טלמרקטינג
  • עמוד הבית
  • אודות
  • טלמיטינג
    • ניהול פגישות
    • תיאום פגישות עצמאי
    • בחירת שירותי טלמיטינג
  • מזכירות
    • מענה אנושי
    • שירות הודעות
    • הודעות קוליות בSMS
    • ניהול משרד
  • שיווק ישיר
    • טיפול בהתנגדויות
    • תסריט שיחה
    • טלמרקטינג אוטומטי
    • הקמת מוקד טלמרקטינג
    • מוקד הזמנות
    • מוקד שירות לקוחות
    • טלמרקטינג לעסקים
    • טלמרקטינג או טלמיטינג?
    • מכירות שיחות נכנסות
    • טעויות בשיחות טלמרקטינג
  • ניהול יומן
  • פתרונות
    • הקלטת שיחות
    • פידבק לאתרים
    • PayPal
    • סליקה באינטרנט
    • גבייה באינטרנט
    • צ'אט וירטואלי
    • צ'אט אנושי
    • הפקת חשבוניות
    • בניית אתר סלולרי
    • מדריך סליקה באינטרנט
  • שירותים
    • נתב שיחות
    • אישורי הגעה
    • מרכזיה מקוונת
    • גבייה טלפונית
    • מיתוג אישי בפייסבוק
    • סדנת טלמרקטינג
    • מוקד תנועת רכבים
    • טיוב נתונים
    • בדק שוק
    • מיקור חוץ
    • שירות לקוחות במיקור חוץ
  • דיוור אלקטרוני
    • רשימות תפוצה
    • חוק הספאם
    • חברות דיוור אלקטרוני
    • ניוזלטר
  • תוכנות
    • שעון נוכחות
    • תוכנה להנהלת חשבונות
    • תוכנה להפקת משכורות
    • תוכנת CRM
    • תוכנת טלמרקטינג
    • ניהול משימות
  • עמוד הבית
  • אודות
  • טלמיטינג
    • ניהול פגישות
    • תיאום פגישות עצמאי
    • בחירת שירותי טלמיטינג
  • מזכירות
    • מענה אנושי
    • שירות הודעות
    • הודעות קוליות בSMS
    • ניהול משרד
  • שיווק ישיר
    • טיפול בהתנגדויות
    • תסריט שיחה
    • טלמרקטינג אוטומטי
    • הקמת מוקד טלמרקטינג
    • מוקד הזמנות
    • מוקד שירות לקוחות
    • טלמרקטינג לעסקים
    • טלמרקטינג או טלמיטינג?
    • מכירות שיחות נכנסות
    • טעויות בשיחות טלמרקטינג
  • ניהול יומן
  • פתרונות
    • הקלטת שיחות
    • פידבק לאתרים
    • PayPal
    • סליקה באינטרנט
    • גבייה באינטרנט
    • צ'אט וירטואלי
    • צ'אט אנושי
    • הפקת חשבוניות
    • בניית אתר סלולרי
    • מדריך סליקה באינטרנט
  • שירותים
    • נתב שיחות
    • אישורי הגעה
    • מרכזיה מקוונת
    • גבייה טלפונית
    • מיתוג אישי בפייסבוק
    • סדנת טלמרקטינג
    • מוקד תנועת רכבים
    • טיוב נתונים
    • בדק שוק
    • מיקור חוץ
    • שירות לקוחות במיקור חוץ
  • דיוור אלקטרוני
    • רשימות תפוצה
    • חוק הספאם
    • חברות דיוור אלקטרוני
    • ניוזלטר
  • תוכנות
    • שעון נוכחות
    • תוכנה להנהלת חשבונות
    • תוכנה להפקת משכורות
    • תוכנת CRM
    • תוכנת טלמרקטינג
    • ניהול משימות

כיצד מקימים מוקד טלמרקטינג?

תפקידו של מוקד הטלמרקטינג הוא לאפשר להגיע אל הלקוחות באמצעות מכשיר הטלפון. במוקד שירות טלמרקטינג מספר נציגי טלמרקטינג הפונים אל הלקוחות באמצעות הטלפון ומציעים להם את המוצר, יתרונותיו ואף מבצעים תהליך של מכירה מול הלקוח.

שיטת השיווק דרך מוקדי טלמרקטינג נוצרה בארצות הברית וכיום היא כלי השיווק הישיר היעיל ביותר כמעט בכל חברה בעולם. בארץ נעשה שימוש בשיטה זו גם לשיווקם של פוליטיקאים רבים בסמוך לתקופת בחירות.

העריכו את נפח הפעילות

לפני שאתם מחליטים להקים מוקד טלמרקטינג הקפידו להעריך את נפח העבודה במוקד. בנוסף לכך בצעו הערכות לכמה זמן ממוצע יידרש לכל שיחה . באופן שכזה תוכלו להעריך את כמות הנציגים הדרושים לכם ואת גודל המבנה והתשתיות שתדרשו לרכוש ולהקים.

אל תבצעו הערכה לטווח קצר אלא עבדו עם אנשי מקצוע שיוכלו לספק לכם תמונה רחבה יותר גם לגבי העתיד. ביצוע הערכות מקצועיות יקלו עליכם את העבודה בעתיד ויחסכו לכם עלויות יקרות הכרוכות בהחלפת המבנה ושיפור התשתיות ככל שמוקד הטלמרקטינג שלכם יגדל ביחס ישיר לנפח הפעילות.

השתמשו במאגרי לקוחות

בכדי שמוקד הטלמרקטינג יפעל באופן תקין עליכם לספק לו רשימת לקוחות מסודרת הכולל את מספר הטלפון של הלקוח ומאפיינים נוספים במידה ויש אותם בידכם. מידע מקדים שכזה ישפר את אחוזי ההצלחה שלכם ויאפשר לנציגים להגיע אל שלב המכירות בקלות יחסית.

כל מידע שתוכלו להשיג על הלקוחות שלכם יוכל לסייע לכם. החל מתאריך יום ההולדת שלהם, יום נישואים ואפילו רכישה של מוצרים דומים למוצר שאתם משווקים יאפשרו לנציג לבנות שיחה המותאמת באופן ספציפי ללקוח ולקרב אותו אל המותג שלכם.

נקודה חשובה לציון היא התייחסותו של חוק הספאם לנושא מאגרי הלקוחות. שיווק מידע למאגר לקוחות שלא הושג בדרך תקינה היא עבירה על חוק הספאם ודינה קנסות כבדים. לכן, חשוב מאד שתשיגו את המידע בדרך הגונה וישרה ובמרבית המקרים העדיפות היא להשתמש רק במידע שסיפק הלקוח דרך אתר האינטרנט שלכם לדוגמא או באמצעות הצטרפות למועדון הלקוחות שלכם באחד הסניפים הפיזיים.

הכשירו את נציגי הטלמרקטינג שלכם

עוד לפני שיערכו שיחת טלמרקטינג אחת הקפידו להכשיר את הנציגים לביצוע שיחות מסוג זה , ספקו להם כלים שיסייעו להם לעבור את תהליך המכירה בהצלחה וכמובן ספקו להם כמה שיותר מידע על המוצרים שלכם. כל מידע שיהיה בידי הנציגים שלכם יאפשר להם לענות על שאלות שיעלו בשיחה באופן מהיר ומקצועי יותר.

במידה ואתם מזהים כי קיימת בעיה כלשהי או חוסר מידע בקרב נציגי הטלמרקטינג הקדישו זמן מיוחד לכך וספקו להם עדכונים שוטפים בנושא בכדי לשפר את רמת השירות שלהם כל העת.

בדקו את הסטטיסטיקות כל הזמן

הקפידו לבדוק את עצמכם כל הזמן והעריכו כמה כסף אתם משקיעים בכל מכירה שהתבצעה ומהו הרווח שלכם. במקרים שונים המכירות דרך מוקד הטלמרקטינג יהיו גבוהות אך למעשה הרווחים לא יגדלו באופן דומה .

מצב שכזה יכול להיגרם במקרים בהם ההשקעה שלכם במוקד הטלמרקטינג גבוהה מהתחזיות ולכן גם אחוזי המכירה הגבוהים אינם מניבים רווחים. לכן, אתם נדרשים לבדוק את פעילות מוקד הטלמרקטינג כל העת ולשמור על עלות תחזוקה קבועה. פעלו כל העת לשיפור המכירות אך וודאו גם כי הן משתלמות בעבורכם.

.


תנאי שימוש
כל הזכויות שמורות לבעלי האתר. אין לעשות כל שימוש בתוכן | המידע באתר אינו מהווה או מחליף ייעוץ משפטי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס