שירות הטלמרקטינג נועד בבסיסו להחליף את מהלך המכירה הקיים אשר היה מושתת בעיקרו על סוכני מכירות העוברים בין הלקוחות בשיטת Door To Door , מציעים את מרכולתם ומקווים כי הלקוח ישתכנע ויזמן אותם לתוך ביתו על מנת להשלים את העסקה.
במידה והלקוח אכן השתכנע, תמשיך השיחה להליך מכירה טלפוני ממש כמו אנשי המכירות.
אז מה כבר יכול להשתבש?
יחד עם זאת ישנם מספר נקודות מפתח שנוכל לטפל בהן עוד לפני יצירת האינטרקציה הראשונית עם הלקוח, בכדי להפוך את שיחות הטלמרקטינג הבאות ליעילות ומוצלחות במיוחד אשר יהפכו לכלי המכירה העיקרי של החברה.
כח אדם שאינו מיומן
כדי לפצח סוגיה זו דאגו להכשיר את הנציגים באופן תקין. הקנו להם את הכלים להתמודד עם הלקוח במהלך השיחה, שפרו את טכניקות המכירה מעת לעת וכמובן למדו אותם כיצד להתמודד עם ההתנגדויות אשר יעלו הלקוחות בזמן השיחה על ידי שימוש בתסריטי שיחה.
ניהול שעות העבודה מול הלקוחות
כדי להצליח ולהתמודד עם בעיה זו הקפידו ליצור קשר עם לקוחותיכם בשעות שלהערכתכם יהיו הפנויים ביותר על מנת לקבל את השיחה ולהאזין לנציגי המכירה שלכם. המפתח הוא לתפוס את הלקוח ברגע הנכון ולא "על הדרך", על מנת ללכוד את תשומת ליבו ברגע הנוח מבחינתו ולהגדיל את הזדמנויות ההמרה.
תיאום פעילות השיווק באופן כולל
מקור הבעיה נעוץ בחשיבה מיושנת וכדי לדלג מעל למשוכה זו עלינו להתייחס למחלקת הטלמרקטינג ככלי ביצועי המלווה כל קמפיין או החלטה שיווקית של החברה או העסק ומאפשר לה לפגוש באופן ישיר את לקוחות החברה, ליידע אותם אודות מבצעים חדשים, עידכונים וכמובן מוצרים נוספים.
לסיכום נאמר כי פעולת הטלמרקטינג בכל אירגון אומנם שונה בתכלית. אך, הכנה מתאימה, ניהול זמן נכון ושילוב מנצח של כלי הטלמרקינג כיחידה מתוך צבע השיווק של העסק יכולים לחולל פלאים בהצלחתה, להגדיל את אחוזי ההמרה של הלקוחות הפוטנציאלים ולהציעד את העסק או הארגון קדימה.