כרטיס אשראי נקודות טיסה – למה משתלם להזמין אותו ואת מי זה יכול לשרת

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

חברות אשראי מחפשות דרכים שונות כיצד למשוך אליהן לקוחות חדשי ולשמר לקוחות קיימים. הן עושות בדרכים מגוונות. החל מריביות נוחות על עסקאות קרדיט, מסגרות אשראי נדיבות, אפשרות לחלק הוצאות גדולות לתשלומים בלי קשר לאופי ביצוע העסקה ועוד.

אחת הדרכים שחברות אשראי נוהגות בהן על מנת למשוך אליהן לקוחות ולשמר לקוחות קיימים, היא באמצעות כרטיסי אשראי עם הטבות מיוחדות. הרעיון הוא מאוד פשוט, הן מציעות כרטיס אשראי ללקוח חדש או לקוח קיים, שכל עסקה בו מספקת לו הטבה אטרקטיבית מבחינתו. ככל שהעסקה גדולה יותר, כך ההטבה משמעותית יותר. הטבות כאלו יכולות לחסוך הרבה מאוד כסף מחד ולאפשר ליהנות ממוצרים ושירותים שאלמלא הכרטיס הוא לא היה חושב לרכוש, מאידך.

דוגמא נהדרת לכך הוא כרטיס אשראי נקודות טיסה. הרעיון הוא מאוד פשוט. הלקוח מקבל כרטיס בעזרתו הוא יכול לבצע עסקאות אשראי שונות, כל עסקה כזו מספקת לו נקודות אותן הוא יכול להמיר לכרטיסי טיסה או הזמנת חדר בבית מלון. החברה עובדת מול חברות תעופה שונות וכן מול רשתות או בתי מלון עצמאיים, וכך היא יכולה לספק ללקוחות שלה מגוון רחב של כרטיסים ליעדים שונים, כולל אפשרות להזמין חדרים בבתי מלון ביעד במחיר מוזל.

 

למי זה יכול להתאים?

על פניו, כרטיס אשראי נקודות טיסה יכול להתאים לכל אחד ואחת. מרבית האנשים אוהבים לטוס לחו"ל ורבים מאיתנו גם נוהגים לעשות זאת פעם בשנה, במסגרת חופשה משפחתית או אחרת. לכן כרטיס כזה יכול להתאים לכל אחד ואחת.

עם זאת, מאחר ולא כל אחד ואחת מבצעים עסקאות משמעותיות שיאפשרו להם להרוויח את הנקודות, אז שהכרטיס בעיקרון, מתאים יותר למי שמוכן ומסוגל לבצע עסקאות שאכן יעזרו לו להשיג את הנקודות הרלוונטיות ולהמיר אותן לכרטיסי טיסה או חדרים בבתי מלון.

כמו כן, כרטיס אשראי נקודות טיסה יכול בהחלט להתאים למי שנוהג לטוס הרבה לחו"ל. בין אם זה בנסיבות של עבודה, נופש, בילויים, ביקור משפחתי או נסיבות אחרות. כך במקום לרכוש בכל פעם כרטיס טיסה במחיר מלא, הוא יכול לבצע עסקאות אשראי וליהנות מכרטיסים מוזלים.

 

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים את הכרטיס?

ראשית, באילו תנאים אפשר להמיר נקודות ולקבל כרטיסי טיסה.

שנית, באילו הנחות ומבצעים מדובר, באילו תנאים ניתן לממש אותם.

שלישית, יש לבדוק כמובן את היעדים אליהם אפשר לרכוש כרטיס טיסה בהנחה וכן באילו בתי מלון ניתן להזמין חדר באותם יעדים.

ארבע, חשוב לבדוק מה טיב וסוג העסקאות שניתן לבצע, באילו סכומים מדובר, והאם באמת זה מתאים לאופי העסקאות שאנחנו מבצעים.

אם מתעניינים בכרטיס כזה ורוצים ליהנות ממנו, מוטב לבצע את כל או רוב עסקאות אשראי דרכו ולא דרך כרטיס אחר שנמצא ברשותנו.

כרטיס אשראי

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן