פתיח וג'ינגל לעסק בזמן המתנה טלפונית

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ג'ינגל ופתיח בהמתנהעל מנת להעניק ללקוחות בית העסק את השירות הטוב ביותר, מנהלים מכל קצוות הקשת ומכל תחומי הארגונים משקיעים ימים כלילות על מנת לשפר את מערך הארגון ולהפוך את אגף שירות הלקוחות ליעיל ומקצועי יותר.

למעשה, כל בית עסק הינו גוף כלכלי שכל רגע בו הינו בעל חשיבות מרבית לעתיד העסק ויכול להשפיע עליו רבות. על מנת להבטיח את הצלחת בית העסק נדרשות מחלקות שונות ותפקוד שוטף של אנשי מקצוע רבים.

בין האלמנטים המשמעותיים ביותר להצלחתו של בית עסק באשר הוא – נמצאת התדמית. התדמית העסקית הינה בין הפרמטרים המהותיים ביותר, המשפיעים על היקף הלקוחות של בית העסק ועל השירות הניתן ללקוחות, על חוות הדעת הכללית על בית העסק וכן משפיעות באופן ישיר על המוניטין של החברה.

כיצד ניתן ליצור מוניטין מקצועי? מסתבר שישנן דרכים רבות ליצור מוניטין מקצועי. בחברות גדולות, מחלקת קידום המכירות והשיווק היא האחראית לכך אולם בחברות קטנות – המנהל דואג גם לקידום המכירות וליחסי הציבור.

הפער בין לקוח נוטש ללקוח חדש

בעת ההמתנה למענה, לקוחות רבים מתייאשים, סוגרים את הטלפון או פונים מיידית למתחרה. המרחק בין לקוח חדש ומשמעותי ובין לקוח שחמק בין הידיים הוא כמעט אפסי. על מנת לתת שירות גם ללקוח שממתין על הקו כאשר במקביל מתקשרים עוד עשרה לקוחות, נדרש מערך שירות לקוחות מתקדם. ג'ינגל אישי הינו בין הכלים המשמעותיים והחשובים ביותר כאשר מדובר במתן שירות ללקוחות רבים בו זמנית.

לקוחות הממתינים על הקו כבר לא צריכים לשים את הטלפון על רמקול ולהמתין שעות ארוכות לצליל קו הטלפון החדגוני. תודות להקלטות מקצועיות ואישיות המותאמות בדיוק לצרכי העסק באשר הוא יכול כל ארגון להעניק ללקוחותיו את המענה האישי המושלם לפי צרכיו.

במהלך ההמתנה יכול הלקוח ליהנות מצלילים נעימים או פרסומות של החברה כך שהחברה יכולה לשווק את עצמה באופן זה. במקביל, ישנן אפשרויות רבות אחרות להשמעה ללקוח בזמן ההמתנה למענה.

שירותים מתקדמים וחדשניים

במקום להשכיר את שירותיהן של מרכזיות כבדות ומיושנות השייכות לקווים הנייחים של פעם, השירותים המקצועיים המוגשים כיום לארגונים שונים באשר הם כוללים מגוון רחב של אפשרויות.

ללא מרכזיה וללא נתב שיחות פיזי המצריך עלות גבוהה – לקוחותיכם יוכלו להירתם ולשמור אתכם על קשר גם בזמן ההמתנה למענה. באמצעות הפתיח המקצועי החברה יוצרת לעצמה תדמית מקצועית יותר ואיכות אמינה יותר ללקוח.

יתרון נוסף ומשמעותי של הג'ינגל בפתיח הינו אפשרות המיתוג. מיתוג של כל בית עסק, כידוע, תלוי רבות בקידום המכירות ובפעילויות הרבות בהן הארגון לוקח חלק. תודות לאפשרויות המוזיקליות המוצעות לכל ארגון באמצעות ג'ינגל מקצועי ופתיח אישי בהמתנה, החברה יכולה לחזק את התדמית הנבחרת שלה ולתרום רבות למוניטין הציבורי שלה ולדעת הקהל שהיא משאירה. אין ספק כי הבחירה בג'ינגל מקצועי יכולה לשפר באופן משמעותי את חוות הדעת של הלקוח על החברה.

מתן הבחירה ללקוח

הג'ינגל או הפתיח הקולי יכול לאפשר מעבר להשארת הודעה כך שבעת ההמתנה יכול הלקוח לבחור אם לתת לחברה לחזור אליו או להמתין למענה. במקביל, מהווה הג'ינגל מתן אפשרות ללקוח לדעת באיזה מקום הוא נמצא בתור ההמתנה, כמה זמן יהיה עליו להמתין, האם יש שעות נוחות יותר לקבלת מענה וכן במידה וניתן שירות של שיחה חוזרת.

בין האפשרויות השונות הניתנות להשמעה בג'ינגל בפתיח ניתן להשמיע ללקוחות סלוגן החברה מושר – אפשרות לפרסום החברה. אפשרויות נוספות שניתנות לביצוע באמצעות הפתיח הקולי כוללות מוסיקת רקע מסוגים שונים וקריינות שיווקית, שיר תדמיתי ועוד.

ראו גם:
שירות הקשבה לשיחות

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן