מוקד תיאום פגישות

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מוקד תיאום פגישות הוא מוקד טלפוני שמבצע שיחות שיווק על מנת לתאם פגישות עם לקוחות פוטנציאליים. כאשר מתאמים פגישה עם הלקוח, ניתן למכור לו את השירות או המוצר של העסק בצורה אפקטיבית במיוחד. מהו מוקד תיאום פגישות וכיצד זה עובד? על כך נרחיב במאמר הבא.

מוקד תיאום פגישות- מה זה?

מוקד תיאום פגישות הוא מוקד טלפוני המאפשר לבצע טלמיטינג, כלומר שירות תיאום פגישות. על ידי מוקד תיאום פגישות ניתן ליצור קשר ראשוני עם הלקוח ולתאם איתו פגישה בה הנציג או בעל המקצוע יציג את המוצר או השירות, את היתרונות בהם ויוכל למכור אותם ללקוח.

במוקד תיאום פגישות, הנציגים עובדים מול בסיסי מידע שהתקבלו ממחלקות שונות. בסיסי המידע כוללים פרטים שונים על הלקוחות של העסק בהם שם ומספר טלפון. אלה יכולים להיות לקוחות קיימים, לקוחות עבר או לקוחות פוטנציאליים שהתעניינו במוצר זה או אחר.

במהלך השיחה, הנציג יתנהל לפי תסריט מובנה על מנת לקבוע פגישה בין הלקוח לבין נציג המכירות של החברה. על ידי כך ניתן להגדיל את אחוזי ההמרה של הלקוחות ולסגור יותר עסקאות. תסריטי השיחה כוללים מידע כיצד להציג את המוצר, כיצד לטפל בהתנגדויות של הלקוח וכיצד להניע את הלקוח לפעולה ולקבוע פגישה.

מוקד תיאום פגישות- למי מתאים?

אם אתם בעלי עסקים מסחריים שמוכרים מוצרים ושירותים לשוק הרחב, מומלץ לכם להיעזר במוקד תיאום פגישות. מוקד תיאום פגישות מאפשר לנהל פגישות של פנים מול פנים עם לקוחות פוטנציאליים על מנת להגדיל את המכירות. שירות זה מומלץ במיוחד לבעלי עסקים שלא נגלים לעיני הלקוחות. לדוגמא בעלי חנויות שלא תמיד מתנהלים מול הלקוחות.

מוקד תיאום פגישות נועד במיוחד על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות, את המכירות ואת הרווחים. שירותי תיאום פגישות מהווים פתרון טוב ויעיל שיכול לחסוך זמן יקר של אנשי שיווק בשטח.

התחומים הבולטים ביותר להם מומלץ להיעזר במוקד תיאום פגישות הם ייעוץ עסקי, מאמנים אישיים, מייעצים ארגוניים, ייעוץ מס, רואי חשבון, מנהלי חשבונות, מפתחי תוכנה, תחום הליסינג, השכרת רכב ועוד.

מוקד תיאום פגישות- האם ניתן לבצע זאת לבד?

התשובה היא כן. ניתן להקים מוקד תיאום פגישות לבד אך יש לקחת בחשבון מספר דגשים על מנת להצליח בכך-

  • יש ליצור בסיס לקוחות – לשם כך יש לפנות ללקוחות שהביעו התעניינות מסוימת במוצר. ניתן להוסיף עמוד צור קשר באתר שלכם או בפרופיל הפייסבוק על מנת לקבל לידים של לקוחות חדשים. כמו כן ניתן ליצור קשר עם לקוחות קודמים ולהציע להם שירותים חדשים או מוצרים חדשים בהנחה.
  • יש לבנות תסריטי שיחה – כפי שציינו, שיחות תיאום פגישות מתנהלות על פי תסריטים מובנים וכתובים. לכן, הכינו מבעוד מועד תסריטי שיחה. בתסריטים תכללו מידע על המוצר או השירות, תציגו את היתרונות הרלוונטיים לקהל הלקוחות שלהם, העריכו מה יכולות להיות ההתנגדויות של הלקוחות בשיחה וכיצד תוכלו להתגבר עליהן על מנת להמשיך לתיאום פגישה עם הלקוח.
  • יש ליצור קשר בזמן נכון – כאשר יש לכם רשומות לקוחות ותסריטי שיחה מוכנים יש ליצור קשר עם הלקוחות. חשוב מאוד ליצור קשר בזמן נכון. כלומר, לפנות לאנשים בזמן הנוח להם על מנת להשיג את תשומת הלב המלאה שלהם במהלך השיחה. בדרך כלל שעות ההתקשרות המומלצות יהיו בין חמש לשמונה בערב.
  • יש לתעד את המידע שהשגתם – חשוב מאוד לנהל יומן פגישות. ביומן הפגישות חשוב לתעד את כל המידע שהצלתם להשיג על הלקוח. המידע שיהיה בידכם יעזור לכם להתקרב ללקוח וליצור איתו חיבור ראשוני.
  • יש לנתח את התוצאות ולהסיק מסקנות – לבסוף, חשוב מאוד לנתח את התוצאות ולהסיק מסקנות. נסו להבין מה הוביל אתכם להצלחה ומה פחות. נתחו את המידע שלכם ושפרו את תסריטי השיחה. זו נקודת המפתח להצלחת הפעולה ולהשגת המטרות. חלק מהפגישות לא יצליחו וחלקו יניבו רווחים, אך על מנת להמשיך להשתפר חשוב לנתח תוצאות ולהסיק מסקנות להמשך.

מוקד תיאום פגישות- חברות חיצוניות

על מנת להגיע לתוצאות טובות ולהוביל להגדלת הרווחים של העסק, צריך לדעת כיצד לפנות ללקוחות וכיצד לשוחח עמם. לשם כך צריך אנשי שיווק יצירתיים ומיומנים שינהלו מוקד תיאום פגישות.

תיאום פגישותניתן לקבל שירותי תיאום פגישות על ידי חברות חיצוניות שמבצעות ומקימות עבורכם מוקד תיאום פגישות. חברות אלה עורכות שיחות טלפון ללקוחות פוטנציאליים של העסקים שונים על מנת לתאם פגישות בין הלקוחות לבין אנשי המכירות של העסק. שיחות טלמיטינג מתבצעות על ידי פניה יזומה של מתאם הפגישות אל הלקוחות הפוטנציאליים. חברות שמעניקות שירותי תיאום פגישות לעסקים מעניקות לבעלי העסקים שקט נפשי ואפשרות שיווקית איכותית.

כיום קיימות חברות רבות המעניקות שירותי תיאום וניתן לבחור בין חברות גדולות לבין חברות קטנות ואינטימיות. לחברות הקטנות יש יתרון מאחר שהן מעניקות יחס אישי יותר. חברות אלה חשות את בעלי העסקים כלקוחות חשובים ויודעות מה מתאים להם.

קביעת ותיאום פגישות עם לקוחות יכולה לקחת זמן רב ומאמץ רב. על מנת שבעל העסק יוכל לחסוך זמן ולהשקיע בעבודה שלו, ניתן להיעזר בחברות חיצוניות. אנשים שעוסקים בתיאום פגישות משקיעים מאמצים רבים על מנת לבצע סקרים, לפלח שוק לקוחות ולהגיע ללקוחות הפוטנציאליים המתאימים. בנוסף הנציגים כותבים תסריטי שיחה איכותיים ומסקרנים על מנת למשוך את הלקוחות אליהם ושומרים על קשרים הדוקים עם הלקוחות.

מוקד תיאום פגישות- מה ההבדל בין טלמיטינג לטלמרקטינג?

כפי שהבנו, תיאום פגישות הוא למעשה שירות טלמיטינג. ההבדל בין טלמרקטינג לבין טלמיטינג הוא מה מטרת השיחה. בשתי השיטות מבצעים שיחות ללקוחות על מנת לתקשר איתם, אך המטרה של השיחה תהיה שונה.

בטלמיטינג כפי שהבנו, המטרה תהיה לתאם פגישה עם הלקוח על מנת שיוכל לראות את המוצר או להתרשם מהחברה. לעומת זאת, בטלמרקטינג, השיחה ללקוח תהיה במטרה למכור לו את המוצר או השירות של העסק.

אולי יעניין אותך גם:

 

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן