טלמרקטינג לעסקים

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו


טלמרקטינג לעסקים הם שירותים שמאפשרים להגדיל את מעגל הלקוחות וכך את הנבת הרווחים ולכן עסקים וחברות רבות נעזרים בשירותים אלה. ניתן לראות שימוש בטלמרקטינג לעסקים במגוון תחומים שונים כמו התחום הפיננסי, חברות ביטוח, השקעות, בנקאות, חברות מזון, אופנה, חדרי כושר, עמותות ועוד. על טלמרקטינג לעסקים נרחיב במאמר הבא.

מוקד טלמרקטינג

מהו טלמרקטינג לעסקים?

טלמרקטינג לעסקים הוא שיטת שיווק המתבצעת דרך הטלפון. בשיטה זו המטרה היא לפנות ללקוחות פוטנציאליים על מנת להפוך אותם ללקוחות של העסק ולמכור להם את המוצר של העסק.

על מנת להצליח בטלמרקטינג לעסקים יש להקים מוקד טלמרקטינג אפקטיבי. במוקד יישבו נציגי הטלמרקטינג ויבצעו שיחות לפי רשימות פנייה. רשימות הפנייה יכולות להגיע ממגוון מקורות ביניהם קמפיינים פרסומיים, מאגרי מידע שונים, איתור ברשת, מאגרי העסק ועוד.
טלמרקטינג הוא שיטת שיווק שקיימת בעולם כבר עשרות שנים ומאפשרת לעסקים לשווק את עצמם. על ידי טלמרקטינג לעסקים ניתן להגיע לקהל יעד רחב בזמן קצר ובעלויות נמוכות וכך ניתן להנות משיווק יעיל וחסכוני בזמן.

כיצד יש לבצע טלמרקטינג לעסקים באופן יעיל?

על מנת לבנות מהלך חכם של טלמרקטינג לעסקים יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים חשובים. ריכזנו לכם את האלמנטים הללו.

  1. הגדירו את המוצר- אחד הדברים הראשונים שיש לבצע לפני שמתחילים בטלמרקטינג לעסקים הוא להגדיר מה המוצר שלכם. על מנת להגדיר את המוצר עליכם לחשוב מי הלקוחות שלכם, מה הצרכים של הלקוחות שלכם, כיצד המוצר שלכם נותן מענה על הצרכים הללו ומה מייחד אותו מול המוצרים של המתחרים שלכם. כל מוצר בא לפתור בעיה מסוימת לכן נסו להבין כיצד המוצר שלכם פותר את הבעיה של הלקוחות. כמו כן, העריכו את היתרונות של המוצר שלכם על פני המוצרים של המתחרים ונסו להבין למה כדאי ללקוח להשתמש במוצר שלכם.
  2. תסריטי שיחה- שיחות טלמרקטינג לעסקים מתנהלות על פי תסריטים מובנים וכתובים. לכן, חשוב מאוד להכין מבעוד מועד תסריטי שיחה מתאימים שיעבירו את הלקוחות בקלות יחסית לשלב המכירה. בתסריטים תכללו מידע על המוצר או השירות, תציגו את היתרונות הרלוונטיים לקהל הלקוחות שלהם, העריכו מה יכולות להיות ההתנגדויות של הלקוחות בשיחה וכיצד תוכלו להתגבר עליהן על מנת להמשיך ולהפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח קיים.
    חשוב ללמד את הנציגים לזהות ולהתחבר לנקודות רגשיות אצל הלקוח על מנת ליצור איתו מכנה משותף. כמו כן יש להכין את הנציגים להתנגדויות שעלולות לעלות אצל הלקוח עם תשובות מוכנות מראש. כאשר הנציגים יהיו מוכנים לתרחישים השונים הלקוח ירגיש שהוא מדבר עם אדם מקצועי ויגרמו לו לתחושת אמון בעסק. ההתנגדויות של הלקוחות עולות מנקודות קבועות בדרך כלל ולכן ניתן להיערך אליהן.
  3. רשומות של לקוחות- על מנת לנהל שיחות טלמרקטינג לעסקים יש להכין מראש רשומות של לקוחות. קודם כל, חשוב להבין שקיים חוק ספאם שאוסר של שליחתו של חומר שיווקי ללקוח בניגוד לרצונו ועבירה על חוק זה עלולה לחשוף את העסק לתביעות.
    לכן, על מנת לא לבצע עבירה על החוק יש להכין רשומות של לקוחות שמוכנים לקבל מידע שיווקי. לשם כך ניתן ליצור מועדון לקוחות, לגרום ללקוחות להירשם לאתר שלכם, לפנות ללקוחות עבר, לפנות ללקוחות שהתעניינו במוצר ושיסכימו לקבל מידע שיווקי בעתיד.
  4. קביעת יעדים- אחד הדברים החשובים ביותר בעולם השיווק הוא לקבוע יעדים. כאשר קובעים יעדים ניתן לעקוב אחריהם ולהבין האם אנחנו ממלאים אחר היעדים או שיש להסיק מסקנות ולשנות את הדרך. חשוב מאוד להגדיר יעדים ספציפיים שיעזרו לכם להצליח בעסק וישמרו על הרווחיות שלו.
    לאחר שתגדירו יעדים ותבנו תוכנית מתאימה, יש להגדיר תקופת ניסיון קצובה בזמן. בתקופת הניסיון תוכלו לבחון האם נהלי העבודה שלכם הובילו אתכם לממש את היעדים שהגדרתם על מנת שהטלמרקטינג לא יהפוך להוצאה מיותרת. אם הצלחתם ביעדים, מצוין המשיכו בדרך שלכם על מנת להמשיך ולממש יעדים נוספים. אם לא הצלחתם לממש את היעדים, נסו להבין כיצד הם יוכלו להתממש.

מי צריך טלמרקטינג לעסקים?

שירותי מזכירות - מזכירה וירטואליתכפי שציינו קודם, טלמרקטינג לעסקים מתאים למגוון רחב של עסקים הפועלים בתחומים שונים כמו חברות מזון, אופנה, חברות ביטוח ועוד. אך יש לקחת בחשבן שהקמה וניהול של מוקד טלמרקטינג לעסקים לא מתאימה לכל חברה. ניהול והקמה של מוקד כזה מצריכים מקצועיות, ניסיון, שיטות ונהלים מיוחדים על מנת שהמוקד אכן יעמוד ביעדים הנדרשים וישיג את המטרות לשמן הוקם.

מה האתגרים בביצוע טלמרקטינג לעסקים?

על מנת להקים מוקד טלמרקטינג לעסקים יש לשלב בין טכנולוגיה מורכבת לבין כוח אדם. הקמת מוקד טלמרקטינג מצריך הבנה באמצעים טכנולוגיים מתאימים ביניהם מערכות לחיוג מהיר, חיוג אוטומטי, מערכת הקלטת שיחות, מערכות ארגוניות, מיילים ופקסים, תוכנות ארגוניות ועוד. חשוב לדעת כיצד להשתמש במערכות השונות על מנת לספק שירות אפקטיבי שיניב תוצאות טובות.

כמו כן, יש לדעת כיצד לנהל כוח אדם. מוקד טלמרקטינג מצריך גיוס עובדים, הכשרתם לעבודה ויצירת מוטיבציה להצלחה אצל העובד.
בנוסף, חשוב מאוד לבנות תוכנית עבודה מסודרת ומתפקדת, להציב יעדים ומטרות, לקבוע נהלים וכדומה.
כיום קיימות חברות רבות שמקימות מוקדי טלמרקטינג לעסקים השונים. חברות אלה, יכולות לבצע זאת בזמן קצר, בלי לבזבז משאבים יקרים ולהשיג תוצאות יעילות ואפקטיביות במיוחד. לחברות אלה יש את הידע הרלוונטי החשוב להקמת המוקד, הן יודעות כיצד לבנות תוכנית עבודה מתאימה, כיצד להציב יעדים ומאפשרות להגיע לתוצאות טובות במיוחד.

בנוסף, חברת המומחית לשירותי טלמרקטינג תיקח על עצמה את עניין גיוס העובדים והכשרתם. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהגיוס יתבצע כהלכה, ההכשרה תהיה נכונה ומדויקת, העובדים יהיו בעלי מוטיבציה לעבודה והמוקד יממש את מטרותיו.

טלמרקטינג לעסקים – רוצים לקחת את בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הכירו את השירות שיעזור לכם לעשות זאת בקלות ובמהירות!

שירותי טלמרקטינג לעסקים מסייעים ללא מעט עסקים בישראל לשמור על לקוחות קיימים, להגדיל את הסיכויים ללקוחות חוזרים, להגיע ללקוחות פוטנציאליים שצפויים להתעניין במוצר המפורסם, לערוק סקרי עומק במטרה לשפר את פעילות החברה ועוד. כלל השירותים הללו מבטיחים גידול במכירות של כל בית עסק. נשמע לכם מעניין? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כלל השירותים הכלולים בטלמרקטינג לעסקים ונגע בטיפים מעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון את החברה המקצועית ביותר. אז לפני שאתם בוחרים את חברת טלמרקטינג לעסקים באופן שרירותי, חשוב שתקראו את הפסקאות הבאות שיעזרו לכם להכיר מקרוב את השירות המיטבי.

 

שירותי טלמרקטינג לעסקים מתאימים לכל בית עסק, ולא משנה מה גודלו!

ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי שירותי טלמרקטינג לעסקים מתאימים לכל בתי העסק, ללא כל קשר לגודלו. כיום יש לא מעט עסקים גדולים אי קטנים בישראל המסתייעים בשירותי טלמרקטינג לעסקים. אז גם אם בית העסק שלכם אינו גדול במיוחד, תוכלו להתאים שירותי טלמרקטינג לעסקים בדיוק עבור כל צרכיו. שנית, חשוב לדעת כי השירותים הללו מסייעים לבתי עסק רבים לקחת את העסק שלב אחד קדימה. מעבר לשמירת לקוחות קיימים וקיום סקרי עומק שונים לשיפור השירות, השירותים הללו מבטיחים לבוחרים בהם שיפור ניכר בסך כלל מכירות בית העסק. אז מה כלול בשירותי טלמרקטינג לעסקים? ריכזנו עבורכם את השירותים המרכזיים ביותר, והם:

 

  • שיחות ללקוחות פוטנציאליים

חברת טלמרקטינג לעסקים מבצעת שיחות רבות ללקוחות פוטנציאליים שצפויים להתעניין בתחום המוצרים המוצעים למכירה. חשוב להדגיש שכיום יש לא מעט שיטות המסייעות להתחקות אחר לקוחות פוטנציאליים רבים. ברוב המקרים, מדובר על לקוחות שהביעו את התעניינותם בתחום המוצרים בעבר. חברת טלמרקטינג לעסקים מקצועית יודעת להגיע ללקוחות הללו ולפרסם להם את בית העסק במטרה לשפר את אחוזי ההמרה ולהביא לשיפור ניכר בכמות המכירות. אז אם גם אתם רוצים לקחת את בית העסק שלכם שלב אחד קדימה, חשוב לבחור נכון חברה מקצועית שתדע להעניק לכם את השירותים הללו על הצד הטוב ביותר. חשוב להדגיש שישנן שיטות רבות להתחקות אחר לקוחות פוטנציאליים, ולכן חשוב לבחור נכון חברה מקצועית שעושה שימוש בשיטות המתקדמות ביותר.

 

  • שימור לקוחות קיימים

הליך שימור לקוחות קיימים חיוני במיוחד לכל בית עסק. כיום יש לא מעט עסקים שלא מכירים בחשיבות של שמירה על לקוחות קיימים, מה שמקשה מאוד על כל שלבי התקדמותם. לכן, חשוב להדגיש את חשיבות שימור הלקוחות. חברת טלמרקטינג לעסקים מסייעת לבתי עסק רבים לשמר לקוחות בצורה מיטבית בהתאם לאופי התנהלות בית העסק. שימור לקוחות מבטיח שיפור ניכר במכירות החברה.

 

  • יצירת רשימת תפוצה

מעבר לשימור לקוחות ולשיחות ללקוחות פוטנציאליים, חברת טלמרקטינג לעסקים יוצרת עבור כל בית עסק רשימת תפוצה הכוללת את כל הלקוחות שהביעו התעניינות במוצרי בית העסק. בעזרת רשימת התפוצה ניתן לפרסם בחינם מגוון עשיר של מבצעים או מוצרים חדשים. בתי עסק רבים נהנים מרשימות תפוצה גדולות המניבות להם מכירות רבות מכל פרסום. אחוזי ההמרה של פרסום לרשימת תפוצה גבוהים למדי, מה שמבטיח לבעלי העסקים פרסום יעיל וזול. רוצים ליצור רשימת תפוצה הכוללת קהל רחב המתעניין המוצרים שלכם? חברת טלמרקטינג לעסקים תדע לעשות זאת עבורכם.

  • יצירת לידים חמים

אם לא די בכך, חברת טלמרקטינג לעסקים מסייעת ללא מעט בעלי עסקים ליצור לידים חמים. כל ליד הוא לקוח שהסכים להשאיר את פרטיו האישיים במטרה שיחזרו אליו עם פרטים רלוונטיים אודות המוצרים השונים. לידים אלה נחשבים ללידים חמים שרבים מהם יבשילו לכדי מכירה. חברת טלמרקטינג לעסקים שמכירה את כל השיטות המתקדמות ביותר ליצירת לידים תסייע לכם להגדיל בצורה משמעותית את המכירות ולייצר לידים חמים בתדירות גבוהה.

 

  • בקרה תמידית על כל שלבי המכירה

נוסף על כלל השירותים שצויינו מעלה, חברת טלמרקטינג לעסקים בבקרה תמידית אחרי כל תהליכי המכירה. חברות מקצועיות מלוות את הלקוח הפוטנציאלי לאורך כל שלבי תהליך המכירה כך שלא יהיה מצב שהוא יוותר על הרכישה בגין בעיטת טכניות שונות. אין לכם זמן ללוות כל לקוח במהלך כל שלבי הרכישה? חברת טלמרקטינג לעסקים כדי לעשות זאת עבורכם על הצד הטוב ביותר. נשמע מעניין? רגע לפני שאתם בוחרים את חברת טלמרקטינג לעסקים שתעבוד עבורכם, חשוב לדעת שכיון יש לא מעט חברות שונות המציעות את שירותיהן בתחום. לא כל החברות יודעות להעניק שירות מלא הכולל את כל השירותים שצויינו מעלה, ולכן חשוב שתדעו לבחור נכון את החברה המקצועית ביותר.

 

מספר טיפים מעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון חברת טלמרקטינג לעסקים

איך תדעו לבחור את החברה המקצועית ביותר שמציעה את כלל השירותים שצויינו מעלה? בעזרת כמה צעדים פשוטים. ראשית, חשוב לבחור נכון את החברות המומלצות ביותר. כיום ניתן להגיע ללא מעט חוות דעת אודות כלל החברות שמציעות שירותים בתחום. בחרו אך ורק את החברות שקיבלו חוות דעת חיוביות רבות. לאחר מכן, חשוב שתבחנו את סך השירותים שכל חברה מציעה. ניתן לבדוק זאת ברשת באתר החברה או בעזרת שיחת טלפון קצרה. חשוב לערוך השוואה בין כלל החברות המומלצות ביותר במטרה לוודא שאתם בוחרים את החברה שמציעה את השירות המלא. לסיום, חשוב ליצור קשר עם כל החברות שמציעות שירות מלא עם כמות המלצות גדולה במטרה לערוך השוואת מחירים. לאחר שלב זה, כל שנותר לכם זה לבחור את החברה המתאימה ביותר עבורכם הן מבחינת המחיר והן מבחינת כלל שירותיה.

 

אולי יעניין אותך גם:

חברת טלמרקטינג מומלצת: איך בוחרים ומה האופציות?
שירותי טלמרקטינג מתקדמים עם פצרונות ייעודים
שירותי ניהול יומנים למרפאות

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן