כשחושבים על "קופה", חלק מהאנשים מעלים לנגד עיניהם את אותו מכשיר מסורבל הנמצא בחנויות הפיזיות. קופות מהסוג הזה עדיין קיימות, כמובן, אבל כיום הטכנולוגיה בהחלט נכנסה לשדה המשחק הזה. ניתן למצוא כיום קופות רושמות שהן חכמות במלוא מובן המילה, כולל כאלה שיכולות לשמש את העסק הנתון במכירות הנעשות בו באופן פיזי וגם במכירות מקוונות דרך אתר האינטרנט. זה בדיוק הרגע להציג בפניכם את הדור החדש של הקופות הרושמות.
קופה רושמת חכמה שהיא הרבה יותר מסתם קופה
קופה רושמת חולשת על היבטים חשובים אחרים של ניהול החנות. אפשר לחבר את הקופות המתקדמות של היום למחסן הממוחשב, כך שכל רכישה תעדכן באופן אוטומטי את מספר הפריטים מאותו סוג שנותרו במחסן. יש קופות שגם מספקות התראות ותזכורות על ציוד שעומד להיגמר. הקופות המתקדמות החכמות יכולות לשמש על תקן שעון נוכחות של העובדים, ולכלול את כל המידע שחשוב לדעת על כוח האדם של העסק הנתון. חלק אחר וחשוב לא פחות הוא ניהול קשרי לקוחות, כאשר באמצעות הקופה אפשר להכניס את פרטי הלקוחות, לראות את היסטוריית הרכישות של כל אחד, להציע לכל לקוח מבצעים רלוונטיים עבורו וכן הלאה.
הממשק וחווית המשתמש בקופה הרושמת החכמה כן קובעים
אם מהתיאור של הפונקציות המרובות של הקופות הרושמות שהובא כאן עלה אצלכם חשש שמדובר במוצר המיועד למתקדמים בלבד, יש חדשות טובות. החדשות האלה הן שהקופות הרושמות החכמות של היום שמות דגש על ממשק ניהול מתוחכם, בו הפשטות משחקת תפקיד מרכזי. יש בהן מערכות הפעלה מתקדמות, שמציעות בד בבד תפעול ונוח ואפשרויות להתאמה אישית מלאה של המערכת והפונקציות שלה. לאחר הדרכה קצרה וכמה ימי שימוש בקופות הרושמות, סביר להניח שתוכלו להבין באופן מלא "מי נגד מי" ומה אפשר לעשות באמצעותן.
כל אלו מאפשרים להגיע למסקנה חד משמעית: קופות רושמות חכמות הן פריט חובה בכל עסק באשר הוא, ואחת הרכישות החכמות ביותר שאפשר לבצע גם כאשר מוכרים מוצרים או שירותים באופן מקוון.
גבייה באינטרנט – SMS, טלפון או אשראי?