צ'אט אנושי (צ'אט לייב)

צ'אט אנושיצ'אט אנושי או כפי שהוא נקרא גם "צ'אט לייב" מאפשר לאנשים אשר גולשים באתרי אינטרנט ליצור קשר בצורה מיידית ובזמן אמת עם נציג אנושי של אותה חברה, לה שייך האתר המסוים.

שיחות של צ'אט אנושי מספקות מענה מתאים לגולשי האתרים השונים, במידה ויהיו מעוניינים בכך, בצורה מיידית וללא צורך בהמתנה כמו שקורה לא פעם בהשארת פרטי התקשרות או בחיוג טלפוני לחברות בעלות האתרים.

גולשי אינטרנט אשר מחפשים מוצרים או שירותים לקנייה ונתקלים באתרים שבהם צריך להתקשר טלפונית ולשוחח עם נציג שירות או להשאיר פרטים ולחכות שיחזרו אליהם, נרתעים קצת ונסוגים לאחור. דבר זה עלול לגרום להפסדים במכירות האתרים ולירידה ברמת שביעות הרצון של הלקוחות מהשירות שהם מקבלים.

במהלך שיטוט באתר המפעיל צ'אט אנושי, הגולשים יקושרו אל נציג באופן מיידי עד 25 שניות. נציג המכירות יעניק מענה אנושי וידריך את הגולשים בכל התהליך ויענה לכל שאלותיהם. הצ'אט האנושי, כמו צ'אט וירטואלי, נעשה בצורה וירטואלית, אך בניגוד לו יושב מאחוריו נציג שירות שמתייחס באופן אישי לכל פנייה. צ'אט אנושי נותן לגולשים הרגשה טובה יותר, הם יודעים שיש להם למי לפנות והם מקבלים יחס אישי לפי רצונם.

למה יש צורך בצ'אט אנושי?

המוטו שמוביל את אתרי האינטרנט שנבנים ללא הפסקה הוא שככל שיש אינטראקציה טובה יותר עם הלקוחות, כך יש סיכויים גבוהים יותר שהם ירכשו את המוצרים. למרות שהאינטרנט מזמן אפשרויות לעשות דברים ללא כל צורך באינטראקציה אנושית, עדיין רבים מאתנו שואפים שהיא תתקיים.

לצורך כך ישנו שירות של צ'אט אנושי שמעניק ללקוחות יחס אישי על ידי נציג שירות שיושב מאחורי הקו. הלקוח שגולש באתר מרגיש חשוב ומקבל יחס טוב שיכול לגרום לו לחשיבה חיובית על קניית מוצרים ואף לקנות אותם. כיום ישנן חברות שונות שמספקות עבור אתרים שירות של צ'אט אנושי. במאמר זה נסקור כמה מהן ונפרט אודות השירותים שהן מעניקות לאתרים.

חברת chat Force (מוקד לייב)

החברה מעניקה לאתרים איתם היא עובדת מגוון רחב של שירותים כגון שירות בכל השפות ומסביב לשעון, עובדים מיומנים בעלי 14 שנות לימוד לפחות, אאוטסורסינג, מערכת עסקית חזקה, הפקת דוחות תפעוליים וניהוליים וניתוח תנועתיות של גולשים באתר.

כמו כן היא מעניקה מתן אפשרות לשיחות צ'אט עם נציג מהאתר עצמו, מתן אפשרות לשיחות צ'אט עם נציג מדף הפייסבוק של החברה, ימי הדרכה לנציגי הצ'אט האנושי, הכנת קוד מראש, שיפור בשירות ובמכירות, אפשרות קבלת פידבק איכותי מהגולש, העלאה של ממוצע הזמנות המוצרים, העלאה של מדד שביעות רצון הלקוחות, הורדת עומס ולחצים משירות מענה טלפוני אנושי לעסקים או חברות , הורדה של עלויות כספיות באופן כללי, שיפור חוויית הלקוחות ועוד.

חברת WebLeads (וובלידס)

החברה מבצעת אלפי צ'אטים מדי חודש לאתרים רבים, והיא בעלת ניסיון רב בהגשמת יעדים עסקיים של אתרי אינטרנט. החברה עובדת עם מבחר של טכנולוגיות צ'אט חדישות ומתקדמות, והיא יודעת להתאים לכל אתר ואתר את הטכנולוגיה שמתאימה לו במיוחד.

חברת וובלידס מעניקה ללקוחותיה מגוון שירותים כגון העצמה של חוויית הגלישה באתר ושל שירות הלקוחות- הלקוח מקבל מענה מידי וסיוע לאורך כל הדרך, נציגי החברה רואים כל לקוח שגולש באתר ובאופן יזום פונים אליו דרך הצ'אט, הצ'אט ניתן גם באמצעות דף הפייסבוק של האתר ועוד.

חברת sitehood (סייטהוד)

צ'אט אנושי של החברה מאפשר ניהול של שיחות עם גולשים רבים באתר. בלחיצה אחת על העכבר ניתן לעבור בין שיחות הצ'אט. יש תמיד רשימה של גולשים שטרם קיבלו מענה, אפשר לסנן גולשים מהרשימה, להסתירם או לחסום אותם.

.