שירות הקלטת שיחות – שיטה מעולה להקלטת שיחה באיכות שמע יוצאת דופן!

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

הקלטת שיחות - גם דרך הטלפון נייח!יום יום אנו נתונים לחסדם של חברות שירותיות רבות אשר למעשה, נודה על האמת – מנהלות לכולנו את החיים. בין אם מדובר בהתנהלות מול הבנק, גופי תקשורת שונים, וחברות החל ממשלתיות ועד פרטיות. כולנו, בלי יוצא מן הכלל ניתקל בסיטואציות לא נעימות מול נותני השירות השונים.

לא פעם, בעת המתנה ממושכת לרוב, בחברות אליהן אנחנו רוצים להגיע מצוין בפנינו, בעזרת מענה קולי כי "השיחות מוקלטות לצורך בקרה ואיכות או שיפור השירות" . אך לא רק מטעמי בקרה, איכות ושיפור השירות החברות הגדולות מתעדות כל שיחה ושיחה שלנו, אלא גם מטעמים משפטיים. מדוע לא ההיפך? שמראש כל אחד ואחת מאיתנו יקליט כל שיחה ושיחה מול נותן שירות מסוים, ויתעד לעצמו כל שיח ושיח? הרי העניין חוקי לחלוטין.

ברוב המקרים, המון חברות נוקטות ב"שיטת מצליח" ולמעשה גובות אלפי שקלים יום יום מלקוחותיהם הרבים, ללא ידיעתם. בעבר הלא רחוק כל כך כולנו בלענו את הפיתיון הזה אך עם המציאות הכלכלית היום והעלאת המודעות צרכנית גם מבחינת חקיקת חוקים דוגמת "חוק ניידות מספרים", אזרחים רבים דורשים לדעת את מלוא זכויותיהם לגבי חוזה מסוים, מבקשים הפחתה ממשמעותית עלויות, החלפת תוכניות ולמעשה מממשים את האמרה הידועה כי  "הלקוח תמיד צודק".

מקרים אחרים היא אם אדם מרגיש כי אדם אחר, מערים עליו והדבר עלול להשפיע עליו משמעותית ולהרוס את החיים שלו כליל. דוגמא מפורסמת מאוד היא למשל, הקלטות השיחות בין שולה זקן לאהוד אולמרט אשר נעשו ביוזמתה וללא ידיעתו, במטרה לנסות להוכיח כי אינו חף מאף אשמה בפרשת "הולילנד", וכמובן כניסיון לטהר את שמה כשותפה ללקיחת השוחד וביצוע עבירה.

למעשה, לא משנה מה תהא הסיבה הרי לעולם נצטרך להוכיח צדקתנו במקרה כזה או אחר, והפתרון הממשי ביותר הוא לתעד את האדם שמולו אנו עומדים ושת טעותו אנו מעוניינים לחשוף למעשה.

שירות הקלטת שיחה – למה זה חשוב להקליט כל שיחה?

נתקלתם בסיטואציה מתמשכת ולא נעימה מול חברה מסוימת ואתם מעוניינים לשים סוף לסאגה המתמשכת הזו, איך תעשו זאת נכון? במידה ואיימתם בתביעה אפשרית, דאגו להנציח כל דקת שיחה עם כל נציג שירות.

השירות הקלטת שיחות recorder.co.il הוא ייחודי מאוד מכל מיני טעמים שנסביר בהמשך, אך בעיקר כי הצד השני לא יהיה מודע להקלטה ביניכם.

אם אתם דואגים לגבי חוקיות הדבר – על פי החוק מותר להקליט שיחה ביניכם לבין צד שני, עם זאת, לידע כללי – אסור להקליט שיחה שאינכם צד בה.

הקלטת שיחה אפשרית בכל מיני דרכים די מסורבלות – חיבור מיקרופון למחשב הנייח, הורדת תוכנת הקלטה והצמדת המיקרופון לתוך השפורפרת וכולי. אפשר גם דרך מכשירים סלולריים מסוימים אך אז מסתכנים בבטריה חלשה שעלולה לקטוע את השיחה או במידה והטלפון ייהרס –  כל ההקלטות עליו, ייהרסו אף הם.

השירות של recorder.co.il עוקף את כל הבעיות הללו ומציע הקלטת שיחות דרך הסלולרי או מכשיר הטלפון הנייח בפשטות.

כך זה עובד

השירות מאפשר שלושה אלמנטים חשובים –

  • הקלטת שיחה יוצאת, שיחה מתוכננת מראש על ידי המתקשר;
  • הקלטת שיחה נכנסת, שיחה שאינה מתוכננת מראש בה האדם שאותו רצינו להקליט פתאום מתקשר אלינו;
  • הקלטת שיחה בחלל החדר, שיחה בה אנו מעוניינים להקליט את כל היושבים בחדר, עם או בלי ידיעתם.

הקלטת שיחה יוצאת –  לתכנן מראש ולכוון למטרה

השירות החדש מאפשר הורדה ישירה של קובץ השמע של ההקלטה, ובנוסף – קבלת השיחה הישר לכתובת המייל. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס דרך הדפדפן במכשיר הנייד, או דרך המחשב האישי לאתר recorder.co.il ולהזין שני שדות: אחד, את המספר אותו אתם מעוניינים להקליט ושניים, את כתובת המייל שלכם.

לאחר מכן תקבלו מס' יחודיי וקוד אותו תשמרו. אל המספר הייחודי – חייגו. מרגע תתחיל השיחה ועד סופה – ההקלטה תרוץ.

השיחה התארכה ואתם שכחתם לגמרי מההקלטה? לא נורא. תקבלו אותה ישירות למייל האישי שלכם.

הקלטת שיחה נכנסת – להיות מוכנים, גם במקרה כזה!

באופציה זו, נצטרך להשתמש בשירות שיחת ועידה. בדומה להליך שיחה יוצאת מרגע מענה לשיחה, נבקש מהאדם המתקשר להמתין שניה על הקו ולא ננתק.

ניכנס ל-recorder.co.il ונזין בשדה "הקלד מספר טלפון להקלטה" – את הספרה 1 (הרי המספר שאנחנו רוצים להקליט התקשר אלינו ואין לנו לרוב, מידע אודות המספר שהתקשר ולכן, המערכת תנתב את עצמה כמכשיר הקלטה לכל דבר ועניין).

בהמשך הזינו גם את כתובת המייל שלכם.  לאחר קבלת המספר הייחודי לחצו על "הוסף שיחה" במכשיר הסלולרי – חייגו למספר ולחצו על "מיזוג שיחות". מרגע שיחת הועידה תתקיים – ההקלטה תתרחש, ובסופה, תקבלו את הקובץ לכתובת המייל שהוזן.

הקלטת שיחה בתוך החדר – להקליט את כל מה שנאמר לכם!

להקלטת שיחה בתוך החדר לחצו, כמו בשיחה נכנסת, בשדה "הקלד מספר טלפון להקלטה" – את הספרה 1 ואת כתובת המייל שלכם, חייגו למספר הייחודי שקיבלתם, מקמו את מכשיר הסלולרי שלכם במיקום טוב הכי קרוב שאפשר לפיות של משתתפי השיחה – והנה יש לכם הקלטה אותה תקבלו במייל או תוכלו להוריד ישירות למחשב שלכם.

נשמע מסובך? ממש לא, לשירות הקלטות מהפכני בעל איכות קול ושמע מרשימים במיוחד, היכנסו לאתר recorder.co.il

.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן