מיקור חוץ לעסקים – למה זה טוב?

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מיקור חוץבעלי העסקים המתמודדים בזירה העסקית של היום נדרשים להשתמש בשירותים רבים מסוגים שונים על מנת להגיע להצלחה.

למרות מגוון השירותים להם נדרש כל עסק כבר מראשית דרכו קיים הצורך המתמיד לחסכון בעלויות במטרה להגדיל ככל שניתן את שיעור הרווח.

מהו מיקור חוץ לעסקים?

על מנת להצליח ולהתמודד עם הגורמים הרבים הדרושים לפעילות העסקית במקביל לרצון הקיומי לחסוך בעלויות נוצרה עם הזמן האפשרות למיקור חוץ של שירותים רבים.

באפשרות זו המעסיק עצמו אינו נדרש להעסיק עובדים נוספים על מנת שאלה יספקו לו את השירותים השונים ובאפשרותו לפנות לגורם חיצוני.

בעת הפנייה למיקור חוץ בעל העסק עצמו משלם רק בעבור השירות עצמו ואינו נדרש לעסוק בנושאים הנלווים להעסקת עובדים באופן ישיר כמו הנהלת חשבונות והנפקת תלושי שכר, השכרת ציוד מתאים ונהלי משמרת.

באופן שכזה בעל העסק משלם רק בעבור השירות אותו הוא בוחר ומתקדם צעד נוסף אל עבר רווחיות העסק.

אילו שירותים ניתן לקבל במיקור חוץ לעסקים?

למעשה, כיום ניתן לקבל באמצעות מיקור חוץ לעסקים כל שירות לו זקוק העסק לתפעולו השוטף. בין השירותים השונים המוצעים לבעלי עסקים באמצעות מיקור חוץ תוכלו ליהנות גם מהשירות הבאים:

שירותי משרד – בתוך תחום שירותי משרד נחבאים להם מגוון רחב של שירותים. בתחום זה תוכלו לקבל שירותי ניהול שירות לקוחות, שימור לקוחות, שירותי טלמרקטינג ושירותי טלמיטינג אשר יצרו לידים איכותיים בעבור אנשי המכירות שלכם. העברת שירותי המשרד אל מיקור חוץ תאפשר לכם להתעסק רק בתהליך המכירה עצמו מבלי להעסיק כוח אדם נוסף.

אישורי הזמנות – כנסים ואירועים שונים אותם מארגן העסק שלכם הם דרך טובה ליצירת קשר עם אנשי מקצוע בתחום וכמובן עם לקוחות פוטנציאלים. בשירותי מיקור חוץ לעסקים תוכלו לקבל שירות אישור הזמנות שיוודא את הגעתם של המוזמנים לכנס ויאפשר לכם להיערך בהם וכמובן לחסוך בעלויות הפקת הכנס או האירוע אותו בחרתם לארגן.

שירותי מזכירות – ניהול לוח הזמנים של העסק, הנפקת חשבוניות ומתן מענה לספקים הם נושא רגיש במיוחד ועל מנת להצליח במשימות זו תדרשו להעסיק מזכירה בעלת ניסיון רב שעלותה גבוהה במרבית המקרים. העברת שירות זה לשירות מיקור חוץ תאפשר לכם לקבל שירותי מזכירות באיכות גבוהה במיוחד בזמן פעילות העסק ומעבר לשעות הפעילות. באופן שכזה תוכלו לספק שירות טוב יותר ללקוחות שלכם בעלות תפעול נמוכה יותר.

שירותי גבייה – פנייה אל לקוחות וספקים בעלי חובות אינה נושא נעים במיוחד ויש לפעול בו במקצועיות ובזהירות. באמצעות העברת שירותי הגבייה אל מיקור חוץ תוכלו להפעיל מוקדי גבייה וירטואליים בעבור הלקוחות שלכם ולאפשר להם לשלם את חובותיהם באופן טלפוני, עשרים וארבע שעות ביממה.

שירותי דיוור אלקטרוני  – היום, כמעט אין בעל עסק שאינו פועל בערוץ מקוון במקביל לשאר ערוצי השיווק המוכרים. אם בחרתם לעסוק בפעילות שיווק מקוונת תוכלו להעביר אפילו את ניהול הדיוור האלקטרוני ללקוחות שלכם למיקור חוץ ובכך לחסוך את העסקתם של גרפיקאים ואנשי שיווק נוספים. שירותי דיוור אלקטרוני יאפשרו לכם להגיע לקהל לקוחות רחב בזמן קצר ולקבל בחזרה לידים איכותיים אשר יופנו באופן מיידי אל אנשי המכירות שלכם.

בשורה התחתונה, אין צורך להשקיע סכומי כסף רבים בהכשרתם של עובדים רבים ובהשכרת ציוד ומבנים לצורך פעילות העסק שלכם. למעשה, שירותי מיקור החוץ לעסקים יאפשרו לעסק שלכם לפעול בדומה לחברות הגדולות במשק על ידי שימוש בשירותים רבים אך ללא העלויות הגבוהות הכרוכות בהפעלת שירותים מסוג זה.

.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן