מוקד תנועת רכבים – איך אני נוהג?

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מוקד תנועת רכביםכולנו מכירים את המדבקות הקטנות המודבקות בחלק האחורי של מכוניות המשתייכות לציי רכב של חברות מסחריות ומציעות לנו להתקשר ולדווח על איכות הנהיגה של הנוהג ברכב.

מה עומד מאחוריהן? כל התשובות לפניכם.

 איך אני נוהג? – החוק

עד לשנת אלפיים ושתיים עשרה הייתה זו יוזמה של קציני הבטיחות המופקדים על ציי הרכב בחברות המסחריות השונות שהיו מעוניינים לקבל דיווח על אופן הנהיגה של עובדי החברה.

אך, באותה שנה החליטה וועדת הכלכלה של הכנסת כי סימון רכבים במדבקה מסוג זה והקמת מערך טלפוני אנושי לטיפול בפניות האזרחים הוא בגדר חובה. פסיקתה של ועידת הכלכלה בכנסת קבעה גם כי מי שלא יעמוד בתנאים שנקבעו ייקנס בסכום של עד ארבעה עשר אלף שקלים.

החלטה זו באה לאחר שהוכח כי חברות שונות אשר השתמשו בשיטת דיווח זו הצליחו לצמצם באופן ניכר את כמות תאונות הדרכים בהן היו מעורבים עובדי החברות ובכך הצליחו לצמצם למעשה את כמות תאונות הדרכים הלאומית.

מוקד תנועת רכבים

המוקד הטלפוני אשר זכה לכינוי מוקד תנועת רכבים, אותו מחויבת החברה להפעיל, אחראי על קבלת התלונות מאזרחים שונים והעברת הטיפול בנושא לגורמים בתוך החברה.

מטרתו של מוקד תנועת הרכבים היא כמובן להוות גורם מרתיע בפני הנוהגים ברכבי החברה.

חשוב לציין כי על פי החוק המוקד צריך לפעול באופן רציף בימים א' –ו' בין השעות שש בבוקר לעשר בערב ולהיות זמין כל העת לקבלת פניות מאזרחים.

מחוץ לשעות הפעילות מחויב המוקד להפעיל שירות מענה קולי בו יוכלו האזרחים להשאיר את דיווחם.

מוקד תנועת רכבים – יתרונות וחסרונות

בראשית דרכה התקבלה ההחלטה בזעם רב בקרב מנהלי החברות השונות שנדרשו כעת להשקיע משאבים נוספים בהקמת מערך אנושי בכדי לקלוט את הפניות המתקבלות.

אך לאחר זמן אכן השיטה הוכיחה את עצמה והיא מתקבלת כיום באהדה גדולה בקרב מנהלי ציי הרכב בחברות השונות הודות לירידה משמעותית במספר תאונות הדרכים בהן היו מעורבים עובדי החברה.

מוקד תנועת רכבים – מפעילים חיצוניים

כפי שציינו קודם עלות התפעול של מוקדי תנועת רכבים אינה זולה ובהחלט ניתן לחסוך בעלויות ולהעביר גם שירות זה למיקור חוץ.

כיום, ניתן למצוא לא מעט ספקים המפעילים מוקד תנועת רכבים לכמה חברות במקביל ודואגת לאסוף את תלונות האזרחים בצירוף מספר הרכב ופרטים נוספים.

את המידע שהתקבל תאגד החברה המפעילה באופן מסודר ותעביר אותו לקצין הבטיחות האחראי על צי הרכב של החברה. מתפקידו של קצין הבטיחות לטפל באופן משמעתי בנהגים שעברו עברות שונות או שנהיגתם סיכנה נהגים אחרים בכביש.

איך אני נוהג? – נקודה למחשבה

חשוב לזכור כל העת כל מטרת העל של התהליך כולו היא להוריד את רמת תאונות הדרכים בארץ ולאפשר למעשה לכל אזרח לדבר על כל רכב אשר ביצע עבירה.

יחד עם זכות יש לציין גם כי החוק אינו חל על רכבי צה"ל, רכבי משטרה וגורמים נוספים העוסקים באכיפת החוק.

.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן