תוי קניה לחג

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

לוח השנה הישראלי כולל לא מעט חגים, אשר לגבי רבים מהם המשמעות מבחינת המעסיקים היא אחת: עליהם למצוא את המתנות האידיאליות עבור העובדים. כאשר נתינת מתנות לעובדים בחגי ישראל הפכה לנורמה, או לכל הפחות לצעד מומלץ מאוד מנקודת המבט של כל המעורבים, נשאלת השאלה כיצד בוחרים את המתנה האידיאלית. בשנים האחרונות, הבינו יותר ויותר מנהלים כי תוי קניה לחג היא מתנה עמוסת יתרונות, ויש שיגידו שגם המתנה המושלמת. במאמר הבא נציג בפניכם את כל הסיבות לכך.

מה קורה כאשר שזכות הבחירה ניתנת לעובדים?

כל עסק נבדל בחברו בתחום הפעילות, במספר העובדים ובמאפיינים שלהם, כאשר השוני עשוי בהחלט להשפיע על המתנות: ברור שבעסק עם אלפי עובדים, אי אפשר פעמים רבות להשקיע בכל עובד סכום של אלפי שקלים. גם בעסקים הקטנים יותר ממש לא מובן מאליו שהמנהלים יכירו את העובדים בצורה כזו שתאפשר להם "לקלוע" במתנה שהם מעניקים להם. אין הרבה דברים מתסכלים יותר מבחינת העובדים מאשר לקבל מתנה שמונחת לאחר מכן כלאחר כבוד מפוקפק בארון או במגירה שלהם, בלי שמוצאים לה שימוש של ממש.תווי קניה לחג

עם תוי קניה לחג, בעיות מהסוג הזה הופכות להיות נחלת העבר. מעצם ההגדרה שלהם מציעים התווים גמישות באופן המימוש שלהם: זה יכול להיות סכום מוגדר למימוש בבתי עסק מכל סוג (רשתות אופנה, נעליים, אלקטרוניקה, פארם, מזון וכדומה), אבל גם אטרקציות ליחיד, לזוג או למשפחה: החל מארוחת בוקר, דרך בילוי בקולנוע או במכון ספא ועד לחופשה במלון או בצימר בישראל. המשמעות היא שכל עובד יוכל לבחור באופן שהוא רוצה לממש את תו הקניה שקיבל לכבוד החג, כך ששביעות הרצון שלו צפויה להיות גבוהה: אחרי הכול, הוא מקבל כאן מתנה שהוא יודע שהוא יוכל לממש.

מעלה משמעותית אחרת של תוי הקניה נוגעת לזמינות הגבוהה של אופני המימוש שלהם. בדרך כלל יציע תו עשרות רשתות לבחירה בפריסה ארצית, כך שהעובד יוכל לממש אותם ביתר קלות בלי קשר למיקום הגיאוגרפי שלו. בשנים האחרונות הוארך בצורה משמעותית התוקף של תוי הקניה, כך שהסטנדרט כיום הוא תווים הניתנים למימוש כמה שנים קדימה.

פשטות היא מילת המפתח

תוי קניה לחג הם בחירה פשוטה בכל קנה מידה, מנקודת המבט של כל המעורבים. אלו שמעניקים את המתנה – מנהלי החברה או מי מטעמם – אינם צריכים להשקיע שעות ארוכות של מחשבה בשאלה איזו מתנה מתאימה לכל אחד ואחת מהעובדים (גם אם ברור שכן נדרשת מחשבה לגבי סוג השובר וסכום הכסף שמעוניינים להוציא עליו). אם מוסיפים לכך את העובדה שעם תוי קניה לחג פשוט אי אפשר לפספס, כפי שראינו מעלה, נראה שזו מניה בטוחה מנקודת המבט של המנהלים.

גם אם מתבוננים בעובדים עצמם, אפשר לטעון שזוהי המתנה הנוחה ביותר מבחינתם. במשך עשרות שנים, ההתבססות הייתה על תוי קניה מנייר, אותם מיקמו רוב האנשים בארנק שלהם. תווים אלו פשוטים מאוד לנשיאה, אבל מנגד העמידו סכנה של קרע או אובדן התווים, שיהפוך אותם לחסרי שימוש. כיום יש עדיין את תוי הקניה ה"מסורתיים" מנייר, אבל גם פתרונות המתאימים עוד יותר לעת הנוכחית: תוי קניה דיגיטליים המגיעים בצורה של קוד ייחודי הנשלח לטלפון או לתיבת הדואר האלקטרונית של העובד, כרטיסים נטענים המזכירים בצורתם ובגודלם כרטיסי אשראי ועוד. עובדות אלה מקלות עוד יותר על העובדים והופכות את המימוש לזמין יותר מאי פעם.
כל אלו מסבירים מדוע גם בחגים הקרובים, סביר להניח שהרבה מאוד מתנות לחג יהיו בצורה של תוי קניה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

פרסום בעיתונים – למה זה כדאי?

טיפים למתן שירות לקוחות מוצלח ומקצועי לעסק שלכם!

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן