בסיס לקוחות יש לפנות ללקוחות שהביעו התעניינות במוצר. תוכלו להוסיף עמוד צור קשר באתר של העסק או בעמוד הפייסבוק על מנת לקבל לידים (פניות של לקוחות). כמו כן ניתן ליצור קשר עם לקוחות עבר של העסק ולהציע להם שירותים או מוצרים חדשים. 

  • בניית תסריטי שיחה

שיחות תיאום פגישות מתנהלות על פי תסריטי שיחה שכתובים מראש. לשם כך יש להכין מבעוד מועד תסריטי שיחה שיסייעו לניהול השיחות. בתסריטי השיחה יש לכלול פרטים על המוצר, יתרונות של המוצר, מדוע כדאי לבחור בו על פני המוצר של המתחרים, התנגדויות אפשריות של הלקוחות וכיצד ניתן להתמודד איתן. 

  • יצירת קשר בזמן נכון 

אלמנט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מתי ליצור קשר עם הלקוחות. חשוב מאוד ליצור קשר בזמן הנכון. הזמן הנכון הוא הזמן בו ללקוחות תהיה יכולת ונוחות להקשיב ולהיות בתשומת לב לשיחה. בדרך כלל הזמן המומלץ להתקשרות הוא בין חמש לשמונה בערב כאשר רוב האנשים בבית אחרי יום העבודה. 

  • תיעוד המידע שהשגתם

חשוב מאוד לנהל יומן פגישות. ביומן הפגישות חשוב לתעד את כל המידע שהצלחתם להשיג על הלקוח. במידה שתהיה שיחת טלפון נוספת ללקוח זה או שתתקיים הפגישה איתו, המידע שהשגתם יוכל לעזור לכם להתקרב ללקוח וליצור איתו חיבור ראשוני. 

  • ניתוח נתונים והסקת מסקנות

אחד האלמנטים החשובים בעולם העסקים ובעולם השיווק הוא ניתוח נתונים והסקת מסקנות. כאשר מנתחים את הנתונים ומסיקים מסקנות ניתן להבין האם אנחנו מצליחים לממש מטרות או לא. נסו להבין מה הוביל אתכם להצלחה ומה פחות. נתחו את המידע ושפרו את תסריטי השיחה. חלק מהפגישות לא יצלחו במיוחד בהתחלה אך בזכות ניתוח הנתונים תוכלו להמשיך להשתפר עד שתצליחו. 

 

מי צריך שירות תיאום פגישות?

שירות הפגישות הוא פתרון מצוין שיכול להביא להגדלת המכירות והרווחים של העסק ולחסוך זמן וכסף יקר על אנשי מכירות בשטח. תיאום פגישות הוא שירות שמומלץ לבעלי עסקים שלא נגלים לעיני הלקוחות. לדוגמא, בעלי חנויות שלא תמיד מתנהלים מול הלקוחות יכולים להגדיל את המכירות באופן משמעותי על ידי שירותי תיאום פגישות. כלומר, אם אתם בעלי עסקים מסחריים שמוכרים מוצרים ושירותים לשוק הרחב מומלץ להיעזר בשירותי תיאום פגישות שמאפשרים לכם לנהל פגישות עם לקוחות פוטנציאליים וכך להגדיל את המכירות. 

התחומים הבולטים ביותר בהם נעשה שימוש בשירותי תיאום פגישות הם ייעוץ עסקי, מאמנים אישיים, מייעצים ארגוניים, ייעוץ מס, רואי חשבון, מנהלי חשבונות, מפתחי תוכנה, תחום הליסינג, השכרת רכב ועוד. 

 

תיאום פגישות על ידי חברה מתאימה

תיאום פגישות עם לקוחות היא משימה לא פשוטה שיכולה לקחת זמן רב. כאשר בעל העסק פועל על מנת לתאם פגישות הוא יכול להזניח חלקים אחרים וחשובים לא פחות בעבודה שלו. לכן, על מנת שבעל העסק יוכל לחסוך זמן ולהשקיע בעבודה שלו מומלץ להיעזר בחברות מתאימות. 

חברות טלמיטינג הן חברות שמתמחות בשירותי תיאום פגישות. חברות אלה מעסיקות נציגי תיאום פגישות מקצועיים, מיומנים ומנוסים במיוחד. נציגים אלה משקיעים מאמצים רבים על מנת לבצע סקרים, לפלח שוק לקוחות, להגיע ללקוחות המתאימים ולתאם איתם פגישות. יש לקחת בחשבון ששיחות תיאום פגישות מצריכות ידע רב והנציגים כותבים תסריטי שיחה איכותיים ומסקרנים. על ידי תסריטי השיחה הנציגים מצליחים למשוך את תשומת לבם של הלקוחות, לסקרן אותם, לטפל בהתנגדויות שעולות ולתאם פגישה. 

שירותי טלמיטינג הם שירותים מקצועיים שמצריכים ניהול, ידע, ניסיון ומקצועיות. לכן, מומלץ להיעזר בחברה חיצונית שמעניקה שירותי טלמיטינג. 

כמה עולה שירות תיאום פגישות?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה יעלו שירותי תיאום פגישות מאחר שתלויים בגורמים שונים כמו משך הזמן שיינתן השירות, אופי המענה ועוד. 

ריכזנו לכם טווח מחירים עבור שירותי תיאום פגישות- 

  • המחירים לשיחות תיאום עד 100 דקות ינועו בין 280 ל-300 שקלים. 
  • המחירים לשיחות תיאום עד 200 דקות ינועו בין 680 ל-700 שקלים.
  • המחירים לשיחות תיאום עד 500 דקות ינועו בין 980 ל-1,000 שקלים.  
  • המחירים לשיחות תיאום עד 5,000 רשומות ינוע בין 14,000 ל-15,000 שקלים. 
  • המחירים לשיחות תיאום עד 10,000 רשומות ינועו בין 28,000 ל-30,000 שקלים. 
  • המחירים לשיחות תיאום מ-50,000 רשומות ינועו סביב 130,000 שקלים ומעלה. 

 

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן