מי מאתנו שהתנסה בעבדה בניהול או בעבודה במוקד טלמרקטינג יודע מהם נפחי המידע איתם נאלצים להתמודד הנציגים והמנהלים בעבודה השוטפת. מלבד הנתון הברור של כמות השיחות וזמני השיחה נדרשים נציגים גם להתמודד עם פרטי לקוח רבים, דרישות שונות וכמובן תיעוד כל הנעשה בשיחה לצורך בקרה ומעקב עתידיים.
יתרונות
תוכנות הטלמרקטינג מלוות למעשה את הנציג בכל מהלך העבודה שלו. החל מרגע טעינת כרטיס הלקוח במערכת וקבלת פרטיו האישיים כמו מספר טלפון, כתובות ולעיתים פרטים אישיים נוספים, דרך מהלך השיחה כולה וביצוע תהליך המכירה הכולל גם חיוב של הלקוח בכרטיס אשראי והנפקת חשבונית דיגיטלית עבורה שתשלח בדואר אלקטרוני.
בהתנהלות היום יומית במוקד נציגי טלמרקטינג נאלצים לבזבז זמן רב בהמתנה ללקוח או בחיפוש אחר לקוחות נוספים ליצור עימם קשר. תוכנת טלמרקטינג כוללת בתוכה את כל מאגר הלקוחות הפוטנציאלים ולמעשה מספקת לנציג לקוח נוסף ברגע שהוא פנוי לשיחה. באופן שכזה שעות העבודה נשמרות כשהיו אך תפוקתם של הנציגים עולה והם אינם מבזבזים זמן יקר בפעילות שאינה רווחית בעבור החברה.
למי זה מתאים?
העבודה עם תוכנת הטלמרקטינג מצריכה עמדות מחשב לכל נציג כמובן אך דורשת גם חיבור לשרת מרכזי בו נמצא כל המידע הרלוונטי בעבור מחלקת הטלמרקטינג. במידה ואתם מעוניינים לחבר את מערכת הטלמרקטינג אל האתר שלכם על מנת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים שפנו אליכם דרך האתר יידרש גם חיבור של המערכת אל האינטרנט.
האפשרות לחיבור מרחוק מתבצעת על ידי חיבור של הנציגים דרך תוכנת הטלמרקטינג לשרת ייעודי או במידה ומדובר בכמה תתי מוקדים אל שרתים מקומיים במוקד ודרכם אל השרת המרכזי. למעשה, באופן שכזה תוכלו לנהל מוקד מרכזי אחד כאשר כל צוות נמצא במדינה אחרת בעולם ומספק מידע ספציפי ומותאם במיוחד ללקוחות של אותה המדינה.