גבייה באינטרנט – SMS, טלפון או אשראי?

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כיום, כל בעל עסק מנסה להגדיל את רווחיו של העסק בדרכים שונות. אחת מהדרכים הנפוצות ביותר להגדלת הרווחים היא הקמת אתר אינטרנט מכירתי בו יוכלו המשתמשים לרכוש מוצרים שונים ולבצע את החיוב במעמד הקניה באתר עצמו.גבייה באינטרנט

התהליך עצמו אינו מסובך כלל – המשתמש נכס לאתר האינטרנט של העסק וצופה במוצרים הזמינים לרכישה ובמידע המסופק אודותיהם. כאשר המשתמש מעוניין לבצע רכישה של אחד המוצרים הוא בוחר במוצר עצמו ומוסיף אותו אל סל הקניות שלו אשר מלווה אותו בכל תהליך הרכישה באתר.

כאשר מסיים המשתמש לבחור במוצרים אותם הוא מעוניין לקנות הוא פונה אל הקופה הווירטואלית המוגדרת באתר ומתחיל בתהליך הרכישה. ההליך חוסך זמן יקר וטרטור מיותר של מוקדנים, זאת בניגוד לשירותי גבייה טלפוניים.

קיימים כמה וכמה סוגים שונים של אפשרויות גבייה באינטרנט בהם יוכל בעל העסק לבצע חיוב של הלקוח במעמד הרכישה:

חיוב בהודעת SMS

אפשרות חיוב המאפשרת לבעל העסק לבצע חיוב של הלקוח בכמה צורות שונות. האפשרות הראשונה היא אפשרות שימוש בקוד אותו יקבל המשתמש אל הטלפון הסלולרי שלו ויזין אותו באתר לשם ביצוע פעולה כלשהי; רכישת מוצר, הורדת קובץ, גישה לתוכן וכדומה.

אפשרויות נוספות הקיימות בשירות זה היא אפשרות רישום למנוי עדכונים או קופונים של בעל העסק. כאשר הלקוח מחויב בכל הודעה המגיעה אליו מבעל העסק ואפשרות נוספת מאפשר לבעל העסק לשלוח הודעות SMS למספר רב של משתמשים, בכדי לשמר את חברי מועדון הלקוחות שלו או לבצע קידום מכירות לעסק.

חיוב דרך הטלפון

אפשרות חיוב המאפשרת לבעל העסק לבצע חיוב של הלקוח מבלי צורך לקבל ממנו פרטים אישיים או מספר כרטיס אשראי. החיוב עצמו מבוצע בשלושה מודלים שונים: חיוב הלקוח בסכום מוגדר מראש בעת חיוג של המשתמש למספר מוגדר מראש, חיוב על פי פעימות מונה בו המשתמש משלם על פי כמות פעימות המונה בשיחה (מיועד לשירותי יעוץ, תמיכה וכדומה) ואפשרות חיוב למספר 1-900 המחייבת את הלקוח ב-50 אגורות לדקה, בנוסף לחיוב השיחה עצמה.

שימוש בארנק אלקטרוני

אפשרות חיוב המאפשרת למשתמש לבצע רכישות באופן מקוון בכל בית עסק התומך בשיטת חיוב מסוג זה וזאת מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלו. המשתמש יוצר מבעוד מועד חשבון באתר המספק שירות של ארנק אלקטרוני (למשל, paypal) .

משלב זה יכול המשתמש לרכוש כסף אלקטרוני באמצעות כרטיס האשראי שלו או לבצע רכישה כאשר בפועל הכסף יועבר תחילה אל ספק השירות ורק ממנו יועבר אל בעל העסק. אפשרות זו בטוחה מאד עבור המשתמשים ומעודדת אותם לרכוש באופן מקוון שכן הם חושפים את פרטי האשראי רק לגורם אחד גם במידה והם מבצעים כמות רכישות גדולה.

חיוב בכרטיס אשראי

אפשרות של חיוב הלקוח באמצעות כרטיס אשראי היא האפשרות הנפוצה ביותר לחיוב לקוחות ברשת האינטרנט כיום. בשלב החיוב המשתמש ממלא את פרטי הזהות שלו ואת מספר כרטיס האשראי בעמוד ייעודיי בקופה הווירטואלית.

משם מועברים הפרטים דרך חיבור מאובטח אל ספק שירותי סליקה באינטרנט. משלב זה מבוצע חיבור בין ספק שירותי הסליקה וחברות האשראי, מתבצע החיוב בפועל והתשלום מועבר אל בעל העסק עצמו. הליך זה מאפשר לבעל העסק לבצע חיוב מהיר ויעיל של לקוחותיו לרוב בעלויות נמוכות מאד.

קיימים סוגי חיוב רבים ומגוונים בהם יכול להשתמש בעל העסק על מנת להגדיל את ההכנסות מאתר האינטרנט שלו. על כל בעל עסק לשים דגש חשוב על דרך החיוב אותה הוא משלב באתרו ועל התאמתה לסוגי המשתמשים השונים באתר, אך גם על עלויותיה השונות והכדאיות הכלכלית עבורו.

אולי יעניין אותך גם:

קופה רושמת חכמה למכירות גם בחנות וגם באינטרנט

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן