כל בעלי העסקים, בין אם העסקים קטנים ובין אם הם גדולים, מכירים את המצבים שבהם אין להם מספיק זמן כדי לתת מענה ללקוחותיהם (לקוחות קבועים או לקוחות פוטנציאליים), שזמן העבודה מתבזבז ברובו על תיאום פגישות עם לקוחות או על קביעת תורים, שהניירת, הטפסים ושאר המסמכים ממתינים בערימה גדולה לצורך הקלדה, ושהם זקוקים לא פעם לתמלול של הקלטות שיחות עם ספקים ועם לקוחות.
הלקוח הוא במרכז
בעידן של היום הלקוחות הם המרכז והם אלו שקובעים. זה המוטו לפיו מתנהלים כל בתי העסק ולכן הם דואגים לבצע סקרים טלפונים לשביעות רצון הלקוח, להיות נגישים יותר על ידי צ'אט אנושי או וירטואלי באתרי האינטרט של העסקים וכך להעניק להם את השירות הטוב, האיכותי והאדיב ביותר ללקוחות. הכול כדי לשמור עליהם כלקוחות קבועים ומרוצים וכדי להפוך את העסק עצמו לידוע בתור מי שנותן שירות ברמה גבוהה, מה שעשוי למשוך עוד ועוד לקוחות מרוצים.
מענה טלפוני – מה כלול בשירות?
כיום קיימות בשוק חברות רבות שמעניקות מענה טלפוני אנושי לעסקים שמעוניינים להתחבר אליהן, ומספקות עבורן מגוון רחב של שירותים במהירות ובקלות, והכול תחת מקום אחד.
מענה טלפוני אנושי לעסקים – למי זה מתאים?
שירותי המענה הטלפוני מתאימים לכל בתי העסק ולכל החברות שבעליהם או העובדים שבהם נוטים להיעדר מהמשרדים פעמים אחדות במהלך היום או במהלך שבוע העבודה, וחשוב להם לשמור על לקוחות מרוצים ולצרף לקוחות נוספים. בין העסקים ניתן למצוא בתי השקעות, חברות ועסקים, קליניקות רפואיות, מועצות מקומיות, משרדי עורכי דין, בתי דפוס, חברות אדריכלות והנדסה, עמותות ומתנ"סים וכיוצא בזה.
הביקוש רק הולך וגדל
ההתחברות לאותן החברות הוא מיידי ואין צורך בהמתנה. נציגי השירות מקבלים מבעלי העסקים את כל האינפורמציה הדרושה כדי לתת מענה ללקוחות, ובזמן שלא ניתן לספק להם מענה מבית העסק עצמו, השיחות מועברות אל מוקדי השירות, הנציגים קולטים את השיחה ועונים באדיבות בשמם של העסקים. בדרך זו הם הופכים את השיחה ה"אבודה" (זו שלא הייתה מקבלת מענה אלמלא השירות) לפנייה של לקוח פוטנציאלי או לשימור לקוח קיים.