קבלת הודעות קוליות ב- SMS

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קבלת הודעיות קוליות ב- SMSשירות קבלת הודעות קוליות ב- SMS או כפי שהוא נקרא בשפה השיווקית- Voice to SMS הוא שירות חדיש וגאוני המאפשר לאנשי עסקים, למנהלים, לעובדים בכירים ולאנשים נוספים (בלי כל קשר לתפקידם המקצועי) להיות זמינים לטלפונים הסלולריים בכל רגע נתון, גם כאשר אין באפשרותם לענות וגם כאשר אין להם זמן להיכנס אל המשיבון הקולי במכשיר לצורך שמיעת הודעות.

השירות נקרא גם "שירות ההודעה השקטה" והוא מהווה את הפתרון המושלם ביותר כאשר נכנסות שיחות טלפון בעת ישיבות או כאשר אין באפשרותכם לענות.

השיחות הקוליות בעצם עוברות אל מוקד "ההודעה השקטה" ומתקבלות אחר כך באופן מידי במכשיר הטלפון הנייד כהודעת SMS לכל דבר, כמו הודעה כתובה רגילה. השליטה במענה לשיחות הקוליות היא בידי הלקוח אשר מנוי לשירות של קבלת הודעות קוליות ב- SMS, כך שהדבר הופך לנוח יותר.

יתרונות השירות

שירות קבלת הודעות קוליות ב- SMS יכול לפעול בכל מכשיר סלולרי ללא הגבלת סוגים ודורות טכנולוגיים ובכל רשת סלולרית. אנשים אשר מנויים לשירות זה חוסכים לעצמם זמן יקר (בעבודה, בארגון ניהול פגישות, בנסיעות או עם המשפחה) וסרבול מיותר אשר כרוך בפעולה של שליפת ההודעות הקוליות מהמשיבון הסלולרי.

העובדה שההודעות הקוליות מתקבלות כהודעות SMS עוזרת מאוד בהבנה של הודעות קוליות קטועות אשר מגיעות אל המשיבון בצורה לא מובנת (איכות לא טובה של הקול או דיבור לא ברור של האדם שהשאיר את ההודעה).

יתרונות נוספים בשירות קבלת הודעות קוליות ב- SMS הם העובדה שאל ההודעה הכתובה מצורף תמיד מספר הטלפון של משאיר ההודעה, ויש אפשרות לחיוג אליו בחזרה באמצעות לחיצה פשוטה על מקש send (בכך למעשה נמנע מאתנו הצורך לחייג את המספר כולו).

השירות מרכז בסוף כל יום את כל ההודעות אשר התקבלו במוקד "ההודעה השקטה" דרך מוקד הביפר או דרך הדואר האלקטרוני האישי של הלקוח. כבר אין צורך להיכנס למענה הקולי ולהאזין להודעות בזו אחר זו, אלא ניתן לקרוא במהירות את הודעות ה- SMS ובאמצעותן להתעדכן. השירות חוסך זמן יקר ופעולות רבות יחסית.

.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן