הזמנת דיו למדפסת מחברה ותיקה ושירות לקוחות אמין – זה כדאי

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

הזמנת דיו למדפסת מחברה ותיקה ושירות לקוחות אמין - זה כדאימדפסות משמשות כמעט כל אחד מאיתנו מדי פעם, או אפילו באופן שוטף: חשבו למשל על משרד או על סטודנט. בכל פעם שהדיו אוזל, אנחנו צריכים לכן לדאוג לאספקה מהירה שלו במחירים סבירים ככל האפשר.

דרישת חובה נוספת במצבים מהסוג הזה היא לשקט נפשי בנוגע לאספקת הדיו, לטיב המוצר שמקבלים וכן הלאה. השקט הזה אינו מובן מאליו, אבל הסיכויים לקבל אותו גדלים שבעתיים כאשר בוחרים לקבל את השירות מחברה ותיקה ומקצועית העומדת בחוד החנית בתחום.

מה הופך חברה למומלצת?

יש הסבורים כי רכישת דיו למדפסת צריכה להיכנס לקטגוריה של "זבנג וגמרנו": כלומר, שלאחר השלמת הרכישה לא נזדקק בהכרח לשירותים של החברה בה רכשנו את הדיו. בהרבה מאוד מקרים זה נכון, אבל לא בכולם. לפעמים אנחנו כן רוצים לשאול את אנשי החברה שאלה כלשהי הנוגעת למוצר שהם שיווקו עבורנו, דוגמת ההתאמה שלו לסוג מסוים של מדפסות או אפילו משימת הדפסה. בנוסף לכך, קיימת תמיד האפשרות שדבר מה במוצר יהיה לא תקין, כי גם דיו עלול להיות מקולקל.

במקרים האלה נרצה בוודאי לשאול את אנשי החברה, לקבל מהם שירותים חיוניים דוגמת החלפת המוצר או אפילו "סתם" לדעת שהכול בסדר. למרות שזה לא מדע מדויק, בהרבה מאוד תרחישים החברות הוותיקות הן אלה שיוכלו לספק לנו את המענה הדרוש והמקצועי בעת הצורך. לא פעם מדובר בחברות הכוללות מערך רחב של אנשי שירות, כך שהזמינות שלהן עשויה להיות גבוהה בהשוואה לחברות קטנות ומצומצמות יותר.

משתנה נוסף שכדאי להכניס לתוך המשוואה הוא מערך השירות של החברה. מומלץ לוודא שיש כתובת אליה ניתן לפנות בעת הצורך, וכמובן שגם את דרכי הפנייה האפשריות. כך למשל חנויות רבות מציעות מוקד שירות טלפוני הזמין סביב השעון, ולעיתים 24 שעות ביממה. יש בהמשך לכך חברות שמציעות מענה דרך האינטרנט, בדמות צ'ט או פורום מסוים. חברות מהסוג הזה יכולות בהחלט לקבל עדיפות.

לא על המחיר לבדו

בהרבה מאד מקרים, מה שמניע אותנו לבחור בנותן שירות כזה על פני אחר הוא המחיר הנגבה. אפשר בהחלט לשאוף למחירים נוחים גם במקרה של הזמנת דיו, אבל זה ממש לא הפרמטר היחידי שצריך להיכנס לתוך המשוואה. כי מה שווה המחיר המוזל כאשר הדיו שמקבלים הוא לא איכותי כפי שמצפים? ועד כמה ההנחה במחיר היא מועילה אם החברה אינה מעניקה שירות שאנחנו זקוקים לו בעת הצורך?

אנחנו לא טוענים שהחברות המספקות את השירות האמין והמקצועי תהיינה יקרות יותר, גם אם לפעמים זה המצב. מה שחשוב שתזכרו הוא שהמחיר הזול לא צריך לבוא על חשבון השירות שעשויים להזדקק לו בעת הצורך. החדשות המעודדות הן שבתחום תחרותי דוגמת מכירת מוצרי דיו למדפסת, גם בתקציבים צנועים יחסית תוכלו למצוא יופי של חברות, שאנשיהן ישמחו לשרת אתכם נאמנה.

לרכישת דיו למדפסת לעסק שלך

למידע נוסף:

תוי קניה לחג

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן