תוכנות הנהלת חשבונות

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בין שאתם מוגדרים כעוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע"מ אתם וודאי יודעים מה חשיבותה של הנהלת חשבונות תקינה בעסק שלכם. כל זלזול או הפחתה בחשיבות של חלק זה בניהול העסק שלכם יכול להוביל להסתבכויות קשות מול גורמי המס השונים ביניהם ביטוח לאומי ומס הכנסה.

אם בעבר נזדקקו לשירותיו של רואה חשבון מוסמך על מנת שזה יטפל בכל הכרוך בנושאי הנהלת החשבונות בעסק שלנו היום אנחנו יכולים להחליף אותו די בקלות בתוכנת מחשב נוחה וקלה מאד לשימוש, כזו שתחסוך לנו את העלות החודשית והשנתית לרואה החשבון שלנו.

בין תוכנות הנהלת החשבונות השונות שתוכלו למצוא ברחבי רשת האינטרנט תוכלו למצוא תוכנות המיועדות לחברות בע"מ שנפח העבודה שלהן גדול יותר ותוכנות לניהול עוסק מורשה ועוסק פטור. אומנם, במרבית המקרים מדובר ברכישה חד פעמית של התוכנה או בדמי שימוש חודשיים בעלות נמוכה אך עדיין חשוב מאד שתבחרו בתוכנה שמתאימה לכם ושתספק לכם את כל הכלים הדרושים לכם.

תוכנת הנהלת חשבונות אינה מספיקה – יש צורך במנהל חשבונות על מנת לבצע את הפעולות הנכונות ולהקפיד על הרישומים על פי הדרישות והוראות ניהול ספרים. אפשרות נוספת היא לקחת שירותי הנהלת חשבונות חיצונית – אשר נותנת פתרון מלא לכל הצרכים של העסק.

תוכנת הנהלת חשבונות של חברת כספית

חברת כספית מציעה את תוכנת הנהלת החשבונות המובילה בשוק לניהול החשבונות של העסק שלכם בחמש גרסאות שונות המתאימות לכל סוגי העסקים השונים. את התוכנה תוכלו לרכוש בעלות של כשלוש מאות שקלים לשנה או במחיר של כאלף ומאתיים שקלים ברשיון ללא תקופת זמן במידה ואתם מוגדרים כעוסק פטור או בעלות גבוהה מעט יותר במידה ואתם מוגדרים כעוסק מורשה או חברה בע"מ.

התוכנה מאפשרת לכם למעשה לבצע כל פעולה הנכללת תחת תפקידה של המחלקה להנהלת חשבונות בכל ארגון כמו הליך הנפקת חשבוניות, תעודות משלוח וסיכומים.

במידה ואתם מתלבטים תוכלו להוריד את גרסת ההדגמה של התוכנה ולהתנסות בו טרם הרכישה במשך חודש ימים. מלבד התוכנה תזכו לקבל גם שירותי תמיכה מתקדמים דרך אתר האינטרנט של החברה או באמצעות חיבור מרחוק על ידי צוות התמיכה.

למידע נוסף תוכלו לעיין באתר החברה בכתובת http://www.caspit.biz/

תוכנת הנהלת החשבונות עסקית

תוכנה נוספת להנהלת חשבונות בעלת תפוצה רחבה היא תוכנת הנהלת החשבונות עסקית. תוכנת עסקית מחולקת לשלוש גרסאות כאשר כל גרסה מתמקדת בחלק שונה של ניהול החשבונות בעסק שלכם.

הגרסה הראשונה היא תוכנת הנהלת חשבונות המציעה לכם את כל הכלים הדרושים כמו ניהול הכנסות והוצאות והנפקת דוחות מע"מ. הגרסה השנייה היא תוכנה להנפקת חשבוניות מבלי היכולת לניהול את ההכנסות וההוצאות ואילו הגרסה השלישית היא תוכנה לניהול מלאי הסחורות של העסק. אינכם חייבים לרכוש את כל שלוש הגרסאות במידה ואין לכם צורך בה.

מחירן של כל אחת מהגרסאות עומד על כחמש מאות ושלושים שקלים לשנה. הרישוי בעבור תוכנת הנפקת החשבוניות הוא למעשה רשיון לכל החיים ובמידה ותזדקקו לסוג רישוי שכזה גם בשתי התוכנות הנוספות תדרשו להיפרד מאלף שקלים נוספים לכל אחת.

גם כאן מציעה חברת עסקית מערך תמיכה מתקדם אך הוא בחינם רק בעבור החודש הראשון. לאחר חודש זה תוכלו לבחור בין תמיכה מקוונת בדואר אלקטרוני בעלות של כחמישים שקלים לשנה או בתמיכה טלפונית בעלות של כשלוש מאות וחמישים שקלים.

למידע נוסף תוכלו לעיין באתר החברה בכתובת http://www.iskit.biz/

תוכנת הנהלת חשבונות מקוונת – iCount

ההתקדמות המדהימה של רשת האינטרנט בשנים האחרונות הגיעה גם את תחום הנהלת החשבונות. חברת iCount מאפשרת לכם לנהל את כל החשבונות של העסק שלכם באופן מקוון שיאפשר לכם גישה אל המידע מכל מקום ובכל זמן ועדיין יאפשר לכם להשתמש בכל הפונקציות המוכרות לכם מתוכנות הנהלת החשבונות הרגילות.

במערכת iCount תוכלו להנפיק חשבוניות בעלות חתימה דיגיטלית (כנדרש על פי מס הכנסה בארץ) ולשלוח אותן ללקוחות שלכם בדואר אלקטרוני לנהל את כל ספר התקבולים והתשלומים שלכם ולהתחבר אוטומטית למערך של סליקת אשראי. במערכת iCount תמצאו גם שערי מטבע ומע"מ מעודכנים בכל רגע נתון, אפשרות להנפקת חשבוניות מגוונות מסוגים שונים וכן מערכת להפקת מסמכים רבים על פי צרכי הלקוח.

מודל התשלום של השימוש במערכת הוא שונה בהחלט ואינכם נדרשים לשלם עלות שימוש חודשית במערכת אלא תשלום על פי כמות המסמכים שהפקתם דרך המערכת. כאשר ככל שתפקידו מסמכים רבים יותר העלות למסמך בודד תהיה נמוכה יותר. מין הראוי לציין כי במידה ולא הפקתם אף מסמך לא תחויבו כלל.

מין הראוי לציין כי לחברת iCount אין מענה טלפוני אלא אפשרות לפתיחת קריאה במערכת לקבלת סיוע כאשר הם טוענים כי זמן החזרה לטיפול בקריאה אינו עולה על שלוש דקות.

למידע נוסף תוכלו לעיין באתר החברה בכתובת http://www.icount.co.il

.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן