מהו שירות מענה טלפוני אנושי לעסקים

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מענה טלפוני אנושי לעסקיםכל בעלי העסקים, בין אם העסקים קטנים ובין אם הם גדולים, מכירים את המצבים שבהם אין להם מספיק זמן כדי לתת מענה ללקוחותיהם (לקוחות קבועים או לקוחות פוטנציאליים), שזמן העבודה מתבזבז ברובו על תיאום פגישות עם לקוחות או על קביעת תורים, שהניירת, הטפסים ושאר המסמכים ממתינים בערימה גדולה לצורך הקלדה, ושהם זקוקים לא פעם לתמלול של הקלטות שיחות עם ספקים ועם לקוחות.

מובן שבעלי עסקים מוכרחים לעזוב את מקום עבודתם מדי פעם על מנת להתפנות לעיסוקים השוטפים שמחוץ לבית העסק (בנקים, פגישות עסקים), אך הלקוחות אינם מרוצים מכך. הם מצפים למענה מיידי בכל פנייה ובקשה, ואם הם לא מקבלים זאת הם מאוכזבים ואף עלולים לעזוב. לקוחות חדשים אשר מתעניינים במוצר או בשירות של עסק מסוים אך נתקלים בחוסר מענה מצד אנשי המקום, עלולים לעבור לעסקים המתחרים באותו תחום.

הלקוח הוא במרכז

בעידן של היום הלקוחות הם המרכז והם אלו שקובעים. זה המוטו לפיו מתנהלים כל בתי העסק ולכן הם דואגים לבצע סקרים טלפונים לשביעות רצון הלקוח, להיות נגישים יותר על ידי צ'אט אנושי או וירטואלי באתרי האינטרט של העסקים וכך להעניק להם את השירות הטוב, האיכותי והאדיב ביותר ללקוחות. הכול כדי לשמור עליהם כלקוחות קבועים ומרוצים וכדי להפוך את העסק עצמו לידוע בתור מי שנותן שירות ברמה גבוהה, מה שעשוי למשוך עוד ועוד לקוחות מרוצים.

נשאלת השאלה- כיצד מענה טלפוני אנושי לעסקים יכול לפתור בעיות? התשובה לכך היא ברורה. עסקים וחברות שמעניקים שירות כזה ללקוחותיהם משאירים אותם מרוצים, מכיוון שגם כאשר העובדים בחברות ובעסקים אינם נוכחים במשרד במשך כמה שעות או במשך כמה ימים, הלקוחות תמיד מקבלים מענה טלפוני אנושי, גם כאשר מדובר בימי חג, בסופי שבוע, בימי חופשה או כאשר יש עומס רב על בית העסק.

מענה טלפוני – מה כלול בשירות?

כיום קיימות בשוק חברות רבות שמעניקות מענה טלפוני אנושי לעסקים שמעוניינים להתחבר אליהן, ומספקות עבורן מגוון רחב של שירותים במהירות ובקלות, והכול תחת מקום אחד.

השירותים אשר ניתנים באמצעות מענה טלפוני אנושי לעסקים כוללים מענה אדיב ומיומן של נציג, שירות של ניהול יומן תורים שמותאמים לצרכים של כל בית עסק בנפרד, הקלדת מסמכים משפטיים, מסמכים עסקיים, מסמכים פרטיים ומסמכים אקדמיים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, וכן תמלול הקלטות של ישיבות עסקיות, של שיחות חשובות עם לקוחות ושל דיונים משפטיים.

מענה טלפוני אנושי לעסקים – למי זה מתאים?

שירותי המענה הטלפוני מתאימים לכל בתי העסק ולכל החברות שבעליהם או העובדים שבהם נוטים להיעדר מהמשרדים פעמים אחדות במהלך היום או במהלך שבוע העבודה, וחשוב להם לשמור על לקוחות מרוצים ולצרף לקוחות נוספים. בין העסקים ניתן למצוא בתי השקעות, חברות ועסקים, קליניקות רפואיות, מועצות מקומיות, משרדי עורכי דין, בתי דפוס, חברות אדריכלות והנדסה, עמותות ומתנ"סים וכיוצא בזה.

הביקוש רק הולך וגדל

עצם העובדה שהשירות של מענה טלפוני אנושי לעסקים אינו יקר ועצם העובדה כי הוא מוכח כמשתלם, אנשי עסקים רבים ובעלי חברות נוהרים אל עבר קבלתו ונרשמים כמנויים באחת מהחברות אשר מספקות אותו.

ההתחברות לאותן החברות הוא מיידי ואין צורך בהמתנה. נציגי השירות מקבלים מבעלי העסקים את כל האינפורמציה הדרושה כדי לתת מענה ללקוחות, ובזמן שלא ניתן לספק להם מענה מבית העסק עצמו, השיחות מועברות אל מוקדי השירות, הנציגים קולטים את השיחה ועונים באדיבות בשמם של העסקים. בדרך זו הם הופכים את השיחה ה"אבודה" (זו שלא הייתה מקבלת מענה אלמלא השירות) לפנייה של לקוח פוטנציאלי או לשימור לקוח קיים.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן