טלמרקטינג
  • עמוד הבית
  • אודות
  • טלמיטינג
    • ניהול פגישות
    • תיאום פגישות עצמאי
    • בחירת שירותי טלמיטינג
  • מזכירות
    • מענה אנושי
    • שירות הודעות
    • הודעות קוליות בSMS
    • ניהול משרד
  • שיווק ישיר
    • טיפול בהתנגדויות
    • תסריט שיחה
    • טלמרקטינג אוטומטי
    • הקמת מוקד טלמרקטינג
    • מוקד הזמנות
    • מוקד שירות לקוחות
    • טלמרקטינג לעסקים
    • טלמרקטינג או טלמיטינג?
    • מכירות שיחות נכנסות
    • טעויות בשיחות טלמרקטינג
  • ניהול יומן
  • פתרונות
    • הקלטת שיחות
    • פידבק לאתרים
    • PayPal
    • סליקה באינטרנט
    • גבייה באינטרנט
    • צ'אט וירטואלי
    • צ'אט אנושי
    • הפקת חשבוניות
    • בניית אתר סלולרי
    • מדריך סליקה באינטרנט
  • שירותים
    • נתב שיחות
    • אישורי הגעה
    • מרכזיה מקוונת
    • גבייה טלפונית
    • מיתוג אישי בפייסבוק
    • סדנת טלמרקטינג
    • מוקד תנועת רכבים
    • טיוב נתונים
    • בדק שוק
    • מיקור חוץ
    • שירות לקוחות במיקור חוץ
  • דיוור אלקטרוני
    • רשימות תפוצה
    • חוק הספאם
    • חברות דיוור אלקטרוני
    • ניוזלטר
  • תוכנות
    • שעון נוכחות
    • תוכנה להנהלת חשבונות
    • תוכנה להפקת משכורות
    • תוכנת CRM
    • תוכנת טלמרקטינג
    • ניהול משימות
  • עמוד הבית
  • אודות
  • טלמיטינג
    • ניהול פגישות
    • תיאום פגישות עצמאי
    • בחירת שירותי טלמיטינג
  • מזכירות
    • מענה אנושי
    • שירות הודעות
    • הודעות קוליות בSMS
    • ניהול משרד
  • שיווק ישיר
    • טיפול בהתנגדויות
    • תסריט שיחה
    • טלמרקטינג אוטומטי
    • הקמת מוקד טלמרקטינג
    • מוקד הזמנות
    • מוקד שירות לקוחות
    • טלמרקטינג לעסקים
    • טלמרקטינג או טלמיטינג?
    • מכירות שיחות נכנסות
    • טעויות בשיחות טלמרקטינג
  • ניהול יומן
  • פתרונות
    • הקלטת שיחות
    • פידבק לאתרים
    • PayPal
    • סליקה באינטרנט
    • גבייה באינטרנט
    • צ'אט וירטואלי
    • צ'אט אנושי
    • הפקת חשבוניות
    • בניית אתר סלולרי
    • מדריך סליקה באינטרנט
  • שירותים
    • נתב שיחות
    • אישורי הגעה
    • מרכזיה מקוונת
    • גבייה טלפונית
    • מיתוג אישי בפייסבוק
    • סדנת טלמרקטינג
    • מוקד תנועת רכבים
    • טיוב נתונים
    • בדק שוק
    • מיקור חוץ
    • שירות לקוחות במיקור חוץ
  • דיוור אלקטרוני
    • רשימות תפוצה
    • חוק הספאם
    • חברות דיוור אלקטרוני
    • ניוזלטר
  • תוכנות
    • שעון נוכחות
    • תוכנה להנהלת חשבונות
    • תוכנה להפקת משכורות
    • תוכנת CRM
    • תוכנת טלמרקטינג
    • ניהול משימות

מהי סדנת טלמרקטינג?

סדנת טלמרקטינג היא למעשה סדנה אשר המשתתפים בה לומדים את כללי הבסיס של תורת הטלמרקטינג. כללי בסיס אלו יקנו לנציגי הטלמרקטינג כלים חזקים שיסייעו להם בשיחות המכירה אל מול הלקוחות מבלי שאלו ירגישו מאוימים על ידי הנציגים.

 בנוסף לכך יבנו תסריטי שיחה המתאימים למותג שלכם ולקהל הלקוחות הפוטנציאלים. תסריטי שיחה אלו יאפשרו ללקוח להתחבר אליכם באופן מהיר אך גם יאפשרו לכם ליצור חזית אחידה של הארגון או העסק – דבר שיציג אתכם באור חיובי ומקצועי אל מול הלקוחות שלכם.

בין שמדובר בעסק המקים מערך טלמרקטינג חדש או בעסק בעל מערך טלמרקטינג שאינו מפיק רווחים מספקים, סדנת טלמרקטינג יכולה לשפר את יכולותיו באופן משמעותי ולהחזיר לכם את ההשקעה בזמן קצר.

סדנת טלמרקטינג חיצונית

הפתרון הטוב ביותר בעבור סדנת טלמרקטינג בעסק הוא כמובן הקמת מחלקת הדרכה שתעביר סדנאות מסוג זה כך שיהיו תפורות במדויק בעבור המותג אותו משווק המוקד. אך, במידה ואין ברשותכם מחלקת הדרכה שכזו תוכלו להזמין סדנת טלמרקטינג מגורם חיצוני או לשלוח לסדנא שכזו את אנשי השיווק שלכם.

במקרים רבים גם מוקד טלמרקטינג בעל הצלחה יחסית יקלע לקשיים ומנהליו ידרשו להמציא את הגלגל מחדש בכדי להעלות שוב אחוז המכירות. נקודת מבט חיצונית על תהליך המכירה והתמודדות עם סירובי הלקוח יכולה לשפר את אחוזי המכירה באופן מפתיע

סודות השיווק והמכירה

השלב הראשון בסדנאות הטלמרקטינג באשר הן הוא לימוד של סודות המכירה. המשתתפים בסדנה ילמדו בראש ובראשונה כיצד לאפיין את הלקוח ולגשת אליו כבר בתחילת השיחה בכדי ליצור אווירה שיתופית בין המוכר ללקוח .

לאחר מכן ילמדו בקורס הטלמיטינג השיטות הדרושות להצגת המותג כפתרון לבעיה בה נתקל הלקוח או כמוצר המשויך לקבוצה מסוימת והוא בעל מעמד חברתי גבוה. המשתתפים ילמדו כיצד להציג את המוצר באור חיובי בפני הלקוח וילמדו כיצד לספק מענה נכון לשאלות שיכולות לעלות במהלך השיחה.

הנקודה המשמעותית ביותר בקורס היא כמובן ההתייחסות לשלב המכירה. סדנת הטלמרקטינג תלמד את משתתפיה כיצד לקדם את הלקוח לשלב המכירה בצורה חלקה , כיצד להתמודד עם התנגדויות או סירובים שמעלה הלקוח וכמובן איך להשאיר תחושה טובה אצל הלקוח לאחר סיום השיחה.

התנהלות נכונה בשיחה

מלבד שלב המכירה חשוב לזכור כי אנו משוחחים עם לקוחות ויש לשמור על התנהלות תקינה של השיחה מולם. חשוב להקפיד כל העת כי הלקוח לא ירגיש "שדוחפים לו את המוצר" וכי הנציג אדיב , סבלני ונעים.

בהדרכת טלמרקטינג, מלבד לימוד שיטות מכירה נלמדות גם טכניקות לניהול שיחה באופן נכון. טכניקות אלו ילמדו את הנציגים כיצד צריכה להתנהל שיחה נכונה ורגועה אך גם יקנו לנציגים נקודות מעבר בשיחה בהם יוכלו להשתמש במקרה בו ירצו לנווט את השיחה למקור אחר.

היום, כולנו יודעים כי שירות הוא נקודה מכרעת אצל הלקוחות והוא משפיע רבות על תהליך המכירה הסופי. נציגי שירות שידברו מהר או באופן לא מקצועי ואף מזלזל לא יצליחו להגיע לשלב המכירה גם לאחר כמה וכמה סדנאות ולכן מלבד כלי השיווק הרבים דרושה השקעה גם ביכולת לנהל שיחה תקינה ומקצועית מול הלקוחות.

.




תנאי שימוש
כל הזכויות שמורות לבעלי האתר. אין לעשות כל שימוש בתוכן | המידע באתר אינו מהווה או מחליף ייעוץ משפטי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס