עבודתו של מנהל אתר אינטרנט כוללת מספר רב של פעולות יומיות כאשר העיקרית שבהן היא הגברת תנועת המבקרים באתר. חלק ניכר מהמבקרים באתר עוזבים את האתר באופן טבעי בשלבים שונים של הביקור באתר בשל גורמים שונים; חלקם עוזבים את האתר עקב תוכן שאינו רלוונטי עבורם, ממשק משתמש שאינו נוח לתפעול וכדומה. רק אחוז קטן מכלל המבקרים באתר מבצע רכישות באתר ומניב רווחים למפעיליו.
תהליך מתמיד לשיפור האתר
באופן כזה ניתן לקבל ביקורת חיובית או שלילית על חלקים שונים באתר ולדעת מהם הגורמים אשר יגרמו למבקרים באתר לבצע רכישות ובכך להגדיל למעשה את אחוז ההמרה של המבקרים ללקוחות אשר מגדילים את רווחיות האתר. בנוסף, עצם הידיעה של המבקרים כי הם יכולים לפנות אל האתר, להציף בעיות ובכך לגרום לשינוי ושיפור של האתר על פי צרכיהם, יוצרת אצלם תחושת מחויבות וגורמת להם לחזור אל האתר פעמים רבות ואף להמליץ עליו למשתמשים נוספים.
שירותי קבלת פידבק מלקוח באופן מקוון
הליך ההטמעה של כפתור קבלת הפידבק פשוט למדי: לאחר ההצטרפות לשירות, מילוי הפרטים הרלוונטיים ובחירת הגדרות העיצוב יופק עבור מנהל האתר קוד ההטמעה של הכפתורים להזנת הפידבק. על מנהל האתר להטמיע את קוד ההטמעה בעמודים בהם הוא מעוניין להציע למשתמשים את האפשרות לשתף בדעתם על חלקים שונים באתר ככלל או בעמוד הספציפי בפרט.
ניהול הידע
בנוסף, תציג המערכת את התפלגות הפידבקים של הלקוחות בנוגע לכלל העמודים. באופן כזה יוכל מנהל האתר לדעת כמה משתמשים אכן מרוצים מהאתר או העמוד כפי שהוא, וכמה היו שמחים לשנות אותו ואילו שינויים היו רוצים לראות בו.
שלב הסקת מסקנות
על סמך הנתונים שנאספו במערכת לקבלת הפידבקים, יכולים מנהל האתר וצוות השיווק לקבל החלטות ניהוליות חכמות אשר יובילו לשיפור אחוזי ההמרה של המבקרים באתר ועל ידי כך להגדיל את הרווחים, גם מבלי להגדיל בהכרח את תנועת המשתמשים.