איך בוחרים שירותי טלמיטינג לעסק שלך?

בחירת שירותי טלמיטינגזרוע הטלמיטינג בכל חברה היא הזרוע המניעה של מחלקת המכירות הארגונית.

הצלחה של שירותי הטלמיטינג בחברה אשר יוצרת הזדמנויות מכירה רבות בעבור אנשי המכירות, משמעותה הגדלת רווחי החברה ללא גידול בעלויות.

עם זאת, הקמה ותפעול של מוקד טלמיטינג יכול להוות מעמסה כלכלית על עסקים קטנים ובינוניים והוא יעדיפו לוותר על אפשרות זו לחלוטין, למרות היתרונות הרבים או יבחרו לפנות אל חברות חיצוניות המפעילות שירותי טלמיטינג במיקור חוץ.

לכל אחת משתי השיטות להפעלת מוקד טלמיטינג ישנם יתרונות וחסרונות  – אז איך בוחרים שירותי טלמיטינג לעסק?

מוקד טלמיטינג פנימי

האפשרות הראשונה העומדת על הפרק היא כמובן האפשרות להקמת מוקד טלמיטינג פנים ארגוני בחברה.

אפשרות זו כוללת בתוכה הוצאות נלוות הנוגעות להשכרת מבנה ייעודי, הקמת מערך המחשוב והטלפוני וכמובן תשלום לנציגי השירות והכשרתם.

הוצאה זו יכולה להסתכם בעשרות עד מאות אלפי שקלים המתפרסים על פני השקעה ראשונית ותחזוקה שוטפת.

אך, למרות המעמסה הכלכלית, שיטה זו הוכחה לא פעם כשיטת טלמיטינג מועדפת. היתרון בשיטה זו הוא המקצועיות הגבוהה לה זוכים הנציגים הטלפונים והעלייה המתמדת ברמת השירות שהם מספקים ללקוח.

מוקד טלמיטינג פנים ארגוני מבטיח כי הנציגים פועלים מול הלקוח מתוך תחושת הזדהות עם החברה אותה הם מייצגים ומאפשר לנו כבעלי העסק לטפל באופן נקודתי בתקלות שונות הנוגעות לכוח האדם או למשוב שהתקבל מלקוחות החברה אליהם פנו הנציגים.

שירות טלמיטינג חיצוני

לצד האפשרות של הקמת מוקד טלמיטינג פנימי בחברה נוספה בשנים האחרונות אפשרות נוספת של שימוש בשירותי טלמיטינג הפועלים בשיטת מיקור חוץ.

בשיטה זו מתבצע מפגש בין ספק השירות לבין הלקוח בו מתואמים הנושאים השונים כמו הצגת המוצרים ויתרונותיהם, בניית תסריטי שיחה וטיפול בהתנגדויות. לאחר תיאום העמדות יועבר המידע אל נציגי השירות הפועלים במוקד הטלמיטינג אותו מפעילה החברה.

כאשר אנו מדברים על שיטת טלמיטינג במיקור חוץ עלות התפעול נמוכה בהרבה ויכולה להסתכם בסכומים של מאות עד אלפי שקלים בחודש.

אך, ניתן למצוא גם ספקים שונים העובדים במודל של תשלום כנגד הצלחה בו אתם נדרשים לשלם רק בעבור לקוחות שנסגרה מולם פגישה.

הפעלת שירות טלמיטינג במיקור חוץ חוסך למעשה את עלויות ההקמה הראשונית ועלויות התפעול הנלוות והוא יעיל במיוחד בעבור חברות או עסקים פרטיים המעוניינים להרחיב את פעילותם לשווקים נוספים.

עם זאת, חשוב לזכור כי מוקדי שירות מסוג זה משרתים מספר גדול של לקוחות במקביל ואין בידכם שליטה על דרך ההתנהלות של המוקד עצמו ועל כוח האדם הזמין בו ולכן כדאי לשקול את הבחירה באפשרות זו לפני הקפיצה למים.

אז מה עדיף?

רגע לפני שאתם רצים לבחור באחת משתי האפשרויות כדאי להגדיל את הרווחים הקפידו לשקול את הבחירה בכובד ראש ולהעריך סיכונים.

אם אתם עסק קטן הכולל כמה אנשי מקצוע בלבד ואתם מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית אך אינכם רוצים להיכנס להוצאה כספית גדולה הדרך המומלצת היא פניה אל שירותי טלמיטינג במיקור חוץ אשר יספקו לכם את החלק החסר בפאזל השיווקי.

במידה ואתם נמנים על מנהליה של חברה גדולה המעוניינת להגדיל את נפח הפעילות או להתרחב לתחומים נוספים, גם כאן ההמלצה היא לפעול בראשית הדרך בתצורה של מיקור חוץ.

במידה ותוצאה זו תפיק בעבורכם תוצאות איכותיות תוכלו בכל עת להמיר את שירותי מיקור החוץ במוקד טלמיטינג פנימי ולשפר את פעילותו עוד יותר. לעומת זאת, אם בחירה זו תוביל להפסדים תוכלו להפסיק את הפעילות בכל רגע נתון ולהימנע מבעיות נוספות.

.