מרכזיה טלפונית היא מערכת מודולרית רבת קווים (משתנה בהתאם לצרכים) אשר כוללת בתוכה מספר רב של תכונות מתקדמות המותאמות לצורכי הארגון. כמו כן, מרכזיה טלפונית מספקת תכונות רבות לצורך ניהול וניתוב של שיחות, גם אלה הנכנסות לארגון וגם אלה היוצאות ממנו.
המבחר הגדול שקיים כיום למרכזיות טלפוניות ולפתרונות תקשורת לעסקים ולארגונים נותן אפשרות של התאמה מרבית של מרכזיה טלפונית לכל ארגון וארגון, על פי צרכיו האישיים והמשתנים מעת לעת.
מרכזיה טלפונית
שימוש משולב במרכזיה טלפונית דרך רשת הוא יתרון גדול בהגברת היעילות, האחזקה והתפעול עבור ארגונים. מרכזיות שפועלות דרך רשת מתואמות כך שיוכלו להשתלב ברשת הממוחשבת של הארגונים בעבור יישומי מחשב לצד קלות ונוחות הפעלתן.
בחירת מרכזיה טלפונית
אם אתם בעלי עסקים או מנהלים של ארגון שמשתמש במרכזיה טלפונית, ואם אתם מעוניינים לשמר את ההשקעה הכספית בכך לאורך זמן רב, כדאי שתרכשו מרכזיית טלפון אשר כוללת אופציות לתמיכה בטכנולוגיות החדישות ביותר או יכולת לתמוך בהן. המרכזיות המתקדמות והמובילות ביותר כיום בשוק אלה הן מרכזיות טלפון דרך רשת (מרכזיות IP).
מה כוללת מרכזיה דרך הרשת?
מרכזיה טלפונית דרך רשת שעובדת בשיטת IP, כוללת בתוכה חידוש טכנולוגי מהפכני (אחד החידושים הטכנולוגיים של השנים האחרונות) אשר כולל יכולות תקשורתיות רחבות היקף ופתרונות לסוגיות תקשורתיות שונות שבעבר קשה היה לפתור אותן.
אופציה לטכנולוגיית IP
אין מנוס, אי אפשר להתעלם מהטכנולוגיות המתקדמות שישנן היום בתחום הטלפונים ומרכזיות טלפוניות, ולכן גם אם הארגון שלכם לא משתמש עדיין בטכנולוגיית IP (דרך רשת), רצוי מאוד שהמרכזייה הטלפונית תתמוך באפשרות לטכנולוגיית IP, מכיוון שבעתיד היא תהיה שימושית וחשובה ביותר עבור הארגון.
חשוב להיות תמיד עם עיניים פקוחות אל הטכנולוגיות המתקדמות בתחום הטלפונים והמחשבים, ולדעת כי ספקי התקשורת הפנים ארציים וחברת בזק הם אלה המובילים בטכנולוגיית IP.