חברות דיוור אלקטרוני

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כאשר אנו מדברים על חברות דיוור אלקטרוני אנו מדברים למעשה על חברות המתמחות במתן שירותים שונים של שליחת תוכן שיווקי ללקוחות הרשומים לשירות. חברות אלו מקנות למנהל האתר או בעל העסק לנהל את רשימת לקוחותיו הרשומים לשירות, ליצור את התוכן השיווקי אותו הוא מעוניין לשווק להם ולרוב מספקות כלים נוספים המסייעים לבעל העסק לשווק את המידע גם ברשתות חברתיות ובהודעות SMS .

כיום, כאשר מדובר בכמויות משתמשים גדולות כמעט שאין מנוס מבחירה בחברת דיוור אלקטרוני זו או אחרת על מנת לנהל את כל תהליך השיווק באופן זה.

בחירת חברת שיווק לדיוור אלקטרוני

תהליך של שיווק בדיוור אלקטרוני אינו תהליך קצר והוא נמשך באופן רציף לעיתים גם שנים. בשל עובדה זו יש להקדיש תשומת לב רבה בבחירת חברה המתמחה בתחום ולשים לב למספר נקודות משמעותיות. חשוב לבחור בחברה אשר עלות השימוש בה אינו גבוה אשר נוכל להשתמש בשירותיה גם בימים פחות יפים. דיוור אלקטרוני הוא כלי שיווק משמעותי ולא נרצה להגיע למצב בו נאלץ לוותר עליו בשל עלות גבוהה מידי.

הקפידו לבחור בחברה המספקת לכם את כל הפתרונות שאתם צריכים בין אם מדובר בשיווק בהודעות דואר אלקטרוני בלבד או שיווק בהודעות SMS ורשתות חברתיות. אל תפצלו את ניהול המערך שלכם לשיווק בדיוור אלקטרוני על פני כמה חברות כדי לחסוך בעלויות לרוב הדבר יוביל לבזבוז של זמן רב ואי סדר בנתונים וביכולות המעקב שלכם .

מרבית החברות מספקות עמודי נחיתה מובנים ואפשרויות מתקדמות לעריכת תוכן. וודאו כי התוכן המסופק בחברות אלו אכן רלוונטי אליכם ואתם מעוניינים לעשות בו שימוש. המחיר עבור שירות זה כלול לרוב במערכת ולא ניתן להפרידו ולכן יש לשים עליו דגש על מנת למנוע הוצאות נוספות על בניית הודעות שיווק על ידי גורם חיצוני.

חברות שיווק דואר אלקטרוני

Inwise  – חברת inwise  מספקת מערכת לדיוור אלקטרוני המאפשר הפקת ניוזלטרים בדואר אלקטרוני והודעות SMS. במערכת ניתן לבחור בשירות של מענה אוטומטי ולערוך פילוח של הדיורים וכמובן לקבל סקירה סטטיסטית של כל התהליך. בנוסף המערכת תומכת באפשרות הסרה מרשימת התפוצה עבור המשתמשים , אפשרויות יבוא ויצוא קלות של רשימות משתמשים ואפשרות לשילוב QR Code בניוזלטר עצמו.

רב מסר – מערכת הדיוור האלקטרוני בין הוותיקות הקיימות בארץ אשר מקנה למשתמשים בה יכולות לדיוור אלקטרוני ברשימות תפוצה במספר בלתי מובל, אפשרויות שליחת הודעות למשתמשים ספציפיים על פי ימי ההולדת שלהם. המערכת תומכת כמובן באפשרות יבוא ויצוא של רשימות המידע ומאפשר למשתמשים להסיר את עצמם בקלות מתוך רשימת התפוצה במקרה ואכן בחרו בכך. מלבד זאת המערכת מאפשרת הפקת דוחות מפורטים על כל תהליך הדיוור הישיר שנעשה באמצעותה.

Send Blaster – במערכת זו ניתן לבחור בין כמה תבניות מובנות ולערוך אותם באמצעות עורך HTML ויזואלי לנוחיות המשתמש. ניתן לייבא למערכת תוכן שיווקי בפורמט HTM  או בפורמט EML. במערכת ניתן לשלוח הודעות בשפות שונות מלבד אנגלית (כולל עברית) וניתן לשלב תמונות וקבצים להודעות עצמן. בנוסף ניתן לייבא ולנהל רשימות של משתמשים ולהפיק דוחות מפורטים אודות תהליך הדיוור האלקטרוני.

Mail Chimp – במערכת זו משתמשים למעלה משני מיליון משתמשים ברחבי העולם. במערכת נוחה ופשוטה לשימוש ומאפשרת יצירת ניוזלטרים או טפסי יצירת קשר בקלות ובמהירות כאשר בידכם שליטה כמעט מלאה על העיצוב. ניתן לשלוח את התוכן כניוזלטר או לפרסם אותו ברשתות חברתיות ולהוסיף לו כפתורי שיתוף של הרשתות החברתיות השונות .גם במערכת זו ניתן להפיק דוחות מפורטים אודות הליך הדיוור האלקטרוני.

מעוניינים בהצעה מעניינת למערכת דיוור אלקטרוני? מלא את פרטיכם:

דואר אלקטרוני:
סלולרי:
שם מלא:

.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן