קורס תכנות בשפת java

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קורס תכנות Java מיועד הן למתכנתים מתחילים והן מנוסים המעוניינים ללמוד עוד על ג'אווה. הקורס ילמד אותך כיצד לתכנת עם Java, כיצד לבצע ניפוי באגים בקוד שלך וכיצד למצוא את הטעויות בקוד שלך. אתה גם תלמד את היסודות של תכנות מונחה עצמים בקורס זה.

Java היא שפת תכנות ברמה גבוהה. Java היא שפת התכנות הפופולרית ביותר בעולם. Java קיימת כ-20 שנה והיא פותחה על ידי ג'יימס גוסלינג, שפיתח גם את C ו-Unix.

Java תוכננה כך שיהיה קל ללמוד, כך שכל אחד יוכל לכתוב בה תוכניות. ממשק מתכנת יישומי Java נקרא Java API ויש למעלה מ-10,000 מחלקות זמינות ב-API זה. השימוש הפופולרי ביותר ב-Java הוא כשפת תכנות בצד השרת, שבה נכתבות תוכניות הפועלות על שרת ומספקות שירותים ללקוחות הפועלים על מחשבים אחרים דרך חיבור רשת.

קורס זה מיועד למתכנתים שמכירים תכנות אך טרם למדו ג'אווה

בקורס זה תלמדו כיצד ליצור אפליקציות אינטראקטיביות על ידי כתיבת קוד Java. תלמדו גם על תכנות מונחה עצמים וכיצד להשתמש ב-Eclipse IDE כדי לכתוב ולאפות באגים בתוכניות. Java היא שפת תכנות ופלטפורמת מחשוב שפורסמה לראשונה על ידי Sun Microsystems בשנת 1995. Java משמשת לרוב בצד הלקוח, אך ניתן להשתמש בה גם בצד השרת. הוא תוכנן כך שיהיו כמה שפחות תלות ביישום. Java הייתה אחת משפות התכנות הפופולריות ביותר בשימוש מאז שנות ה-90 מכיוון שהייתה אחת משפות התכנות הראשונות שהייתה גם מוכוונת עצמים וגם ניידת לחלוטין ממחשב למחשב, אפילו על פני מערכות הפעלה שונות. קורס תכנות בשפת java הוא דרך מצוינת להיכנס לתחום פיתוח התוכנה. Java היא אחת משפות התכנות הפופולריות ביותר שיש, עם כ-8 מיליון מפתחים ברחבי העולם. הקורס יכסה הכל, החל ממושגי תכנות בסיסיים ועד לנושאים מורכבים יותר כמו תכנות מונחה עצמים, מקביליות ומבני נתונים. Java היא שפת תכנות שנועדה להיות קלה ללמידה ולשימוש. הוא פותח על ידי Sun Microsystems בשנות ה-90. Java מאפשרת למתכנתים לכתוב קוד פעם אחת ולאחר מכן להפעיל אותו על סוגים רבים ושונים של מחשבים מבלי לשכתב את הקוד בכל פעם.

Java היא אחת משפות התכנות הפופולריות ביותר בעולם

זוהי שפה לשימוש כללי שניתן להשתמש בה ליצירת כל מיני יישומים, כולל דפי אינטרנט. Java היא גם שפה עצמאית פלטפורמה וניתן להשתמש בה בכל מערכת הפעלה, מה שאומר שברגע שלמדת כיצד לתכנת בג'אווה, אתה יכול להשתמש בה בכל מחשב. קורס Java זה ילמד אותך כיצד ליצור תוכניות משלך באמצעות Java. הקורס ייתן לך סקירה כללית של מהן שפות תכנות וכיצד הן פועלות, וכן יציג כמה מושגים בסיסיים כגון משתנים והצהרות מותנות. לאחר מכן תלמדו על לולאות ומערכים לפני שתכנסו לנושאים מתקדמים יותר כמו רקורסיה, קלט/פלט של קבצים, שרשורים, מבני נתונים ואלגוריתמים. קורס זה תוכנן עבור אלה ללא ניסיון קודם בתכנות שרוצים ללמוד על היסודות של שפת התכנות Java. קורס תכנות ב-Java מלמד אותך כיצד לתכנת ב-Java. תלמדו איך לכתוב תוכניות שיכולות לרוץ על כל סוג של מחשב, לא משנה באיזו מערכת הפעלה היא משתמשת. תלמד גם על תכנות מונחה עצמים, המספק דרך למתכנתים לחשוב על בעיות במונחים של אובייקטים, או דברים שיש להם גם תכונות וגם התנהגויות. קורס זה יציג בפניכם את שפת התכנות Java, יראה לכם כיצד היא פועלת, וילמד אתכם את כל מה שאתם צריכים על מנת ליצור את אפליקציית Java הראשונה שלכם. עוד תלמדו כיצד להשתמש ב-Eclipse IDE (סביבת פיתוח משולבת) שהיא הכלי הפופולרי ביותר לפיתוח יישומי Java.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן