מוקד תיאום פגישות

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו


מוקד תיאום פגישותמוקד תיאום פגישות הוא מוקד בו מבצעים שיחות טלמיטינג על מנת לתאם פגישות עם לקוחות פוטנציאליים של העסק. מוקד תיאום פגישות יכול להוביל להגדלת המכירות של העסק וכך להגדיל הרווחים שלו. מהו מוקד תיאום פגישות ואיך זה עובד? על כך במאמר הבא. 

 

מהו מוקד תיאום פגישות?

מוקד תיאום פגישות הוא מוקד טלפוני שמיועד לתאם פגישות פרונטליות עם לקוחות. בשמו המקצועי המוקד נקרא מוקד טלמיטינג. כאשר מבצעים תיאום פגישות יוצרים קשר ראשוני עם לקוחות פוטנציאליים על מנת לתאם איתם פגישה. בפגישה נציג המכירות יוכל להציג ללקוחות את המוצר או השירות, את היתרונות שלהם וכך יוכל להניע את הלקוח לפעולה. 

בשיחות תיאום פגישות, הנציגים עובדים מול בסיסי מידע שהתקבלו ממחלקות שונות. בסיסי המידע כוללים פרטים שונים על הלקוחות של העסק כאשר המרכזיים הם שם ומספר טלפון. כמו בטלמרקטינג אלה יכולה להיות לקוחות קיימים, לקוחות עבר, לקוחות פוטנציאליים שהתעניינו או לקוחות פוטנציאליים שלא פנו מעולם לעסק.  

במהלך שיחת תיאום פגישות, הנציג יפעל לתיאום פגישה ויתנהל לפי תסריט מובנה. תסריטי השיחה כוללים דרכים להצגה המוצר, שיטות לטפל בהתנגדויות של הלקוח, דרכים להנעת הלקוח לפעולה וכדומה. על ידי תיאום פגישות ניתן להגדיל את אחוזי ההמרה של הלקוחות ולסגור עסקאות רבות. 

מי צריך מוקד תיאום פגישות?

שירות תיאום פגישות הוא פתרון מצוין שיכול להביא להגדלת המכירות והרווחים של העסק ולחסוך זמן וכסף יקר על אנשי מכירות בשטח. תיאום פגישות הוא שירות שמומלץ לבעלי עסקים שלא נגלים לעיני הלקוחות. לדוגמא, בעלי חנויות שלא תמיד מתנהלים מול הלקוחות יכולים להגדיל את המכירות באופן משמעותי על ידי שירותי תיאום פגישות. כלומר, אם אתם בעלי עסקים מסחריים שמוכרים מוצרים ושירותים לשוק הרחב מומלץ להיעזר בשירותי תיאום פגישות שמאפשרים לכם לנהל פגישות עם לקוחות פוטנציאליים וכך להגדיל את המכירות. 

התחומים הבולטים ביותר בהם נעשה שימוש בשירותי תיאום פגישות הם ייעוץ עסקי, מאמנים אישיים, מייעצים ארגוניים, ייעוץ מס, רואי חשבון, מנהלי חשבונות, מפתחי תוכנה, תחום הליסינג, השכרת רכב ועוד. 

קראו עוד: איך עושים תיאום פגישות באופן עצמאי?

מה היתרונות של מוקד תיאום פגישות?

למוקד תיאום פגישות יש מספר יתרונות בולטים-

  • פנייה איכותית ללקוח- על ידי מוקד תיאום פגישות ניתן לפנות ללקוח באופן איכותי. כך קובעים עם הלקוח פגישת מכירה המתבצעת פנים מול פנים ויוצרת קרבה בין העסק לבין הלקוח. כך ניתן ליצור קשרים חזקים יותר לעומת פניות קרות יותר שמתבצעות רק דרך הטלפון. 
  • פחות התנגדות של הלקוח- כאשר מתקשרים ללקוח על מנת לתאם איתו פגישה הלקוח פחות מביע התנגדות מאחר שמבין שהוא עוד לא צריך לשלם ולרכוש שום דבר. כך הלקוח פנוי יותר לשמוע מה מציעים לו ולמעשה מקטינים את ההתנגדות שלו לשיחה. כך ניתן לעבור עם הלקוח מספר שלבים עד שלב המכירה. 
  • יחסי המרה גבוהים- יחסי המרה הם היכולת להפוך לקוח פוטנציאלי ללקוח קיים של העסק. על ידי מוקד תיאום פגישות ניתן להגדיל את מעגל הלקוחות באופן משמעותי. כך מגדילים את הסיכויים למכירות בעשרות אחוזים. 
  • אחוז ביטולים נמוך- אחד הפרמטרים החשובים ביותר לעסקים הוא ליצור מעגל לקוחות קבוע ונאמן. לשם כך צריך שהלקוחות יכירו את המוצר ויבחרו לרכוש אותו. כאשר מתאמים פגישה פרונטלית עם הלקוח, מציגים לו את המוצר ומוכרים לו אותו באופן פרונטלי, הסיכויים שהלקוח יבטל את העסקה נמוכים יותר מאשר אם הוא ביצע רכישה טלפונית. 
  • העמקת מכירה- במהלך הפגישה מכירים את הלקוח ומקיימים איתו תהליכים מורכבים. על ידי כך ניתן להעמיק את המכירה ולחשוף את הלקוח למגוון רחב של מוצרים ושירותים נוספים. 
  • יצירת המשכיות- כפי שציינו, המטרה של העסק היא ליצור מעגל לקוחות קבוע ונאמן. כאשר נפגשים עם הלקוח פנים אל פנים יש סיכוי גבוה יותר שהלקוח ימשיך איתנו לעסקאות נוספות. כמו כן, לקוח נאמן אחד יכול להביא עוד מגוון לקוחות ממעגל החברים או המשפחה שלנו. בסופו של דבר אנשים אוהבים המלצות וכאשר ממליצים להם על סמך ניסיון הם יעדיפו ללכת על בטוח ולא להתנסות במקומות אחרים. כך ניתן לקבוע עוד פגישות שיובילו לעוד פגישות וכן הלאה. 

 

מוקד תיאום פגישות על ידי חברה מתאימה

הקמה וניהול של מוקד תיאום פגישות היא משימה לא פשוטה שיכולה לקחת זמן רב. כאשר בעל העסק פועל על מנת לתאם פגישות הוא יכול להזניח חלקים אחרים וחשובים לא פחות בעבודה שלו. לכן, על מנת שבעל העסק יוכל לחסוך זמן ולהשקיע בעבודה שלו מומלץ להיעזר בחברות מתאימות. 

חברות טלמיטינג הן חברות שמתמחות בשירותי ובניהול מוקד תיאום פגישות. חברות אלה מעסיקות נציגי תיאום פגישות מקצועיים, מיומנים ומנוסים במיוחד. נציגים אלה משקיעים מאמצים רבים על מנת לבצע סקרים, לפלח שוק לקוחות, להגיע ללקוחות המתאימים ולתאם איתם פגישות. יש לקחת בחשבון ששיחות תיאום פגישות מצריכות ידע רב והנציגים כותבים תסריטי שיחה איכותיים ומסקרנים. על ידי תסריטי השיחה הנציגים מצליחים למשוך את תשומת לבם של הלקוחות, לסקרן אותם, לטפל בהתנגדויות שעולות ולתאם פגישה. 

שירותי טלמיטינג הם שירותים מקצועיים שמצריכים ניהול, ידע, ניסיון ומקצועיות. לכן, מומלץ להיעזר בחברה חיצונית שמעניקה שירותי טלמיטינג. 

כמה עולה מוקד תיאום פגישות בחברה חיצונית?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה יעלו שירותי תיאום פגישות מאחר שתלויים בגורמים שונים כמו משך הזמן שיינתן השירות, אופי המענה ועוד. 

ריכזנו לכם טווח מחירים עבור שירותי תיאום פגישות- 

  • המחירים לשיחות תיאום פגישות עד 100 דקות ינועו בין 280 ל-300 שקלים. 
  • המחירים לשיחות תיאום פגישות עד 200 דקות ינועו בין 680 ל-700 שקלים.
  • המחירים לשיחות תיאום פגישות עד 500 דקות ינועו בין 980 ל-1,000 שקלים.  
  • המחירים לשיחות תיאום פגישות עד 5,000 רשומות ינוע בין 14,000 ל-15,000 שקלים. 
  • המחירים לשיחות תיאום פגישות עד 10,000 רשומות ינועו בין 28,000 ל-30,000 שקלים. 
  • המחירים לשיחות תיאום פגישות מ-50,000 רשומות ינועו סביב 130,000 שקלים ומעלה. 

 

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן