טלמרקטינג מחירים

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו


טלמרקטינג מחיריםטלמרקטינג הוא שיטת שיווק בטלפון. בביצוע טלמרקטינג למעשה מתקשרים ללקוחות ומציעים להם את השירותים או המוצרים של העסק. על ידי טלמרקטינג ניתן להגדיל את מעגל הלקוחות וכך את הרווחים של העסק. מהו טלמרקטינג וכמה זה עולה?

 

טלמרקטינג מחירים- מה זה?

טלמרקטינג הוא שיטת שיווק לעסקים שקיימת בעולם כבר עשרות שנים. על ידי טלמרקטינג ניתן לשווק את העסק בדרך אפקטיבית ומהירה במיוחד. כמו כן עם טלמרקטינג ניתן להגיע לקהלי יעד רחבים בעלויות נמוכות. בשיטה זו גם אנשים שלא שמעו מעולם על העסק שלנו יוכלו להכיר אותו בשיחת טלפון אחת. 

טלמרקטינג מתבצע במוקד בו יושבים נציגים ומבצעים שיחות שיווק לרשימות פנייה. רשימות הפנייה מגיעות ממגוון מקורות כמו קמפיינים פרסומיים, מאגרי מידע, איתור ברשת ועוד. על ידי טלמרקטינג ניתן למכור את המוצר או השירות של העסק בטלפון. בנוסף שיטת טלמרקטינג משמשת לפנייה ללקוחות פוטנציאליים, שיווק של העסק, תיאום פגישות ועוד. 

 

טלמרקטינג מחירים- מה החשיבות?

בעבר, על מנת לשווק עסקים היה צורך בתקציבים שמנים ובקשרים לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום. פלטפורמות הפרסום העיקריות היו רדיו, מודעות בעיתון, פרסומות בטלוויזיה ושלטי חוצות שהתנוססו במקומות מרכזיים. העסקים הקטנים שלא יכלו להרשות לעצמם פרסום באמצעים אלה נאלצו להסתפק בשיווק מפה לאוזן. אך כיום, בזכות ההתפתחות הטכנולוגית קיימות שיטות פרסום רבות גם לעסקים קטנים.  

שיטת טלמרקטינג, מאפשרת שיווק גם לעסקים הקטנים. על ידי טלמרקטינג כל עסק יוכל לפרסם את עצמו גם בלי תקציבים שמנים או קשרים מיוחדים. 

טלמרקטינג מחירים- למי זה מתאים?

שירותי טלמרקטינג הם שירותים שמאפשרים להגדיל את מעגל הלקוחות וכך את הנבת הרווחים ולכן עסקים וחברות רבות נעזרים בשירותים אלה. שיטת הטלמרקטינג מתאימה לעסקים במגוון תחומים שונים כמו התחום הפיננסי, חברות ביטוח, השקעות, בנקאות, חברות מזון, אופנה, חדרי כושר, עמותות ועוד. 

עם זאת, למרות שהשיטה מתאימה לעסקים רבים יש לקחת בחשבון שניהול והקמה של מוקד טלמרקטינג לא מתאימים לכל אחד. רוב העסקים יודעים כיצד להתנהל בתחומם ולא יודעים כיצד לנהל מוקד טלמרקטינג בצורה נכונה ואפקטיבית. ניהול של מוקד טלמרקטינג מצריך מקצועיות, ניסיון וידע רב ולכן מומלץ להיעזר בחברה חיצונית שתנהל את המוקד ותוביל אותו למימוש המטרות הנדרשות. 

 

טלמרקטינג מחירים- על ידי חברה חיצונית

הקמה וניהול של מוקד טלמרקטינג הם לא משימות פשוטות והם מצריכים ידע, ניסיון ומקצועיות רבה. מהסיבה הזו כדאי להיעזר בחברה חיצונית שמעניקה שירותי טלמרקטינג. קיימות חברות רבות שמנהלות מוקדי טלמרקטינג עבור עסקים שונים. כך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו שירות אפקטיבי, נכון, מהיר בלי לבזבז משאבים וזמן יקר. 

חשוב לבחור בחברות מקצועיות שמתמחות במוקדים כאלה ומחזיקות את הידע הרלוונטי והחשוב להקמה וניהול של המוקד. חברות אלה יודעות לבנות תוכנית עבודה מתאימה, להציב יעדים ומובילה אתכם לתוצאות טובות ויציבות. כמו כן הקמה של מוקד טלמרקטינג כוללת גיוס עובדים והכשרתם לעבודה. חברה חיצונית שמעניקה שירותי טלמרקטינג תיקח על עצמה את גיוס העובדים ואת הכשרתם. 

כלומר, כאשר בוחרים בחברה חיצונית לשירותי טלמרקטינג, ניתן להנות ממוקד יעיל ואפקטיבי, שמשיג את המטרות של החברה בצורה טובה ושומר על שורת הרווח של החברה. 

קראו עוד על: חברת טלמרקטינג מומלצת

טלמרקטינג מחירים- מטרות של השירות

כפי שהבנו טלמרקטינג היא שיטת שיווק יעילה בה משתמשים עסקים רבים כבר שנים רבות. על ידי טלמרקטינג ניתן להגדיל את מעגל הלקוחות של העסק, את המכירות של העסק וכך את הרווחים שלו. שירות טלמרקטינג נועד לממש מספר מטרות בולטות.

  1. יצירת לידים מרשומות קרות- המטרה הראשונה של טלמרקטינג היא ליצור לידים מרשומות קרות. מדובר למעשה במטרה הקלאסית של שיטת השיווק. מטרה זו נועדה למעשה לפנות לאנשים שלא פנו לעסק מעולם ואולי אפילו לא שמעו עליו ומנסים לעניין אותם במוצרים או בשירותים של העסק. 
  2. יצירת לידים מלקוחות עבר- המטרה השנייה היא ליצור לידים מלקוחות עבר. לקוחות עבר כפי שניתן להבין היו בעבר הלקוחות של העסק אך כיום כבר לא מסיבות שונות. לכל עסק יש רשומות של לקוחות עבר ועל ידי שיחות טלמרקטינג ניתן לפנות לרשומות של הלקוחות הישנים במטרה להחזיר אותם להיות לקוחות של העסק. 
  3. טיפול בלידים- המטרה השלישי היא לטפל בלידים. כאשר מפרסמים את העסק ניתן להוביל לקוחות פוטנציאליים להשאיר פרטים הכוללים שם ומספר טלפון. לידים הם למעשה הפניות שמגיעות לעסקים באמצעות הפרסום. על ידי טלמרקטינג ניתן לחזור ללקוחות פוטנציאליים שהשאירו פרטים ורוצים לקבל מידע על המוצר או אפילו לבצע רכישה. 
  4. חידוש עסקאות- מטרה נוספת היא לחדש עסקאות עם לקוחות קיימים. כלומר, לקוחות שמכירים את העסק, מבצעים איתו עסקים ויש לחדש איתם את העסקה. כמו לדוגמא חידוש ביטוח, חידוש מנוי וכדומה. 
  5. סקרים- עוד מטרה שהטלמרקטינג יכול להשיג היא ביצוע סקרים. במקרים בהם החברה מעוניינת לבדוק מה הלקוחות חושבים עליה, האם הם חושבים שיש להשתפר, איך הם תופסים את המוצר או השירות של החברה ועוד. 

טלמרקטינג מחירים- אז כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה שירות טלמרקטינג מאחר שתלוי בגורמים שונים כמו משך הזמן שיינתן השירות, אופי המענה ועוד. 

ריכזנו לכם טווח מחירים עבור שירותי טלמרקטינג- 

  • המחירים לשיחות טלמרקטינג עד 60 דקות ינועו בין 70 ל-80 שקלים. 
  • המחירים לשיחות טלמרקטינג עד 90 דקות ינועו בין 90 ל-120 שקלים.
  • המחירים לשיחות טלמרקטינג עד 120 דקות ינועו בין 120 ל-150 שקלים.  
  • המחירים לשיחות טלמרקטינג עד 5,000 רשומות ינוע בין 14,000 ל-15,000 שקלים. 
  • המחירים לשיחות טלמרקטינג עד 10,000 רשומות ינועו בין 28,000 ל-30,000 שקלים. 
  • המחירים לשיחות טלמרקטינג מ-50,000 רשומות ינועו סביב 130,000 שקלים ומעלה. 

קראו עוד: שירותי מזכירות לעסקים

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן