בעשורים האחרונים תודעת שירות הלקוחות הולכת וגדלה וכל נותני השירות מעוניינים לשמר את לקוחותיהם ולמשוך אליהם לקוחות חדשים. התחרותיות בין נותני השירות היא עצומה והם נוקטים בכל האמצעים על מנת להתייעל ולהתפתח.
מכוני סקרים
ביצוע סקרים, על סוגיהם השונים, ניתנים על ידי מכוני סקרים שנותנים את השירותים הבאים:
- מכוני הסקרים מספקים כוח אדם מיומן ומקצועי בתחום זה לצורך ביצוע סקרים איכותיים.
- מכוני הסקרים עובדים בצורה קפדנית על הכנת הסקרים תוך התייעצות עם החברות ומתוך מודעות לצורכיהן השונים ולמטרותיהן.
- מכוני הסקרים מגייסים סוקרים, ראשי צוותים ומנהלי מוקדים על מנת לוודא כי הסקרים נעשים על הצד הטוב ביותר.
- הסוקרים עוברים הדרכות לפני שהם ניגשים לבצע את הסקרים.
- מכוני הסקרים הם אלה אשר דואגים לכל הסוקרים ולתנאי העסקתם, ובכך מורידים מחברות השירות את האחריות. המכונים דואגים לשיבוץ כוח אדם מתאים, לניהול של דיווחי השעות, הם מפקחים על ביצוע סקרים בשטח וכיוצא בזה.
- המכונים מנתחים את הסקרים על ידי גורמים מקצועיים בתחום.
- הנתונים והממצאים הסופיים שעלו מהסקרים עוברים בצורה מעובדת ללקוחות (החברות).
סקרים טלפוניים
מכיוון שלא כל האנשים שמקבלים טלפון מפתיע מסוקר מוכנים לענות על הסקר, הנציגים אשר מבצעים את הסקרים הטלפוניים הם בעלי ניסיון רב בתהליכי שכנוע, בטיפול בהתנגדויות, במכירת מוצרים ושירותים דרך הטלפון ואפילו בטלמיטינג ( תיאום פגישות), כך שהאנשים לא תמיד ממהרים לנתק את השיחה.
סקרי התעניינות
סקרי ההתעניינות מספקים לחברות מידע לגבי הדברים הבאים: מהן עמדותיהם של הלקוחות הפוטנציאליים לגבי המוצר או השירות (עמדות חיוביות או שליליות), האם הם מתכוונים לקנות את המוצר או לרכוש את השירות ומהו המחיר שהם מוכנים לשלם בעבורם. סקרים מן הסוג הזה מתבצעים תוך התייחסות לחתכים דמוגרפיים כגון מין, גיל, השכלה, מקום מגורים והכנסה ביתית, ובהתאם לכך הם מנותחים.