מהי מערכת לניהול לידים?

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מהי מערכת לניהול לידים?מערכת ניהול לידים הינה כלי בארגון המאפשר לגייס לקוחות חדשים לשורות החברה. הכלי מהווה אמצעי מהותי בשירות הלקוחות של כל ארגון בכל תחום שהוא. מערכת ניהול לידים נועדה לצורך התנהלות עם נתונים ראשוניים, עוד לפני תחילת תהליך המכירה והשיווק.

מערכת ניהול לידים מתחלקת לכמה סוגים למעשה. הראשונה מיועדת לשלבים ראשוניים ואילו האחרת מיועדת לגיוס לקוחות חדשים לעסק.

תפקידה של מערכת זו הינה לייצר קישורים בין אתרי הפרסום הרלוונטיים ובין בית העסק. המערכת עובדת כך שהיא מהווה צינור מידע לחיבור העסק אל שטחי הפרסום הרלוונטיים.

יתרונן הגדול של המערכות לניהול הלידים הינו העברת הכוח לידיים של מנהל העסק. מערכת ניהול לידים מאפשרת יצירת אינטראקציה פעילה ואטרקטיבית בין הלקוחות הפוטנציאליים לבין בית העסק עצמו.

המערכת אחראית להגדיר פרמטרים במטרה לפלח את קהל היעד באופן מדויק, ביצוע וניהול של קמפיינים שיווקיים שונים ומהותיים של החברה ועוד מגוון פעילויות – במטרה לייעל את הארגון באופן משמעותי. היעילות והאיכות המתאפשרות תודות למערכת ניהול הלידים הינן בין הנכסים המשמעותיים ביותר שיש לכל ארגון באשר הוא.

היתרונות של מערכת ניהול לידים

בין הערכים ההופכים להיות מרכזיים בארגון לאחר יישום והטמעת מערכת ניהול לידים נמצאים איכות גבוהה ובלתי מתפשרת, עמידה בזמנים, יעילות מקסימלית ועוד. ניהול הלידים באופן מקצועי מבטיח עלייה במכירות ופנייה אל פלחי קהל חדשים שלא היו קודם חלק מקהלי היעד של החברה.

מערכות ניהול לידים הינן למעשה פיתוח מתקדם של איתור צרכי הלקוח, הבנתם וניתוחם לעומק על מנת לתת ללקוחות הפוטנציאליים את המענה המושלם בנוגע לכל צורך שהוא. מערכות ניהול לידים מבוססות על פרמטרים רבים ושונים ומאפשרות להתקדם ולהתפתח על פי יכולות ומטרות העסק.

חלק מהפעולות אותן מבצעות מערכות ניהול לידים כוללות פעולות חשובות ביותר המאפשרות לעסק להתפתח ולהתקדם על פי מטרותיו הייחודיות: המערכת קולטת לידים בתחומים הרלוונטיים ומאפשרת יצירת תקשורת נוחה עם הלקוח תוך קבלת כל הפרמטרים הרלוונטיים של לקוחות פוטנציאליים ושל התהליך המבוקש. כמו כן, המערכת מאפשרת להגדיר את הפרמטרים השונים על ידי בחירה של החברה. הגדרת הפרמטרים כוללת את הכנסת הנתונים הדרושים לחברה וחלוקה של הלקוחות על פי פרמטרים אלו.

הישגים והצלחות תודות למערכת ניהול לידים

על ידי הגדרת הפרמטרים השונים למעשה מאפשרת המערכת ליצור פילוח מדויק של הלקוחות על פי קהלי היעד השונים. לבסוף, מערכת זו מאפשרת להתאים לכל קהל יעד את הקמפיין השיווקי המתאים לו יותר מכל. הקמפיינים השיווקיים יכולים להתפרש על סקאלת אוכלוסיה או על סקאלת זמן, על פי מטרות ועוד.

מערכות ניהול לידים מתקדמות מאפשרות להגדיר בעלי תפקידים ואחריות בתוך הפרויקט הספציפי. כל פרויקט מקבל מנהל ואחראי עליו כך שלמעשה המערכת קובעת יעדים ומטרות ומוודאת עמידה בזמנים והשגת המטרות על ידי המנהלים והאחראיים לפרויקט.

מערכות ניהול הלידים אחראיות לבניית תכנית שיווקית במסגרת הניהול. התכנית השיווקית נקבעת על פי קהל היעד ומותאמת אישית למטרות הרלוונטיות. במסגרת מטרות אלו ניתן למנות אמצעי קידום שונים ומגוונים כגון פליירים וניוזלטרים, מבצעים ומערכת טלמיטינג, פקסים ושליחת הודעות sms ללקוחות על פי החלוקה שלהם. כמו כן, מאפשרת המערכת לשמור על קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולחזק את הקשר עם לקוחות קיימים.

ראו גם:
פתיח וג'ינגל לעסק בזמן המתנה טלפונית

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן