קופה רושמת חכמה למכירות הן בחנות והן באתר החנות באינטרנט

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כשחושבים על "קופה", חלק מהאנשים מעלים לנגד עיניהם את אותו מכשיר מסורבל הנמצא בחנויות הפיזיות. קופות מהסוג הזהקופה רושמת חכמה למכירות גם בחנות וגם באינטרנט עדיין קיימות, כמובן, אבל כיום הטכנולוגיה בהחלט נכנסה לשדה המשחק הזה. ניתן למצוא כיום קופות רושמות שהן חכמות במלוא מובן המילה, כולל כאלה שיכולות לשמש את העסק הנתון במכירות הנעשות בו באופן פיזי וגם במכירות מקוונות דרך אתר האינטרנט. זה בדיוק הרגע להציג בפניכם את הדור החדש של הקופות הרושמות.

קופה רושמת חכמה שהיא הרבה יותר מסתם קופה

התפקיד העיקרי והבסיסי ביותר של קופה רושמת הוא לבצע חישוב של התשלום המבוצע בעת מכירה בחנות אינטרנטית, כאשר הקופות הרושמות מהדור הישן כללו בתוכן מגירה בה אפשר לאחסן מזומנים או שיקים. הקופות של היום מציעות עולם ומלואו. תוכלו לבצע באמצעותן עסקאות מכל סוג, בין אם כרטיסי אשראי, מזומן, שיקים, תווי קנייה ולעיתים גם אמצעי תשלום מתקדמים יותר. בדרך זו אפשר לנצל את הקופה לביצוע המכירה או הסליקה, בכל אמצעי תשלום באשר הוא, מבלי שיש צורך לשבור את הראש ולחפש בנרות אחר פתרונות תשלום שונים בכל עסקה.

קופה רושמת חולשת על היבטים חשובים אחרים של ניהול החנות. אפשר לחבר את הקופות המתקדמות של היום למחסן הממוחשב, כך שכל רכישה תעדכן באופן אוטומטי את מספר הפריטים מאותו סוג שנותרו במחסן. יש קופות שגם מספקות התראות ותזכורות על ציוד שעומד להיגמר. הקופות המתקדמות החכמות יכולות לשמש על תקן שעון נוכחות של העובדים, ולכלול את כל המידע שחשוב לדעת על כוח האדם של העסק הנתון. חלק אחר וחשוב לא פחות הוא ניהול קשרי לקוחות, כאשר באמצעות הקופה אפשר להכניס את פרטי הלקוחות, לראות את היסטוריית הרכישות של כל אחד, להציע לכל לקוח מבצעים רלוונטיים עבורו וכן הלאה.

במילים אחרות: ניתן לראות שקופות רושמות מהדור המתקדם לוקחות על עצמן שורה ארוכה של תפקידים. אלו הן חדשות מצוינות מבחינת העסק, שמבין שלא נדרש ממנו פיזור של הפונקציות השונות בין כמה וכמה מכשירים. במידה מסוימת הקופות הרושמות עשויות אף להקטין את ההתבססות של העסק על כוח האדם שלו, שמוחלף בצורה מצוינת על ידי הטכנולוגיה.

הממשק וחווית המשתמש בקופה הרושמת החכמה כן קובעים

אם מהתיאור של הפונקציות המרובות של הקופות הרושמות שהובא כאן עלה אצלכם חשש שמדובר במוצר המיועד למתקדמים בלבד, יש חדשות טובות. החדשות האלה הן שהקופות הרושמות החכמות של היום שמות דגש על ממשק ניהול מתוחכם, בו הפשטות משחקת תפקיד מרכזי. יש בהן מערכות הפעלה מתקדמות, שמציעות בד בבד תפעול ונוח ואפשרויות להתאמה אישית מלאה של המערכת והפונקציות שלה. לאחר הדרכה קצרה וכמה ימי שימוש בקופות הרושמות, סביר להניח שתוכלו להבין באופן מלא "מי נגד מי" ומה אפשר לעשות באמצעותן.

הנוחות באה לידי ביטוי גם בתצורה של הקופות הרושמות. הזכרנו קודם את הקופות המסורבלות של העבר, שהיו כבדות ותפסו שטח יקר מאוד בעסק. כיום תוכלו למצוא קופות ממוחשבות מתקדמות ביותר עם מראה מעוצב וממדים קטנים פי כמה. קופות רושמות ניידות וקלות משקל, שגודלן לא עולה בהרבה על מכשיר טלפון נייד או לכל היותר טאבלט. כל הממשקים הטכנולוגיים שלמדנו להשתמש בהם נוכחים גם כאן, בין אם מסך טאץ', גיבוי בענן, חיבור אלחוטי למכשירי חשמל אחרים בסביבת החנות וכן הלאה.
כל אלו מאפשרים להגיע למסקנה חד משמעית: קופות רושמות חכמות הן פריט חובה בכל עסק באשר הוא, ואחת הרכישות החכמות ביותר שאפשר לבצע גם כאשר מוכרים מוצרים או שירותים באופן מקוון.

 

אולי יעניין אותך גם:

גבייה באינטרנט – SMS, טלפון או אשראי?

תוכנה למוקדי טלמרקטינג – כל המידע, כל הלקוחות וכל הכלים במקום אחד

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן