סדנת טלמרקטינג היא למעשה סדנה אשר המשתתפים בה לומדים את כללי הבסיס של תורת הטלמרקטינג. כללי בסיס אלו יקנו לנציגי הטלמרקטינג כלים חזקים שיסייעו להם בשיחות המכירה אל מול הלקוחות מבלי שאלו ירגישו מאוימים על ידי הנציגים.
בין שמדובר בעסק המקים מערך טלמרקטינג חדש או בעסק בעל מערך טלמרקטינג שאינו מפיק רווחים מספקים, סדנת טלמרקטינג יכולה לשפר את יכולותיו באופן משמעותי ולהחזיר לכם את ההשקעה בזמן קצר.
סדנת טלמרקטינג חיצונית
במקרים רבים גם מוקד טלמרקטינג בעל הצלחה יחסית יקלע לקשיים ומנהליו ידרשו להמציא את הגלגל מחדש בכדי להעלות שוב אחוז המכירות. נקודת מבט חיצונית על תהליך המכירה והתמודדות עם סירובי הלקוח יכולה לשפר את אחוזי המכירה באופן מפתיע
סודות השיווק והמכירה
לאחר מכן ילמדו בקורס הטלמיטינג השיטות הדרושות להצגת המותג כפתרון לבעיה בה נתקל הלקוח או כמוצר המשויך לקבוצה מסוימת והוא בעל מעמד חברתי גבוה. המשתתפים ילמדו כיצד להציג את המוצר באור חיובי בפני הלקוח וילמדו כיצד לספק מענה נכון לשאלות שיכולות לעלות במהלך השיחה.
התנהלות נכונה בשיחה
מלבד שלב המכירה חשוב לזכור כי אנו משוחחים עם לקוחות ויש לשמור על התנהלות תקינה של השיחה מולם. חשוב להקפיד כל העת כי הלקוח לא ירגיש "שדוחפים לו את המוצר" וכי הנציג אדיב , סבלני ונעים.
היום, כולנו יודעים כי שירות הוא נקודה מכרעת אצל הלקוחות והוא משפיע רבות על תהליך המכירה הסופי. נציגי שירות שידברו מהר או באופן לא מקצועי ואף מזלזל לא יצליחו להגיע לשלב המכירה גם לאחר כמה וכמה סדנאות ולכן מלבד כלי השיווק הרבים דרושה השקעה גם ביכולת לנהל שיחה תקינה ומקצועית מול הלקוחות.