תפקידו של מוקד הטלמרקטינג הוא לאפשר להגיע אל הלקוחות באמצעות מכשיר הטלפון. במוקד שירות טלמרקטינג מספר נציגי טלמרקטינג הפונים אל הלקוחות באמצעות הטלפון ומציעים להם את המוצר, יתרונותיו ואף מבצעים תהליך של מכירה מול הלקוח.
העריכו את נפח הפעילות
לפני שאתם מחליטים להקים מוקד טלמרקטינג הקפידו להעריך את נפח העבודה במוקד. בנוסף לכך בצעו הערכות לכמה זמן ממוצע יידרש לכל שיחה . באופן שכזה תוכלו להעריך את כמות הנציגים הדרושים לכם ואת גודל המבנה והתשתיות שתדרשו לרכוש ולהקים.
השתמשו במאגרי לקוחות
בכדי שמוקד הטלמרקטינג יפעל באופן תקין עליכם לספק לו רשימת לקוחות מסודרת הכולל את מספר הטלפון של הלקוח ומאפיינים נוספים במידה ויש אותם בידכם. מידע מקדים שכזה ישפר את אחוזי ההצלחה שלכם ויאפשר לנציגים להגיע אל שלב המכירות בקלות יחסית.
נקודה חשובה לציון היא התייחסותו של חוק הספאם לנושא מאגרי הלקוחות. שיווק מידע למאגר לקוחות שלא הושג בדרך תקינה היא עבירה על חוק הספאם ודינה קנסות כבדים. לכן, חשוב מאד שתשיגו את המידע בדרך הגונה וישרה ובמרבית המקרים העדיפות היא להשתמש רק במידע שסיפק הלקוח דרך אתר האינטרנט שלכם לדוגמא או באמצעות הצטרפות למועדון הלקוחות שלכם באחד הסניפים הפיזיים.
הכשירו את נציגי הטלמרקטינג שלכם
במידה ואתם מזהים כי קיימת בעיה כלשהי או חוסר מידע בקרב נציגי הטלמרקטינג הקדישו זמן מיוחד לכך וספקו להם עדכונים שוטפים בנושא בכדי לשפר את רמת השירות שלהם כל העת.
בדקו את הסטטיסטיקות כל הזמן
מצב שכזה יכול להיגרם במקרים בהם ההשקעה שלכם במוקד הטלמרקטינג גבוהה מהתחזיות ולכן גם אחוזי המכירה הגבוהים אינם מניבים רווחים. לכן, אתם נדרשים לבדוק את פעילות מוקד הטלמרקטינג כל העת ולשמור על עלות תחזוקה קבועה. פעלו כל העת לשיפור המכירות אך וודאו גם כי הן משתלמות בעבורכם.