טלמרקטינג
  • עמוד הבית
  • אודות
  • טלמיטינג
    • ניהול פגישות
    • תיאום פגישות עצמאי
    • בחירת שירותי טלמיטינג
  • מזכירות
    • מענה אנושי
    • שירות הודעות
    • הודעות קוליות בSMS
    • ניהול משרד
  • שיווק ישיר
    • טיפול בהתנגדויות
    • תסריט שיחה
    • טלמרקטינג אוטומטי
    • הקמת מוקד טלמרקטינג
    • מוקד הזמנות
    • מוקד שירות לקוחות
    • טלמרקטינג לעסקים
    • טלמרקטינג או טלמיטינג?
    • מכירות שיחות נכנסות
    • טעויות בשיחות טלמרקטינג
  • ניהול יומן
  • פתרונות
    • הקלטת שיחות
    • פידבק לאתרים
    • PayPal
    • סליקה באינטרנט
    • גבייה באינטרנט
    • צ'אט וירטואלי
    • צ'אט אנושי
    • הפקת חשבוניות
    • בניית אתר סלולרי
    • מדריך סליקה באינטרנט
  • שירותים
    • נתב שיחות
    • אישורי הגעה
    • מרכזיה מקוונת
    • גבייה טלפונית
    • מיתוג אישי בפייסבוק
    • סדנת טלמרקטינג
    • מוקד תנועת רכבים
    • טיוב נתונים
    • בדק שוק
    • מיקור חוץ
    • שירות לקוחות במיקור חוץ
  • דיוור אלקטרוני
    • רשימות תפוצה
    • חוק הספאם
    • חברות דיוור אלקטרוני
    • ניוזלטר
  • תוכנות
    • שעון נוכחות
    • תוכנה להנהלת חשבונות
    • תוכנה להפקת משכורות
    • תוכנת CRM
    • תוכנת טלמרקטינג
    • ניהול משימות
  • עמוד הבית
  • אודות
  • טלמיטינג
    • ניהול פגישות
    • תיאום פגישות עצמאי
    • בחירת שירותי טלמיטינג
  • מזכירות
    • מענה אנושי
    • שירות הודעות
    • הודעות קוליות בSMS
    • ניהול משרד
  • שיווק ישיר
    • טיפול בהתנגדויות
    • תסריט שיחה
    • טלמרקטינג אוטומטי
    • הקמת מוקד טלמרקטינג
    • מוקד הזמנות
    • מוקד שירות לקוחות
    • טלמרקטינג לעסקים
    • טלמרקטינג או טלמיטינג?
    • מכירות שיחות נכנסות
    • טעויות בשיחות טלמרקטינג
  • ניהול יומן
  • פתרונות
    • הקלטת שיחות
    • פידבק לאתרים
    • PayPal
    • סליקה באינטרנט
    • גבייה באינטרנט
    • צ'אט וירטואלי
    • צ'אט אנושי
    • הפקת חשבוניות
    • בניית אתר סלולרי
    • מדריך סליקה באינטרנט
  • שירותים
    • נתב שיחות
    • אישורי הגעה
    • מרכזיה מקוונת
    • גבייה טלפונית
    • מיתוג אישי בפייסבוק
    • סדנת טלמרקטינג
    • מוקד תנועת רכבים
    • טיוב נתונים
    • בדק שוק
    • מיקור חוץ
    • שירות לקוחות במיקור חוץ
  • דיוור אלקטרוני
    • רשימות תפוצה
    • חוק הספאם
    • חברות דיוור אלקטרוני
    • ניוזלטר
  • תוכנות
    • שעון נוכחות
    • תוכנה להנהלת חשבונות
    • תוכנה להפקת משכורות
    • תוכנת CRM
    • תוכנת טלמרקטינג
    • ניהול משימות

כיצד עושים מיתוג אישי בפייסבוק?

רשת האינטרנט מלאה במידע על מותגים שונים ממגוון אינסופי של תחומים. עובדה זו הופכת את התחרות בזירת האינטרנט לקשה הרבה יותר מיום ליום והמפרסמים נאלצים להמציא את הגלגל כמעט בכל פעם מחדש.

כדי להצליח לבלוט בין ים המותגים וההצעות השיווקיות שזורמות אל הלקוחות יש צורך להתבלט, להיות חדשניים וכמובן יצירתיים. תהליך זה הוא למעשה תהליך מיתוגו של אדם, מוצר או חברה כלשהי ברשת האינטרנט .

תהליך המיתוג בונה למעשה את הדמות באופן שבו המותג יהיה מזוהה עם תחושות מסוימות או עם מעמד מסוים וכך תעורר את הגולשים לפנות דווקא אליה. דוגמא טובה לכך היא שימוש בדמויות מפורסמים נחשקות לפרסום של מכונית יקרה לקהל אמיד במיוחד.

היום, חלק בלתי נפרד מתהליך המיתוג האישי ברשת האינטרנט כולל גם מיתוג אישי ברשת החברתית הגדולה בעולם – פייסבוק. תהליך המיתוג האישי בפייסבוק יאפשר לכם להגיע לקהל גדול במיוחד על פי הגדרותיכם כמעט ללא מאמץ ומכם תידרש השקעה בתוכן אותו תרצו להעביר להם.

פרופיל עסקי באתר פייסבוק

השלב הראשון הוא הקמת פרופיל עסקי באתר פייסבוק. הקמת הפרופיל העסקי מאפשרת לכם ליצור מיני אתר בתוך הרשת החברתית עצמה ולספק לגולשים הפוקדים את העמוד בכל תוכן שתרצו, בין שמדובר במידע על המותג, הצעות שיווקיות, סרטוני הדגמה ועוד.

כל גולש שיצטרף לעמוד על ידי ביצוע "אהבתי" (או באנגלית LIKE) ימשיך לקבל עדכונים מהעמוד שלכם גם במידה ולא גלש אליו באופן ישיר ולמעשה הוא יישאר מחובר אל המותג שלכם בכל רגע נכון. כדי לעודד את הגולשים להצטרף לעמוד תוכלו ליצור מבצע מיוחד לחברי הפייסבוק או ליצור תחרויות קטנות בין המצטרפים דבר שיהפוך אותם למעין קהל לקוחות קטן אך נאמן.

תוכלו לשלב את פעילות המותג בפרופיל העסקי על ידי שימוש בקידום ממומן בתוך הרשת החברתית. דרך אפשרות זו תוכלו להציג פרסומות בעמודים האישיים של משתמשים הנמצאים בקהל היעד שלכם כאשר פרסומות אלו יציגו בפני המשתמשים פעילות כלשהי עם אפשרות להצטרף לעמוד.

הקפידו להיות שם בשביל הלקוחות

הקמת הפרופיל העסקי אינה למעשה רק כלי שיווק ישיר אל הלקוחות אלא כלי ליצירת דו שיח. הפקידו לספק מענה לדרישות הלקוחות ועודדו אותם על ידי פעילויות שונות הקשורות למותג. לעיתים פעילות כלשהו מתוך עמוד פייסבוק יכולה לגרום למותג שלכם לחשיפה באתרים רבים אחרים ואפילו בערוצי הטלוויזיה השונים ללא עלות.

השתדלו להפנות לקוחות רבים ככל הניתן על עמוד הפייסבוק שלכם דרך כרטיסי ביקור ואפילו דרך אתר האינטרנט שלכם על מנת להגדיל את הפעילות בו. גולשים רבים לא יצטרפו לאתר עסקי שלקוחות רבים אינם מנויים עליו מתוך הנחה שהוא אינו מעניין או רלוונטי.

בצעו מחקרים אודות המותג שלכם בפייסבוק

הקפידו לערוך מחקרים באמצעות חברות מחקר שונות בנוגע למותג שלכם ברשת החברתית. בדומה לקבלת פידבק על אתר אינטרנט, בדקו את נפח השיחות על המותג ובמידה והדבר אפשרי נסו לקבל תמונה של דעת הקהל של הלקוחות שלכם על המותג. מידה מסוג כזה יכול לסייע לכם בקבלת החלטות אומנם , אך בהחלט גם מאפשר לכם לספק תשובות ללקוחות בפרופיל העסקי שלכם עוד לפני שהלקוחות שאלו אתכם את השאלות.

.


תנאי שימוש
כל הזכויות שמורות לבעלי האתר. אין לעשות כל שימוש בתוכן | המידע באתר אינו מהווה או מחליף ייעוץ משפטי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס