כבעלי עסק או מנהלים בארגון גדול, אנו מחפשים תמיד דרכים חדשות להקטין את עלויות התפעול הכוללות של העסק, להגדיל את התפוקה ועל ידי כך להגדיל את שורת הרווח הסופית. אבל, למרות כל הדרכים החדשות להוביל את העסק קדימה אל חיסכון והתייעלות ישנן עדיין כמה חלקים שלא נוכל להיפרד מהם.
שירות לקוחות במיקור חוץ – איך בדיוק?
שמיעה ראשונית של הרעיון יכולה לצרום מעט לאוזני המנהלים שכן מחלקת שירות הלקוחות היא אחת ממחלקות העוגן ששום ארגון אינו מוותר עליה בדרך להצלחה וגם ברגעי משבר וצימצום בכוח האדם הבכיר של החברה מחלקות שירות הלקוחות, כמעט מוגנות מכל פגע פשוט משום שהן משמשות כחזית הארגון מול הלקוחות.
מהות הפעלתה של מחלקת שירות לקוחות במיקור חוץ מבטל לחלוטין את הצורך ביחסי עובד מעביר ובחלוקת הזכויות הסוציאליות הניתנות לעובדים גם ברגעי משבר כלכליים בארגון. כך שלפתע הרעיון אינו נראה כרעיון מאיים אלא כפיתרון ממשי לבעיה קיימת.
שירות לקוחות באאוטסורסינג – אז איך זה עובד?
במהלך הקמת מחלקת שירות הלקוחות או בשילוב הארגון שלכם בתוך מחלקת שירות לקוחות חיה ונושמת המעניקה שירות לכמה ארגונים במקביל, תוכלו לגעת בהליך ההכשרה הנדרש, בנהלי העבודה הקבועים ולספק דגשים ספציפיים בנוגע לתסריטי השיחה של הנציגים.
שירות לקוחות במיקור חוץ – מה היתרונות?
אחרי שהכרנו את הפיתרון ולמדנו על התהליך של הקמת מחלקת שירות לקוחות במיקור חוץ נוכל לצלול פנימה ולבחון את היתרונות שמעניקה אפשרות זו לבעלי עסקים רבים בדרך מעלה בצורה מסודרת.
- ביטול יחסי עובד מעביד– אינכם נדרשים לשלם לעובדים בגין הליך ההכשרה, זכויות סוציאליות וכיוצא באלה.
- התמקדות בהצלחה– אינכם נדרשים לטפל בנושאים כמו בעיות משמעת שכן כל ההליך הניהולי מול העובדים מתבצע על ידי החברה המקשרת
- הפעלה נקודתית– תוכלו להפעיל את מחלקת שירות הלקוחות בכל מתכונת שתרצו באופן כמעט מיידי ולהגדיל או להקטין את פעולתה בהתאמה לפעילות השיווק הכוללת של החברה.