טלמרקטינג
  • עמוד הבית
  • אודות
  • טלמיטינג
    • ניהול פגישות
    • תיאום פגישות עצמאי
    • בחירת שירותי טלמיטינג
  • מזכירות
    • מענה אנושי
    • שירות הודעות
    • הודעות קוליות בSMS
    • ניהול משרד
  • שיווק ישיר
    • טיפול בהתנגדויות
    • תסריט שיחה
    • טלמרקטינג אוטומטי
    • הקמת מוקד טלמרקטינג
    • מוקד הזמנות
    • מוקד שירות לקוחות
    • טלמרקטינג לעסקים
    • טלמרקטינג או טלמיטינג?
    • מכירות שיחות נכנסות
    • טעויות בשיחות טלמרקטינג
  • ניהול יומן
  • פתרונות
    • הקלטת שיחות
    • פידבק לאתרים
    • PayPal
    • סליקה באינטרנט
    • גבייה באינטרנט
    • צ'אט וירטואלי
    • צ'אט אנושי
    • הפקת חשבוניות
    • בניית אתר סלולרי
    • מדריך סליקה באינטרנט
  • שירותים
    • נתב שיחות
    • אישורי הגעה
    • מרכזיה מקוונת
    • גבייה טלפונית
    • מיתוג אישי בפייסבוק
    • סדנת טלמרקטינג
    • מוקד תנועת רכבים
    • טיוב נתונים
    • בדק שוק
    • מיקור חוץ
    • שירות לקוחות במיקור חוץ
  • דיוור אלקטרוני
    • רשימות תפוצה
    • חוק הספאם
    • חברות דיוור אלקטרוני
    • ניוזלטר
  • תוכנות
    • שעון נוכחות
    • תוכנה להנהלת חשבונות
    • תוכנה להפקת משכורות
    • תוכנת CRM
    • תוכנת טלמרקטינג
    • ניהול משימות
  • עמוד הבית
  • אודות
  • טלמיטינג
    • ניהול פגישות
    • תיאום פגישות עצמאי
    • בחירת שירותי טלמיטינג
  • מזכירות
    • מענה אנושי
    • שירות הודעות
    • הודעות קוליות בSMS
    • ניהול משרד
  • שיווק ישיר
    • טיפול בהתנגדויות
    • תסריט שיחה
    • טלמרקטינג אוטומטי
    • הקמת מוקד טלמרקטינג
    • מוקד הזמנות
    • מוקד שירות לקוחות
    • טלמרקטינג לעסקים
    • טלמרקטינג או טלמיטינג?
    • מכירות שיחות נכנסות
    • טעויות בשיחות טלמרקטינג
  • ניהול יומן
  • פתרונות
    • הקלטת שיחות
    • פידבק לאתרים
    • PayPal
    • סליקה באינטרנט
    • גבייה באינטרנט
    • צ'אט וירטואלי
    • צ'אט אנושי
    • הפקת חשבוניות
    • בניית אתר סלולרי
    • מדריך סליקה באינטרנט
  • שירותים
    • נתב שיחות
    • אישורי הגעה
    • מרכזיה מקוונת
    • גבייה טלפונית
    • מיתוג אישי בפייסבוק
    • סדנת טלמרקטינג
    • מוקד תנועת רכבים
    • טיוב נתונים
    • בדק שוק
    • מיקור חוץ
    • שירות לקוחות במיקור חוץ
  • דיוור אלקטרוני
    • רשימות תפוצה
    • חוק הספאם
    • חברות דיוור אלקטרוני
    • ניוזלטר
  • תוכנות
    • שעון נוכחות
    • תוכנה להנהלת חשבונות
    • תוכנה להפקת משכורות
    • תוכנת CRM
    • תוכנת טלמרקטינג
    • ניהול משימות

מהי תוכנת טלמרקטינג?

תוכנת טלמרקטינגמי מאתנו שהתנסה בעבדה בניהול או בעבודה במוקד טלמרקטינג יודע מהם נפחי המידע איתם נאלצים להתמודד הנציגים והמנהלים בעבודה השוטפת. מלבד הנתון הברור של כמות השיחות וזמני השיחה נדרשים נציגים גם להתמודד עם פרטי לקוח רבים, דרישות שונות וכמובן תיעוד כל הנעשה בשיחה לצורך בקרה ומעקב עתידיים.

יתרונות

תוכנת טלמרקטינג מחליפה את הצורך בעבודה עם דפי לקוחות או טפסים אותם נדרש הנציג למלא במהלך השיחה ושומרת מצד אחד על סדר בעבודה ומצד שני מאפשר לכם כמנהלים לגשת לכל כרטיס לקוח ברגע שתבחרו, לעבור על פירוט ההתקשרות עמו ולנתח אירועים מסוימים בקלות רבה.

תוכנות הטלמרקטינג מלוות למעשה את הנציג בכל מהלך העבודה שלו. החל מרגע טעינת כרטיס הלקוח במערכת וקבלת פרטיו האישיים כמו מספר טלפון, כתובות ולעיתים פרטים אישיים נוספים, דרך מהלך השיחה כולה וביצוע תהליך המכירה הכולל גם חיוב של הלקוח בכרטיס אשראי והנפקת חשבונית דיגיטלית עבורה שתשלח בדואר אלקטרוני.

מרבית מתוכנות הטלמרקטינג מציגות אפשרות של שליבת טופס משוב או שאלון ללקוח במעמד סיום השיחה. אפשרות זו תאפשר ללקוח לספק משוב אודות השירות ולהציג תמונה אודות רמת השירות של הנציגים ביחס לכמות המכירות שלכם, בחתך של נציגים ספציפיים או של המוקד כולו הפועל עם אותה המערכת.

בהתנהלות היום יומית במוקד נציגי טלמרקטינג נאלצים לבזבז זמן רב בהמתנה ללקוח או בחיפוש אחר לקוחות נוספים ליצור עימם קשר. תוכנת טלמרקטינג כוללת בתוכה את כל מאגר הלקוחות הפוטנציאלים ולמעשה מספקת לנציג לקוח נוסף ברגע שהוא פנוי לשיחה. באופן שכזה שעות העבודה נשמרות כשהיו אך תפוקתם של הנציגים עולה והם אינם מבזבזים זמן יקר בפעילות שאינה רווחית בעבור החברה.

למי זה מתאים?

למרות כל יתרונותיה השיווקיים, תוכנת טלמרקטינג אינה מיועדת רק לגופים מסחריים ולמעשה גם גופים המעוניינים לגייס תרומות או גופים פוליטיים יבחרו להשתמש בה. הסיבה לכך היא היתרון המשמעותי שלה בחיסכון גדול בעלויות התפעול של מוקד הטלמרקטינג של אותו הגוף ובמידה ורמת ההכנסות נשמרת עולה למעשה הרווחיות באותו הזמן.

העבודה עם תוכנת הטלמרקטינג מצריכה עמדות מחשב לכל נציג כמובן אך דורשת גם חיבור לשרת מרכזי בו נמצא כל המידע הרלוונטי בעבור מחלקת הטלמרקטינג. במידה ואתם מעוניינים לחבר את מערכת הטלמרקטינג אל האתר שלכם על מנת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים שפנו אליכם דרך האתר יידרש גם חיבור של המערכת אל האינטרנט.

אפשרות מתקדמת נוספת של שימוש בתוכנת טלמרקטינג המחוברת לאינטרנט הוא האפשרות להעסקת נציגי טלמרקטינג בחיבור מרוחק. אפשרות זו מקנה לכם את היכולת לנהל את מוקד הטלמרקטינג שלכם מרחוק כאשר הנציגים עובדים מביתם או מכמה תתי מוקדים עם מרחק גאוגרפי גדול ביניהם.

האפשרות לחיבור מרחוק מתבצעת על ידי חיבור של הנציגים דרך תוכנת הטלמרקטינג לשרת ייעודי או במידה ומדובר בכמה תתי מוקדים אל שרתים מקומיים במוקד ודרכם אל השרת המרכזי. למעשה, באופן שכזה תוכלו לנהל מוקד מרכזי אחד כאשר כל צוות נמצא במדינה אחרת בעולם ומספק מידע ספציפי ומותאם במיוחד ללקוחות של אותה המדינה.

.


תנאי שימוש
כל הזכויות שמורות לבעלי האתר. אין לעשות כל שימוש בתוכן | המידע באתר אינו מהווה או מחליף ייעוץ משפטי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס