שירות מענה אנושי

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו


שירות מענה אנושי הוא שירות חשוב מאוד שיכול לסייע בשימור לקוחות קיימים ובמשיכת לקוחות חדשים. שירות מענה אנושי הוא למעשה שירות בו חברה חיצונית מעניקה שירות טלפוני ונותנת מענה ללקוחות של עסק מסוים. מהו שירות מענה אנושי וכיצד זה עובד? על כך נרחיב במאמר הבא.

שירות מענה אנושי- מה זה אומר?

מענה אנושי לטלפונים של לקוחותשירות מענה אנושי הוא למעשה שירות המאפשר להעביר קווים למוקד חיצוני שיענה בשם העסק כאשר העסק לא זמין לקבל טלפונים. כמו כן, כאשר העסק יוצא בקמפיין שיווקי, מומלץ להיעזר בשירות מענה אנושי.

כאשר מבצעים קמפיין שיווקי, עלולות להיכנס שיחות טלפון רבות במיוחד של לקוחות שמתעניינים במוצר או בשירות ורוצים לקבל פרטים נוספים. רק מערכות טלפוניה מתקדמת יכולה לקבל את שיחות הטלפון הרבות בזמן המתנה קצר עם נציגים איכותיים שיוכלו לתת מענה ללקוחות השונים.
שירות מענה אנושי, מאפשר לכל שיחה ולכל לקוח לקבל מענה בזמן, במיוחד כאשר בעל העסק צפוי לקבל כמות גדולה של שיחות בזמן לא קבוע.

שירות מענה אנושי- מה זה כולל?

שירות מענה אנושי הוא שירות בו השיחות שמקבל העסק מנותבות למוקד חיצוני שמעניק מענה ללקוחות. כיום קיימות חברות רבות שמעניקות שירות מענה אנושי לעסקים השונים. שירות מענה אנושי כוללים מגוון אלמנטים-

  • מענה אדיב ומיומן של הנציג ללקוחות השונים של העסק על מנת להעניק להם פרטים על העסק ועל המוצר או השירות שמוכר.
  • ניהול יומן תורים שמותאמים לצרכים של כל בית עסק בנפרד.
  • הקלדת מסמכים שונים בהם מסמכים משפטיים, מסמכים עסקיים, מסמכים פרטיים ומסמכים אקדמיים ברמה גבוהה ומקצועית במיוחד.
  • תמלול הקלטות של ישיבות עסקיות ושיחות חשובות שונות עם לקוחות.
  • תמלול של דיונים משפטיים.

שירות מענה אנושי- למי זה מתאים?

שירות מענה אנושי מתאים לכל בתי העסק ולכל החברות שבעליהם או העובדים שלהם נוטים להיעדר מהמשרדים במהלך היום או במהלך השבוע וחשוב להם לשמור על לקוחות מרוצים. בין העסקים הללו ניתן למצוא עסקים מתחומים שונים כמו בתי השקעות, חברות ועסקים, קליניקות רפואיות, מועצות מקומיות, משרדי עורכי דין, בתי דפוס, חברות אדריכלות, עמותות וכדומה.

שירות מענה אנושי- הלקוח הוא החשוב ביותר

העידן של היום הוא עידן בו יש מגוון מוצרים שנותנים מענה על בעיות דומות. התחרות בעולם העסקים היא תחרות גדולה וקשה מאוד ולכן יש חשיבות רבה

מענה אנושי לטלפונים

 

ללקוח. הלקוח הוא זה שקובע והוא המרכז. כל בתי העסק צריכים להתנהל לפי המוטו הזה ולכן, רבים מבתי העסק דואגים לפעול על פי שביעות רצונו של הלקוח. לשם כך העסקים מנסים להיות נגישים ככל הניתן ולהעניק ללקוחות את השירות הטוב, האיכותי והאדיב ביותר.

עסקים וחברות שמקבלים שירות מענה אנושי עבור הלקוחות שלהם, מקבלים לקוחות מרוצים. במקרים אלה, גם אם העובדים או בעל העסק לא נוכחים במשך כמה שעות או מספר ימים, הלקוחות לא נותרים עם שאלה לא פתורה ומקבלים מענה בכל שעה ובכל יום. כך גם אם מדובר בחג, סופי שבוע, חופשות או במקרים בהם יש עומס רב על בית העסק, הלקוחות יקבלו שירות מצוין ויישארו מרוצים. מי ששומר על לקוחות מרוצים שומר עליהם כלקוחות קבועים והופך את העסק שלו לעסק שמעניק שירות ברמה גבוהה, וכך למשוך יותר לקוחות.

שירות מענה אנושי- הביקוש גדל

שירות מענה אנושי הוא שירות מבוקש במיוחד והביקוש אליו רק הולך וגדל. הסיבה לכך היא שמדובר בשירות לא יקר ומשתלם מאוד. לכן, בעלי עסקים רבים בוחרים להירשם כמנויים לאחת החברות המספקות את השירות המוצלח.

נציגי השירות של החברות השונות, יקבלו מבעלי העסקים את כל המידע הנדרש על מנת לתת מענה נרחב ללקוחות השונים בנוגע למוצר או לשירות של העסק. כך במצב בו לא ניתן מענה מבית העסק, הנציגים יקלטו את השיחה ויענו ללקוחות באדיבות ובמקצועיות. על ידי כך ניתן לתת מענה ללקוחות פוטנציאליים ולשמר לקוחות קיימים.

שירות מענה אנושי- למה כדאי?

כל בעלי העסקים, בין אם הם קטנים ובין אם הם גדולים, מכירים את המצבים בהם אין זמן לתת מענה ללקוחות שלהם. ניהול עסק הוא לא דבר פשוט ומעבר להתנהלות מול הלקוחות הוא מצריך גם התנהלות כלכלית, התנהלות מול העובדים, ניירת וטפסים שעומדים ומחכים בערמה גדולה, שיחות עם ספקים וכמובן שיחות עם לקוחות. לא פעם ולא פעמיים, בעלי עסקים מרגישים שפשוט אין להם את הזמן הנדרש על מנת לתת מענה יעיל ואיכותי ללקוחות הקיימים ובטח שללקוחות הפוטנציאליים.

מלבד להתנהלות בעסק, בעלי העסקים צריכים גם להתפנות לעיסוקים השוטפים מחוץ לבית העסק כמו בנקים, פגישות עסקים, ביטוח, רואה חשבון ועוד. אך יש להבין, כי ללקוח לא משנה מה בעל העסק עושה והוא רוצה לקבל את המענה הראוי לו. הלקוחות מצפים למענה מידי עבור בקשות ופניות שונות ובמידה שהם לא מקבלים את המענה המגיע להם הם עלולים לעזוב ולעבור למתחרים. כך גם בנוגע ללקוחות חדשים שמתעניינים במוצר או בשירות של עסק מסוים ולא מקבלים מענה. לכן, חשוב מאוד להעניק ללקוחות שירות מענה אנושי ולהשאירם מרוצים.

שירות מענה אנושי- על ידי חברות חיצוניות

כיום קיימות חברות רבות שמעניקות שירות מענה אנושי לעסקים אלה. חברות אלה מעסיקות נציגים מקצועיים שיודעים כיצד לענות לשיחות, כיצד לטפל בהן וכיצד לטפל במקרים דחופים וחריגים. לכן, כאשר אתם בוחרים חברה לשירות מענה אנושי חשוב לבחור בחברה עם נציגים איכותיים בעלי ניסיון בשוק וטכנולוגיה מתאימה.
חברות אלה מעסיקות נציגים מקצועיים שיודעים כיצד לענות לשיחות, כיצד לטפל בהן וכיצד לטפל במקרים דחופים וחריגים. לכן, כאשר אתם בוחרים חברה לשירות מענה אנושי חשוב לבחור בחברה עם נציגים איכותיים בעלי ניסיון בשוק וטכנולוגיה מתאימה.

 

אולי יעניין אותך גם:

 

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן