טלמרקטינג
  • עמוד הבית
  • אודות
  • טלמיטינג
    • ניהול פגישות
    • תיאום פגישות עצמאי
    • בחירת שירותי טלמיטינג
  • מזכירות
    • מענה אנושי
    • שירות הודעות
    • הודעות קוליות בSMS
    • ניהול משרד
  • שיווק ישיר
    • טיפול בהתנגדויות
    • תסריט שיחה
    • טלמרקטינג אוטומטי
    • הקמת מוקד טלמרקטינג
    • מוקד הזמנות
    • מוקד שירות לקוחות
    • טלמרקטינג לעסקים
    • טלמרקטינג או טלמיטינג?
    • מכירות שיחות נכנסות
    • טעויות בשיחות טלמרקטינג
  • ניהול יומן
  • פתרונות
    • הקלטת שיחות
    • פידבק לאתרים
    • PayPal
    • סליקה באינטרנט
    • גבייה באינטרנט
    • צ'אט וירטואלי
    • צ'אט אנושי
    • הפקת חשבוניות
    • בניית אתר סלולרי
    • מדריך סליקה באינטרנט
  • שירותים
    • נתב שיחות
    • אישורי הגעה
    • מרכזיה מקוונת
    • גבייה טלפונית
    • מיתוג אישי בפייסבוק
    • סדנת טלמרקטינג
    • מוקד תנועת רכבים
    • טיוב נתונים
    • בדק שוק
    • מיקור חוץ
    • שירות לקוחות במיקור חוץ
  • דיוור אלקטרוני
    • רשימות תפוצה
    • חוק הספאם
    • חברות דיוור אלקטרוני
    • ניוזלטר
  • תוכנות
    • שעון נוכחות
    • תוכנה להנהלת חשבונות
    • תוכנה להפקת משכורות
    • תוכנת CRM
    • תוכנת טלמרקטינג
    • ניהול משימות
  • עמוד הבית
  • אודות
  • טלמיטינג
    • ניהול פגישות
    • תיאום פגישות עצמאי
    • בחירת שירותי טלמיטינג
  • מזכירות
    • מענה אנושי
    • שירות הודעות
    • הודעות קוליות בSMS
    • ניהול משרד
  • שיווק ישיר
    • טיפול בהתנגדויות
    • תסריט שיחה
    • טלמרקטינג אוטומטי
    • הקמת מוקד טלמרקטינג
    • מוקד הזמנות
    • מוקד שירות לקוחות
    • טלמרקטינג לעסקים
    • טלמרקטינג או טלמיטינג?
    • מכירות שיחות נכנסות
    • טעויות בשיחות טלמרקטינג
  • ניהול יומן
  • פתרונות
    • הקלטת שיחות
    • פידבק לאתרים
    • PayPal
    • סליקה באינטרנט
    • גבייה באינטרנט
    • צ'אט וירטואלי
    • צ'אט אנושי
    • הפקת חשבוניות
    • בניית אתר סלולרי
    • מדריך סליקה באינטרנט
  • שירותים
    • נתב שיחות
    • אישורי הגעה
    • מרכזיה מקוונת
    • גבייה טלפונית
    • מיתוג אישי בפייסבוק
    • סדנת טלמרקטינג
    • מוקד תנועת רכבים
    • טיוב נתונים
    • בדק שוק
    • מיקור חוץ
    • שירות לקוחות במיקור חוץ
  • דיוור אלקטרוני
    • רשימות תפוצה
    • חוק הספאם
    • חברות דיוור אלקטרוני
    • ניוזלטר
  • תוכנות
    • שעון נוכחות
    • תוכנה להנהלת חשבונות
    • תוכנה להפקת משכורות
    • תוכנת CRM
    • תוכנת טלמרקטינג
    • ניהול משימות

איך עושים תיאום פגישות באופן עצמאי?

טלמיטינג עצמאישירות תיאום פגישות, או טלמיטינג, כפי שהוא מכונה בעגה המקצועית הוא דרך שיווק ישירה המתבצעת דרך הטלפון.

למרות שרבים נוטים להתבלבל בין שיחות טלמיטינג לשיחות טלמרקטינג ההבדל פשוט וברור.

בשיחת טלמיטינג המטרה היא יצירת קשר ראשוני עם הלקוח ותיאום פגישה בה הנציג או בעל המקצוע יציג את המוצר עצמו, את היתרונות השונים וימכור בפועל את המוצר ללקוח להבדיל משירות טלמרקטינג בהן מבוצע הליך מכירה טלפוני במעמד השיחה עצמה.

אז איך זה עובד?

בשיחות הטלמיטינג עובדים הנציגים אל מול בסיסי מידע קיימים שהתקבלו ממחלקות השירות השונות.

בסיסי המידע יכללו שמות ומספרי טלפון של לקוחות שונים אשר התעניינו במוצר זה או אחר שהם לקוחות קיימים להם נרצה להוסיף שירות או מוצר חדש.

 מהלך השיחה יתנהל על פי תסריטי שיחה מובנים כאשר המטרה הסופית היא קביעת פגישה בין נציג המכירות של החברה לבין הלקוח בזמן הנוח ביותר עבורו במטרה להגדיל את אחוזי ההמרה של הלקוחות ולסגור עסקה.

תסריטי השיחה יכללו מידע על דרך הצגת המוצר, טיפול בהתנגדויות שיעלה הלקוח וכמובן קריאת הנעה לפעולה שתוביל את הלקוח לקבוע פגישה.

האם ניתן לעשות זאת לבד?

בעלי עסקים קטנים, בהם בעל העסק בעצמו ממלא תפקידים רבים, מעוניינים אומנם להגדיל את כמות המכירות אך הם אינם פונים להקמת שירותי טלמיטינג ופועלים בזירה זו באופן עצמאי להשגת המטרה.

אין שום מגבלה בביצוע פעולה זו. אך, חשוב לשים לב למספר דגשים לאורך הדרך כדי להצליח בתהליך ולהימנע מבזבוז זמן מיותר.

צרו לעצמכם בסיס לקוחות

בראש ובראשונה חשוב לפנות אל לקוחות אשר הביעו התעניינות מסוימת במוצר.

תוכלו להוסיף עמוד צור קשר לאתר שלכם או לפרופיל הפייסבוק במטרה לקבל לידים בעבור לקוחות חדשים.

בנוסף, תוכלו ליצור קשר עם לקוחות קודמים שלכם ולהציע להם שירותים או מוצרים חדשים בהנחה.

בנו תסריטי שיחה ושפרו אותם מעת לעת

לאחר שבניתם את מערך הקליטה הראשוני שלכם תוכלו להתחיל לתכנן את הפעולה.

הכינו מבעוד מועד תסריטי שיחה בהם תציגו את יתרונות המוצר הרלוונטיים לקהל הלקוחות שלכם, העריכו מה יכולות להיות ההתנגדויות שיעלו הלקוחות במעמד השיחה וכיצד תוכלו להתגבר עליהן.

צרו קשר עם הלקוחות בזמן הנכון

כעת, כאשר יש בידכם בסיס מידע ללקוחות ותסריט שיחה תוכלו לפנות אל הלקוחות שלכם.

הקפידו לפנות אל האנשים בזמן הנוח להם ביותר, במטרה להשיג את מלוא תשומת הלב שלכם במעמד השיחה עמכם. שעות ההתקשרות המומלצות הן בין חמש לשמונה בערב.

תעדו כל מידע שהצלחתם להשיג

השלב האחרון והמכריע ביותר הוא ניהול יומן הפגישות שלכם. תעדו כל מידע שהצלחתם לאסוף על הלקוח במעמד השיחה גם אם הוא נראה לא רלוונטי לצד סימון פגישתו ביומן.

כל מידע שיהיה ברשותכם יסייע לכם להתקרב ללקוח וליצור אתו חיבור ראשוני שיסייע לכם.

נתחו את התוצאות והסיקו מסקנות

לאחר מספר פגישות עם לקוחות, עצרו לרגע. בדקו אלו פעולות הובילו אתכם להצלחה ואילו הסתיימו בלא כלום.

נתחו את המידע שלכם ושפרו את תסריטי השיחה וההתנהגות מול הלקוח. אם אתם מאבחנים מקרה חוזר הכינו תסריט שיחה ייעודי והגיעו מוכנים.

נקודה זו היא ללא ספק נקודת המפתח להצלחה. חלק מהפגישות לא יצלחו וחלקן יניבו לכם רווחים יפים. אך, כל עוד תדעו להשתפר תמיד תוכלו לצמצם את ההתנגדויות ולהגדיל את כמות מאגר הלקוחות המרוצים שלכם.

.




תנאי שימוש
כל הזכויות שמורות לבעלי האתר. אין לעשות כל שימוש בתוכן | המידע באתר אינו מהווה או מחליף ייעוץ משפטי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס