למה שעון נוכחות הוא דבר חשוב לעסק שלכם?

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כל מעסיק יודע כי העסקת עובדים היא דבר שכרוך בעלויות מהותיות, כאשר העלות המרכזית של עובדים היא כמובן השכר שמשלמים להם על העבודה. מערכת נוכחות שמתאימה לכל עסק, מאפשרת למנוע בצורה הטובה ביותר טעויות אשר עלולות להיווצר בשלב החישוב של שכר העובדים וכך לשלם לכל עובד את הסכום שהוא באמת הרוויח במהלך חודש העבודה. שעון נוכחות מהווה דבר חשוב ביותר לכל עסק שכן, הוא זה שמאפשר לחשב את שעות העבודה של העובדים בצורה מדויקת, דבר שיאפשר לשלם להם שכר חודשי מדויק.

 

למה כדאי לכל עסק לבחור שעון נוכחות?

כאמור, כדאי שבכל עסק שיש בו עובדים יהיה גם שעון נוכחות אפליקציה. טעות בחישוב שעות העבודה של העובד יכולה להסב אי נעימות גם לעובד שיקבל שכר נמוך יותר מכפי שמגיע לו וגם לעסק שכן, ישלם שכר גבוה יותר לעובד. כמו כן, חשוב לזכור כי עובד אשר המשכורת שלו לא שולמה בצורה תקינה או לא שולמה בזמן, יכול לנקוט בהליכים נוספים שעלולים לגרום נזקים לעסק. ניתן לומר כי חישוב שעות עבודה שגוי של עובדים, יכול לגרום לנזקים הן לעובדים והן לעסק עצמו בשל חישוב שכר שגוי. שעון נוכחות בעסק יכול למנוע את הטעויות הללו ולאפשר דיוק בחישוב שכרו של העובד.

 

כיצד תבחרו שעון נוכחות עבור העסק שלכם?

כיום ניתן למצוא חברות שונות המציעות שעוני נוכחות לעסקים מסוגים שונים. על כן, חשוב מאוד שכל עסק יבחר את השעון המדויק ביותר לסוג העסק, כמות העובדים והצרכים שלו שעון נוכחות סטנדרטי ופשוט יכול להתאים לעסקים קטנים שבהם יש כמות קטנה של עובדים. שעוני נוכחות ביומטריים או אפליקציית נוכחות תתאים יותר לעסקים גדולים אשר יש בהם כמות גדולה של עובדים. מדובר על פתרונות מתקדמים יותר. מעבר לכך, אפליקציה לנוכחות מתאימה מאוד גם לעובדים אשר עובדים מהבית או מהשטח שכן, הם יכולים לדווח על הנוכחות שלהם מרחוק, דרך מכשיר הטלפון החכם שלהם.

 ישנם כמה דברים חשובים שעליכם לשים עליהם דגש טרם אתם בוחרים שעון נוכחות לעסק שלכם:

ראשית כל, חשוב מאוד לבצע רישום של שעות העבודה של כל עובד בעסק ועל כן, הדבר הבסיסי ביותר שיש לוודא שהשעון מספק הוא רישום שעות כניסה ויציאה של העובד ובהתאם לכך, רישום שעות העבודה שלו בכל יום.

אם מדובר על עבודה אשר כוללת גם הפסקות, שעות נוספות ועוד, ניתן לרכוש שעון שיש לו יכולת לקזז את ההפסקות של העובד, לחשב שעות נוספות ולבצע פעולות נוספות שיאפשרו למחלקת השכר לבצע את עבודתם בצורה קלה ומהירה יותר.

מכיוון שכיום ניתן למצוא שעוני נוכחות עם פונקציות רבות שמטרתן היא לחסוך זמן עבודה וכן להקל בהפקת דוחות נוכחות של עובדים, הרי שכדאי שכל עסק יגדיר מראש את הצרכים שלו בכל הנוגע לשעוני נוכחות ויבחר את השעון המתאים ביותר לצרכיו.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן