טלמרקטינג
  • עמוד הבית
  • אודות
  • טלמיטינג
    • ניהול פגישות
    • תיאום פגישות עצמאי
    • בחירת שירותי טלמיטינג
  • מזכירות
    • מענה אנושי
    • שירות הודעות
    • הודעות קוליות בSMS
    • ניהול משרד
  • שיווק ישיר
    • טיפול בהתנגדויות
    • תסריט שיחה
    • טלמרקטינג אוטומטי
    • הקמת מוקד טלמרקטינג
    • מוקד הזמנות
    • מוקד שירות לקוחות
    • טלמרקטינג לעסקים
    • טלמרקטינג או טלמיטינג?
    • מכירות שיחות נכנסות
    • טעויות בשיחות טלמרקטינג
  • ניהול יומן
  • פתרונות
    • הקלטת שיחות
    • פידבק לאתרים
    • PayPal
    • סליקה באינטרנט
    • גבייה באינטרנט
    • צ'אט וירטואלי
    • צ'אט אנושי
    • הפקת חשבוניות
    • בניית אתר סלולרי
    • מדריך סליקה באינטרנט
  • שירותים
    • נתב שיחות
    • אישורי הגעה
    • מרכזיה מקוונת
    • גבייה טלפונית
    • מיתוג אישי בפייסבוק
    • סדנת טלמרקטינג
    • מוקד תנועת רכבים
    • טיוב נתונים
    • בדק שוק
    • מיקור חוץ
    • שירות לקוחות במיקור חוץ
  • דיוור אלקטרוני
    • רשימות תפוצה
    • חוק הספאם
    • חברות דיוור אלקטרוני
    • ניוזלטר
  • תוכנות
    • שעון נוכחות
    • תוכנה להנהלת חשבונות
    • תוכנה להפקת משכורות
    • תוכנת CRM
    • תוכנת טלמרקטינג
    • ניהול משימות
  • עמוד הבית
  • אודות
  • טלמיטינג
    • ניהול פגישות
    • תיאום פגישות עצמאי
    • בחירת שירותי טלמיטינג
  • מזכירות
    • מענה אנושי
    • שירות הודעות
    • הודעות קוליות בSMS
    • ניהול משרד
  • שיווק ישיר
    • טיפול בהתנגדויות
    • תסריט שיחה
    • טלמרקטינג אוטומטי
    • הקמת מוקד טלמרקטינג
    • מוקד הזמנות
    • מוקד שירות לקוחות
    • טלמרקטינג לעסקים
    • טלמרקטינג או טלמיטינג?
    • מכירות שיחות נכנסות
    • טעויות בשיחות טלמרקטינג
  • ניהול יומן
  • פתרונות
    • הקלטת שיחות
    • פידבק לאתרים
    • PayPal
    • סליקה באינטרנט
    • גבייה באינטרנט
    • צ'אט וירטואלי
    • צ'אט אנושי
    • הפקת חשבוניות
    • בניית אתר סלולרי
    • מדריך סליקה באינטרנט
  • שירותים
    • נתב שיחות
    • אישורי הגעה
    • מרכזיה מקוונת
    • גבייה טלפונית
    • מיתוג אישי בפייסבוק
    • סדנת טלמרקטינג
    • מוקד תנועת רכבים
    • טיוב נתונים
    • בדק שוק
    • מיקור חוץ
    • שירות לקוחות במיקור חוץ
  • דיוור אלקטרוני
    • רשימות תפוצה
    • חוק הספאם
    • חברות דיוור אלקטרוני
    • ניוזלטר
  • תוכנות
    • שעון נוכחות
    • תוכנה להנהלת חשבונות
    • תוכנה להפקת משכורות
    • תוכנת CRM
    • תוכנת טלמרקטינג
    • ניהול משימות

בדק שוק בטלמרקטינג

בדק שוק בטלמרקטינג לפני שאנחנו ועומדים להשיק מוצר חדש או שירות חדש חשוב שנדע באיזו זירה שיווקית אנו עתידים להתחרות. האם המחיר שקבענו בעבור המוצר יהיה אטרקטיבי מספיק?

האם המוצר שלנו יענה על דרישות הצרכנים והאם הוא יצליח לחדור אל קהל היעד שאליו אנו מכוונים את המוצר ?

השאלות האלה ועוד רבות מלוות כל בעל עסק לפני השקתו של מוצר מסוים. בכדי להצליח לענות על חלק מהשאלות לפני ההשקה ועל ידי כך למזער את הנזקים ולמקסם את הצלחת המותג מומלץ לערוך בדק שוק שיסקור עבורנו את דעת הקהל בנוגע למוצר שלנו.

כיצד עושים בדק שוק?

הדרך הטובה ביותר לביצוע בדק שוק היא אפשרות של שימוש בשיטת הטלמרקטינג. בשיטה זו מתבצעות שיחות יזומות אל קהל הלקוחות הפוטנציאלים של החברה וביצוע סקרים שונים בהתאמה למידע אותו מעוניינת החברה להשיג.

במרבית המקרים השאלות שיוצגו ללקוחו הן האם הוא השתמש בעבר בשירות או מוצר דומה ומה היו יתרונותיו וחסרונותיו, האם היה רוכש מוצר מסוג זה וכמובן כמה היה מוכן לשלם בעבורו.

כל השאלות יספקו לאנשי השיווק של החברה מידע בעל ערך רב עוד לפני השקתו של המוצר או השירות.

ביצוע בדק שוק בשיטת הטלמרקטינג אינו תהליך רחב היקף במרבית המקרים ויתבצע באופן של מדגם סטטיסטי בנוגע לקבוצות גיל מסוימות , מין הנשאלים ואפילו אזור מגורים. המידע שיתקבל יוזן אל תוך בסיס נתונים מרוכז ולאחר מכן יבוצעו ניתוחים סטטיסטיים שלו שיאפשרו לחברה לשפר את המוצר עצמו את הקמפיין השיווקי שלו עוד בטרם יציאתו לשוק.

דוגמה נפוצה לשימוש באפשרות של בדק שוק בשיטת הטלמרקטינג היא שימוש בשיטה זו בסמוך למועדי בחירות. בתקופה הסמוכה למועד הבחירות, יפעילו המועמדים חברות שונות המתמחות בסקרי שוק, בכדי שאלה ישתמשו ביכולותיהן בכדי לספק תמונת מצב של המועמד אצל קהל המצביעים הפוטנציאלי שלו.

לאחר קבלת הנתונים יוכל המועמד לשפר את פועלו בהתאמה לדעת הקהל ומנהלי הקמפיין שלו יוכלו לערוך שינויים בקמפיין עצמו כדי לענות על חסרים שהתגלו במהלך בדק השוק.

למי פונים בנוגע לבדק שוק בטלמרקטינג

היום , ניתן למצוא חברות חיצוניות רבות המתמחות בביצוע בדקי שוק לקהלים מוגדרים מראש על ידי שימוש בשיטת הטלמרקטינג.

חברות אלו מעמידות לרשות הלקוח הבוחר בהן מוקד טלמרקטינג מיומן ומקצועי, אשר יבצעו את סקר השוק על פי דרישת הלקוח. המידע שייאסף יועבר ללקוח והוא שיבחר כיצד לפעול.

חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון עשיר בתחום ולהגדיר מראש מהן המטרות אליהן תרצו להגיע.

אנשי שיווק מנוסים בתחום של סקר שוק יוכלו לסייע לכם בתהליך עצמו הן בבניית הסקר שיוצג ללקוח והן בניתוח התוצאות הסופיות.

טעויות בביצוע בדק שוק

חשוב לזכור כל העת כי הנתונים בביצוע בדק שוק אינם מוחלטים ואין להתייחס אליהם כאמת המוחלטת הכוללת תחתיה את כלל הלקוחות. בחלק לא מבוטל מהמקרים הנשאלים יספקו תשובות שאינן עולות בקנה אחד עם תחושותיהן האמיתיות ולכן חשוב לנסח את השאלות בצורה ברורה וממוקדת.

טעות נפוצה בביצוע סקר שוק היא מתן אפשרות של מענה פתוח מצד הנשאל במקום מדד לדירוג. במקרה שכזה הדבר יוביל לחוסר אחידות בתשובות המתקבלות מהלקוחות ויהיה קשה מאד לנתח את הנתונים בשלב מתקדם.

לאחר שיש בידינו את הנתונים חשוב לזכור כי מדובר עדיין בנתונים סטטיסטים ולכם חשוב שנעריך גם את סטיית התקן של הנתונים כאשר אנו ניגשים לשלב קבלת ההחלטות.

.


תנאי שימוש
כל הזכויות שמורות לבעלי האתר. אין לעשות כל שימוש בתוכן | המידע באתר אינו מהווה או מחליף ייעוץ משפטי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס