תוכנות הפקת משכורות

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עסק הכולל יותר מעובד אחד נדרש לשלם תשלום חודשי לעובדיו בעבור עבודתם, התשלום החודשי, כפי שכולנו יודעים נקרא משכורת ומלבד התשלום עצמו נדרש המעסיק להפיק בעבור עובדיו תלוש שכר מפורט הכולל את פירוט שעות העבודה, פירוט השעות הנוספות, ימי מחלה וחופשה ותשלומים נוספים.

בכדי לדעת כמה כסף אתם משלמים לעובדים שלכם וכדי לעמוד בכל התחייבויות התשלום שלכם כמעסיקים אתם זקוקים לכלי שיעניק לכם את היכולת להפיק את המשכורות לעובדים שלכם בקלות ובנוחות. בעסק קטן מנהל החשבונות ידאג לנושא הפקת החשבון ולעומתו בארגון גדול יועסקו חשבי שכר בעלי הכשרה מתאימה בתחום.

הליך הפקת משכורות צריך להיות מדויק מאד וכל החמצה של פרט כזה או אחר חושפת את המעסיק לתביעות מצד עובדיו. על כן יש לפקח על התהליך באופן מדוקדק ולהשתמש בתוכנה ייעודית שתספק לכם את כל מה שאתם צריכים.

בין התוכנות השונות להפקת משכורות תוכלו למצוא גם את התוכנות הבאות בהן נעשה שימוש בארגונים וגדולים כאחד.

משכרת טריו – בית התוכנה עוקץ

בית התוכנה עוקץ פיתח והפיץ את המערכת להפקת חשבוניות תחת השם משכרת טריו. משכרת טריו מאפשרת לכם לערוך חישובי שכר שונים וביניהם חישובי נטו וברוטו, עלות שכר וכדומה. במערכת משכרת טריו ניתן לנהל הסכמי שכר מכל סוג שהוא, בין שמדובר בחוזה שכר סטנדרטי ועד לחוזה עבודה אישי של עובדים ספציפיים.

משכרת טריו יודעת לקבל נתוני כניסה ויציאה מכל מערכות שעון נוכחות הנוכחיות הקיימות כיום. ישנם כמה וכמה יתרונות שונים אשר הופכים את השימוש במערכת לקל ונוח. משכרת טריו יודעת לקבל נתוני כניסה ויציאה מכל מערכות הנוכחיות הקיימות כיום וחוסכת לכם כאב ראש,  ניתן ליצור בתוכנה טפסים בעלי שדות מותאמים אישית לקליטת נתונים באופן קל ונוח, המערכת מתעדכנת באופן אוטומטי ועוד יתרונות רבים.

מיכפל 2000 – בית התוכנה מיכפל

מיכפל אלפיים היא תוכנת הפקת המשכורות של בית התוכנה מיכפל אשר נוסד בשנת 1983. המערכת להפקת משכורות של חברת מיכפל נמצאת כיום בשימוש אצל רואי חשבון , חשבי שכר ויועצי מס והיא תוכנת השכר הנפוצה ביותר בשימוש כיום בישראל.

מיכפל אלפיים מאפשרת לכם לערוך חישובי שכר לעובדים במשרה חלקית, מלאה או יומית, טיפול בהקלות מס שונות , חישוב תוספות יוקר , חישוב מדרגות מס אישיות, הפקת משכורות כשכר סופרים וכדומה. בנוסף המערכת יכולה לערוך חישובי הפרשים בגין תשלומים לעובדים וכמובן לבצע רישום ועדכון של ימי מחלה וחופשה.

מערכת הפקת המשכורות של מיכפל אלפיים משלבת בתוכה גיליון דיווח לעדכון תשלומים לקופות גמל ומאפשרת לכם להעריך תשלומים גם על פי פרוייקטים שונים ולמדוד את רווחיותם. אחד מהכלים החזרים במערכת מיכפל אלפיים הוא מחולל הדוחות המתקדם המאפשר לכם להפיק דוחות שונים בקלות ולקבל את כולם אליכם ישירות לדואר האלקטרוני.

חילן PRO – בית התוכנה חילן TECH

מערכת הפקת החשבוניות מבית התוכנה חילן היא למעשה מערכת כוללת לניהול משאבי האנוש בארגון. כיום, נעשה שימוש במערכת בכ-700 מאות ארגונים שונים בישראל ומופקים בה כחצי מיליון משכורות חודשיות.

מערכת חילן PRO מצטיינת ביכולותיה ומשפרת תהליכים וחוסכת זמן וכסף יקר. מערכת חילן PRO מאפשרת למעשה לכל משתמש במערכת לצרף מודלים וכלים שונים שיסייעו לו באופן ספציפי מבלי לשנות את רכיבי התוכנה הקיימים. המערכת משתמשת בבסיס נתונים אינטגרטיבי והדבר חוסך את הצורך בהזנת נתונים כפולים ובזבוז של זמן יקר.

המערכת מפותחת בשפת ASP והגישה אליה היא דרך דפדפן האינטרנט. יתרון זה מאפשר לחשב השכר להתחבר מכל נקודה ומכל מקום אל מחשב החישוב המרכזי הנמצא בחברת חילן ולנהל את כל עבודתו כאילו התוכנה מותקנת על מחשבו האישי. באופן דומה יכולים העובדים להיכנס למערכת בצורה מוגבלת יחסית ולצפות בנתוני השכר שלכם בכל רגע נתון.

.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן