מה זה טלמיטינג?

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו


טלמיטינגשירותי טלמיטינג הם שירותים שניתנים לעסקים רבים במגוון תחומים במטרה לתאם פגישות עם לקוחות. אז מה זה טלמיטינג ואיך זה עובד? במאמר הבא נרחיב מה זה טלמיטינג וכיצד עושים זאת נכון. 

 

מה זה טלמיטינג?

טלמיטינג הוא שירות תיאום פגישות שמתבצע בטלפון. כאשר מבצעים טלמיטינג יוצרים קשר ראשוני עם לקוחות פוטנציאליים על מנת לתאם איתם פגישה. בפגישה נציג המכירות יוכל להציג ללקוחות את המוצר או השירות, את היתרונות שלהם וכך יוכל להניע את הלקוח לפעולה. 

בשיחות טלמיטינג לעסקים, הנציגים עובדים מול בסיסי מידע שהתקבלו ממחלקות שונות. בסיסי המידע כוללים פרטים שונים על הלקוחות של העסק כאשר המרכזיים הם שם ומספר טלפון. אלה יכולה להיות לקוחות קיימים, לקוחות עבר, לקוחות פוטנציאליים שהתעניינו או לקוחות פוטנציאליים שלא פנו מעולם לעסק.  

התחומים הבולטים ביותר בהם נעשה שימוש בטלמיטינג הם ייעוץ עסקי, מאמנים אישיים, מייעצים ארגוניים, ייעוץ מס, רואי חשבון, מנהלי חשבונות, מפתחי תוכנה, תחום הליסינג, השכרת רכב ועוד. 

מה זה טלמיטינג ומה היתרונות?

לטלמיטינג יש מגוון יתרונות בולטים- 

  • פנייה איכותית ללקוח- על ידי טלמיטינג ניתן לפנות ללקוח באופן איכותי. כך קובעים עם הלקוח פגישת מכירה המתבצעת פנים מול פנים ויוצרת קרבה בין העסק לבין הלקוח. כך ניתן ליצור קשרים חזקים יותר לעומת פניות קרות יותר שמתבצעות רק דרך הטלפון. 
  • פחות התנגדות של הלקוח- כאשר מתקשרים ללקוח על מנת לתאם איתו פגישה הלקוח פחות מביע התנגדות מאחר שמבין שהוא עוד לא צריך לשלם ולרכוש שום דבר. כך הלקוח פנוי יותר לשמוע מה מציעים לו ולמעשה מקטינים את ההתנגדות שלו לשיחה. כך ניתן לעבור עם הלקוח מספר שלבים עד שלב המכירה. 
  • יחסי המרה גבוהים- יחסי המרה הם היכולת להפוך לקוח פוטנציאלי ללקוח קיים של העסק. על ידי שיחות טלמיטינג ניתן להגדיל את מעגל הלקוחות באופן משמעותי. כך מגדילים את הסיכויים למכירות בעשרות אחוזים. 
  • אחוז ביטולים נמוך- אחד הפרמטרים החשובים ביותר לעסקים הוא ליצור מעגל לקוחות קבוע ונאמן. לשם כך צריך שהלקוחות יכירו את המוצר ויבחרו לרכוש אותו. כאשר מתאמים פגישה פרונטלית עם הלקוח, מציגים לו את המוצר ומוכרים לו אותו באופן פרונטלי, הסיכויים שהלקוח יבטל את העסקה נמוכים יותר מאשר אם הוא ביצע רכישה טלפונית. 
  • העמקת מכירה- במהלך הפגישה מכירים את הלקוח ומקיימים איתו תהליכים מורכבים. על ידי כך ניתן להעמיק את המכירה ולחשוף את הלקוח למגוון רחב של מוצרים ושירותים נוספים. 
  • יצירת המשכיות- כפי שציינו, המטרה של העסק היא ליצור מעגל לקוחות קבוע ונאמן. כאשר נפגשים עם הלקוח פנים אל פנים יש סיכוי גבוה יותר שהלקוח ימשיך איתנו לעסקאות נוספות. כמו כן, לקוח נאמן אחד יכול להביא עוד מגוון לקוחות ממעגל החברים או המשפחה שלנו. בסופו של דבר אנשים אוהבים המלצות וכאשר ממליצים להם על סמך ניסיון הם יעדיפו ללכת על בטוח ולא להתנסות במקומות אחרים. כך ניתן לקבוע עוד פגישות שיובילו לעוד פגישות וכן הלאה. 

כיצד עושים זאת נכון?

לאחר שהבנו מה זה טלמיטינג יש להבין כיצד עושים זאת נכון. טלמיטינג הוא שירות שמשמש עסקים רבים וניתן על ידי חברות טלמיטינג מתאימות. אך ישנם בעלי עסקים שרוצים לעשות זאת לבד ולהקים מוקד טלמיטינג. מדובר במשימה לא פשוטה אך אפשרים ויש לקחת בחשבון מספר אלמנטים על מנת לעשות אותה נכון. 

  • יצירת בסיס לקוחות- על מנת ליצור בסיס לקוחות יש לפנות ללקוחות שהביעו התעניינות במוצר. תוכלו להוסיף עמוד צור קשר באתר של העסק או בעמוד הפייסבוק על מנת לקבל לידים (פניות של לקוחות). כמו כן ניתן ליצור קשר עם לקוחות עבר של העסק ולהציע להם שירותים או מוצרים חדשים. 
  • בניית תסריטי שיחה- שיחות טלמיטינג מתנהלות על פי תסריטי שיחה שכתובים מראש. לשם כך יש להכין מבעוד מועד תסריטי שיחה שיסייעו לניהול השיחות. בתסריטי השיחה יש לכלול פרטים על המוצר, יתרונות של המוצר, מדוע כדאי לבחור בו על פני המוצר של המתחרים, התנגדויות אפשריות של הלקוחות וכיצד ניתן להתמודד איתן. 
  • יצירת קשר בזמן נכון- אלמנט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מתי ליצור קשר עם הלקוחות. חשוב מאוד ליצור קשר בזמן הנכון. הזמן הנכון הוא הזמן בו ללקוחות תהיה יכולת ונוחות להקשיב ולהיות בתשומת לב לשיחה. בדרך כלל הזמן המומלץ להתקשרות הוא בין חמש לשמונה בערב כאשר רוב האנשים בבית אחרי יום העבודה. 
  • תיעוד המידע שהשגתם- חשוב מאוד לנהל יומן פגישות. ביומן הפגישות חשוב לתעד את כל המידע שהצלחתם להשיג על הלקוח. במידה שתהיה שיחת טלפון נוספת ללקוח זה או שתתקיים הפגישה איתו, המידע שהשגתם יוכל לעזור לכם להתקרב ללקוח וליצור איתו חיבור ראשוני. 
  • ניתוח נתונים והסקת מסקנות- אחד האלמנטים החשובים בעולם העסקים ובעולם השיווק הוא ניתוח נתונים והסקת מסקנות. כאשר מנתחים את הנתונים ומסיקים מסקנות ניתן להבין האם אנחנו מצליחים לממש מטרות או לא. נסו להבין מה הוביל אתכם להצלחה ומה פחות. נתחו את המידע ושפרו את תסריטי השיחה. 

 

טלמיטינג לעסקים על מנת לחסוך זמן

תיאום פגישות עם לקוחות היא משימה לא פשוטה שיכולה לקחת זמן רב. כאשר בעל העסק פועל על מנת לתאם פגישות הוא יכול להזניח חלקים אחרים וחשובים לא פחות בעבודה שלו. לכן, על מנת שבעל העסק יוכל לחסוך זמן ולהשקיע בעבודה שלו מומלץ להיעזר בחברות טלמיטינג. 

חברות טלמיטינג לעסקים הן חברות שמתמחות בשירותי טלמיטינג. חברות אלה מעסיקות נציגי טלמיטינג מקצועיים, מיומנים ומנוסים במיוחד. נציגים אלה משקיעים מאמצים רבים על מנת לבצע סקרים, לפלח שוק לקוחות, להגיע ללקוחות המתאימים ולתאם איתם פגישות. יש לקחת בחשבון ששיחות טלמיטינג מצריכות ידע רב והנציגים כותבים תסריטי שיחה איכותיים ומסקרנים שמאפשרים לסקרן את הלקוחות ולטפל בהתנגדויות שלהם.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן