מרכזיה טלפונית דרך רשת – למי היא מתאימה?

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מרכזיה טלפונית דרך רשתמרכזיה טלפונית היא מערכת מודולרית רבת קווים (משתנה בהתאם לצרכים) אשר כוללת בתוכה מספר רב של תכונות מתקדמות המותאמות לצורכי הארגון. כמו כן, מרכזיה טלפונית מספקת תכונות רבות לצורך ניהול וניתוב של שיחות, גם אלה הנכנסות לארגון וגם אלה היוצאות ממנו.

כיום ניתן למצוא מרכזיות טלפוניות אשר מספקות עבור ארגונים וחברות מוקד תמיכה טכנית בסוגים שונים של ציוד כמו טלפונים קוויים רגילים, טלפונים חכמים (מכשירי טלפון ניידים שמשלבים בתוכם יכולות של טלפונים סלולריים יחד עם יכולות של מחשבי כף יד), ציוד למחשבים, פקסים, מודם וכדומה.

המבחר הגדול שקיים כיום למרכזיות טלפוניות ולפתרונות תקשורת לעסקים ולארגונים נותן אפשרות של התאמה מרבית של מרכזיה טלפונית לכל ארגון וארגון, על פי צרכיו האישיים והמשתנים מעת לעת.

מרכזיה טלפונית

לפני שנדבר על מרכזיה טלפונית דרך רשת, נתאר כאן קצת יותר בפירוט על מרכזיות טלפונים לעסקים בכלל. המרכזיות כוללות תיבות קוליות להשארת הודעות, נתב שיחות אינטגרלי, תמיכה בשיחות מזוהות, שיחת ועידה, העברת שיחות בין שלוחות, אפשרות של "עקוב אחרי", רמות שירות שונות לכל שלוחה, רישום שיחות נכנסות ויוצאות, חיבור לאינטרקום ולפתיחת דלתות המבנה וכדומה.

שימוש משולב במרכזיה טלפונית דרך רשת הוא יתרון גדול בהגברת היעילות, האחזקה והתפעול עבור ארגונים. מרכזיות שפועלות דרך רשת מתואמות כך שיוכלו להשתלב ברשת הממוחשבת של הארגונים בעבור יישומי מחשב לצד קלות ונוחות הפעלתן.

בחירת מרכזיה טלפונית

כאשר ארגון מעוניין ברכישת מרכזיה טלפונית חדשה או בשדרוגה, עליו לתת את הדעת למספר גורמים : גודל הארגון וצרכיו, הטכנולוגיה של קווי החוץ אשר מציע היום השוק (קווים דיגיטליים או אנלוגיים), האופן בו מתנהל הארגון והטכנולוגיות החדשות אשר עתידות לצאת. לכל בעל עסק מומלץ לחשוב על מגוון הנושאים הללו בטרם הוא רוכש מרכזיה טלפונית או מחליף את הישנה בחדשה.

אם אתם בעלי עסקים או מנהלים של ארגון שמשתמש במרכזיה טלפונית, ואם אתם מעוניינים לשמר את ההשקעה הכספית בכך לאורך זמן רב, כדאי שתרכשו מרכזיית טלפון אשר כוללת אופציות לתמיכה בטכנולוגיות החדישות ביותר או יכולת לתמוך בהן. המרכזיות המתקדמות והמובילות ביותר כיום בשוק אלה הן מרכזיות טלפון דרך רשת (מרכזיות IP).

אם אתם, כבעלי עסקים, בוחרים לרכוש מרכזיות טלפוניות התומכות בטכנולוגיה מיושנת (עובדת עם קווי חוץ אנלוגיים), יכול מאוד להיות שתמצאו כי המרכזיות מאבדות את האפקטיביות שלהן ביחס להתקדמות הטכנולוגיה.

מה כוללת מרכזיה דרך הרשת?

מרכזיה טלפונית דרך רשת שעובדת בשיטת IP, כוללת בתוכה חידוש טכנולוגי מהפכני (אחד החידושים הטכנולוגיים של השנים האחרונות) אשר כולל יכולות תקשורתיות רחבות היקף ופתרונות לסוגיות תקשורתיות שונות שבעבר קשה היה לפתור אותן.

חידוש זה כולל בראש ובראשונה שיחות טלפוניות קוליות דרך רשת המחשבים של הארגון. היכולת להעביר דרך הרשת הממוחשבת שיחות טלפון מוחקת למעשה פערים של מיקום גיאוגרפי, כך שהארגון מסוגל לפעול מול סניפים ושלוחות מרוחקות ממנו באופן פיזי, והכול תחת מרכזיה טלפונית אחת.

אופציה לטכנולוגיית IP

אין מנוס, אי אפשר להתעלם מהטכנולוגיות המתקדמות שישנן היום בתחום הטלפונים ומרכזיות טלפוניות, ולכן גם אם הארגון שלכם לא משתמש עדיין בטכנולוגיית IP (דרך רשת), רצוי מאוד שהמרכזייה הטלפונית תתמוך באפשרות לטכנולוגיית IP, מכיוון שבעתיד היא תהיה שימושית וחשובה ביותר עבור הארגון.

חשוב להיות תמיד עם עיניים פקוחות אל הטכנולוגיות המתקדמות בתחום הטלפונים והמחשבים, ולדעת כי ספקי התקשורת הפנים ארציים וחברת בזק הם אלה המובילים בטכנולוגיית IP.

.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן