טלמרקטינג מכירות טלמיטינג

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו


טלמרקטינג מכירות טלמיטינגטלמרקטינג מכירות וטלמיטינג הן שתי שיטות דומות אך שונות. שתי השיטות מאפשרות לעסקים לשווק את עצמם ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים שונים במטרה להגדיל את המכירות של העסק. על טלמרקטינג מכירות טלמיטינג נרחיב במאמר הבא. 

 

טלמרקטינג מכירות טלמיטינג- מה זה טלמרקטינג מכירות?

טלמרקטינג מכירות הוא שיטת שיווק לעסקים שקיימת בעולם כבר עשרות שנים. על ידי טלמרקטינג מכירות ניתן לשווק את העסק בדרך אפקטיבית ומהירה במיוחד. כמו כן עם טלמרקטינג ניתן להגיע לקהלי יעד רחבים בעלויות נמוכות. בשיטה זו גם אנשים שלא שמעו מעולם על העסק שלנו יוכלו להכיר אותו בשיחת טלפון אחת. 

טלמרקטינג מכירות מתבצע במוקד בו יושבים נציגים ומבצעים שיחות שיווק לרשימות פנייה. רשימות הפנייה מגיעות ממגוון מקורות כמו קמפיינים פרסומיים, מאגרי מידע, איתור ברשת ועוד. על ידי טלמרקטינג מכירות ניתן למכור את המוצר או השירות של העסק בטלפון. בנוסף שיטת טלמרקטינג מכירות משמשת לפנייה ללקוחות פוטנציאליים, שיווק של העסק ועוד. 

טלמרקטינג מכירות טלמיטינג- מי צריך טלמרקטינג מכירות?

שירותי טלמרקטינג הם שירותים שמאפשרים להגדיל את מעגל הלקוחות וכך את הנבת הרווחים ולכן עסקים וחברות רבות נעזרים בשירותים אלה. שיטת הטלמרקטינג מתאימה לעסקים במגוון תחומים שונים כמו התחום הפיננסי, חברות ביטוח, השקעות, בנקאות, חברות מזון, אופנה, חדרי כושר, עמותות ועוד. 

 

טלמרקטינג מכירות טלמיטינג- מדוע מבצעים טלמרקטינג מכירות?

כפי שציינו, טלמרקטינג מכירות היא שיטת שיווק יעילה בה משתמשים עסקים רבים כבר שנים רבות. על ידי טלמרקטינג מכירות ניתן להגדיל את מעגל הלקוחות של העסק, את המכירות של העסק וכך את הרווחים שלו. מבצעים טלמרקטינג מכירות למספר מטרות בולטות.

  1. יצירת לידים מרשומות קרות- המטרה הראשונה של טלמרקטינג מכירות היא ליצור לידים מרשומות קרות. מדובר למעשה במטרה הקלאסית של שיטת השיווק. מטרה זו נועדה למעשה לפנות לאנשים שלא פנו לעסק מעולם ואולי אפילו לא שמעו עליו ומנסים לעניין אותם במוצרים או בשירותים של העסק. 
  2. יצירת לידים מלקוחות עבר- המטרה השנייה היא ליצור לידים מלקוחות עבר. לקוחות עבר כפי שניתן להבין היו בעבר הלקוחות של העסק אך כיום כבר לא מסיבות שונות. לכל עסק יש רשומות של לקוחות עבר ועל ידי שיחות טלמרקטינג מכירות ניתן לפנות לרשומות של הלקוחות הישנים במטרה להחזיר אותם להיות לקוחות של העסק. 
  3. טיפול בלידים- המטרה השלישית היא לטפל בלידים. כאשר מפרסמים את העסק ניתן להוביל לקוחות פוטנציאליים להשאיר פרטים הכוללים שם ומספר טלפון. לידים הם למעשה הפניות שמגיעות לעסקים באמצעות הפרסום. על ידי טלמרקטינג מכירות ניתן לחזור ללקוחות פוטנציאליים שהשאירו פרטים ורוצים לקבל מידע על המוצר או אפילו לבצע רכישה. 
  4. חידוש עסקאות- מטרה נוספת היא לחדש עסקאות עם לקוחות קיימים. כלומר, לקוחות שמכירים את העסק, מבצעים איתו עסקים ויש לחדש איתם את העסקה. כמו לדוגמא חידוש ביטוח, חידוש מנוי וכדומה. 
  5. סקרים- עוד מטרה שטלמרקטינג מכירות יכול להשיג היא ביצוע סקרים. במקרים בהם החברה מעוניינת לבדוק מה הלקוחות חושבים עליה, האם הם חושבים שיש להשתפר, איך הם תופסים את המוצר או השירות של החברה ועוד. 

 

טלמרקטינג מכירות טלמיטינג- מה זה טלמיטינג?

טלמיטינג הוא שירות תיאום פגישות שמתבצע גם הוא בטלפון. כאשר מבצעים טלמיטינג יוצרים קשר ראשוני עם לקוחות פוטנציאליים על מנת לתאם איתם פגישה. בפגישה נציג המכירות יוכל להציג ללקוחות את המוצר או השירות, את היתרונות שלהם וכך יוכל להניע את הלקוח לפעולה. 

בשיחות טלמיטינג לעסקים, הנציגים עובדים מול בסיסי מידע שהתקבלו ממחלקות שונות. בסיסי המידע כוללים פרטים שונים על הלקוחות של העסק כאשר המרכזיים הם שם ומספר טלפון. כמו בטלמרקטינג אלה יכולה להיות לקוחות קיימים, לקוחות עבר, לקוחות פוטנציאליים שהתעניינו או לקוחות פוטנציאליים שלא פנו מעולם לעסק.  

במהלך שיחת טלמיטינג, הנציג יפעל לתיאום פגישה ויתנהל לפי תסריט מובנה. תסריטי השיחה כוללים דרכים להצגה המוצר, שיטות לטפל בהתנגדויות של הלקוח, דרכים להנעת הלקוח לפעולה וכדומה. על ידי טלמיטינג ניתן להגדיל את אחוזי ההמרה של הלקוחות ולסגור עסקאות רבות. 

קראו עוד: טלמרקטינג לעסקים

טלמרקטינג מכירות טלמיטינג- מי צריך טלמיטינג?

שירות טלמיטינג הוא פתרון מצוין שיכול להביא להגדלת המכירות והרווחים של העסק ולחסוך זמן וכסף יקר על אנשי מכירות בשטח. טלמיטינג הוא שירות שמומלץ לבעלי עסקים שלא נגלים לעיני הלקוחות. לדוגמא, בעלי חנויות שלא תמיד מתנהלים מול הלקוחות יכולים להגדיל את המכירות באופן משמעותי על ידי שירותי טלמיטינג. כלומר, אם אתם בעלי עסקים מסחריים שמוכרים מוצרים ושירותים לשוק הרחב מומלץ להיעזר בשירותי טלמיטינג שמאפשרים לכם לנהל פגישות עם לקוחות פוטנציאליים וכך להגדיל את המכירות. 

התחומים הבולטים ביותר בהם נעשה שימוש בטלמיטינג הם ייעוץ עסקי, מאמנים אישיים, מייעצים ארגוניים, ייעוץ מס, רואי חשבון, מנהלי חשבונות, מפתחי תוכנה, תחום הליסינג, השכרת רכב ועוד. 

 

טלמרקטינג מכירות טלמיטינג- אז מה ההבדל?

כפי שהבנו, גם טלמרקטינג מכירות וגם טלמיטינג הם שיטות שיווק שמתבצעות בטלפון אך ההבדל המרכזי ביניהן הוא מטרת השיחה. בטלמרקטינג מכירות השיחות משמשות ליצירת קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים לצורך מכירת המוצר או השירות של העסק. לעומת זאת בטלמיטינג השיחות משמשות ליצירת קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים לצורך תיאום פגישות פנים אל פנים על מנת להציג ללקוח את המוצר. 

טלמרקטינג מכירות טלמיטינג- חברה חיצונית

שירותי טלמרקטינג מכירות וטלמיטינג הם שירותים מקצועיים שמצריכים ניהול, ידע, ניסיון ומקצועיות. לכן, מומלץ להיעזר בחברה חיצונית שמעניקה שירותי טלמרקטינג מכירות וטלמיטינג. 

כאשר מקבלים את השירות מחברה חיצונית ניתן להנות ממוקדי שירות יעילים ואפקטיביים שמשיגים את המטרות של העסק ושומרים על שורת הרווח. 

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן