שיווק ישיר טלפוני לשיפור אחוזי המכירות

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

שיווק ישיר טלפונישיטת השיווק הישיר, נחשבת לשיטת פרסום מהמובילות בישראל בגלל תכונותיה שמתאימות כל כך לחיינו ולמנטליות שלנו. שיווק ישיר הוא שיווק זריז, קצר וקולע, ישר ולעניין, והנה- נסגרה עוד עסקה. לאוכלוסייה הישראלית אין זמן להקשיב או לדבר, ובטח שלא ללכת סחור סחור בתחום המכירה והקנייה.

באמצעות שיטת שיווק ישיר מגיעים המפרסמים באופן ישיר אל הלקוחות עצמם, הלא הם אלה שמקבלים את ההחלטות. שיווק ישיר נעשה כיום בכל אמצעי התקשורת: ברדיו, בצ'אט וירטואלי באינטרנט, בטלוויזיה ובטלפון, ואין מפרסם אחד שלא מעוניין לשווק את מוצריו באחד מהאמצעים הללו.

הטלפון – כלי חזק במכירות

שיווק ישיר טלפוני הוא כלי חזק מאוד בעולם המכירות, וכך היה לאורך כל השנים. העובדה המוכחת בשטח היא שמדי שנה עולים נתוני המכירות באמצעות שיווק ישיר טלפוני שנקרא גם "טלמרקטינג", עד שהם מגיעים לאחוזים מרשימים ביותר, וכל זאת לצד הוצאות כספיות מזעריות מצד המפרסמים לעומת שיווק ישיר באמצעי תקשורת אחרים.

מערך שיווק ישיר טלפוני

המערך של שיווק ישיר באמצעות הטלפון הוא פשוט מאוד לניהול. כל מה שהמפרסמים צריכים לעשות על מנת לשווק את מוצריהם בשיטה זו הוא להקים מוקד טלפוני שבו עובדים מוקדנים בעלי ניסיון מכירתי, סבלניים, אדיבים ובעלי קול נעים, ובנוסף להוציא רשימות רנדומליות של שמות אנשים (כאלה שנבחרו באופן אקראי, מקרי ובלתי מכוון), אך חשוב שהן תהיינה ממוקדות לקהל היעד שאמור לרכוש את המוצרים.

אל הרשימות מגיעות החברות המפרסמות באמצעות דרכים שונות כאשר ביניהן ישנה אפשרות של קניית רשימות תפוצה. אמנם זה כרוך בעלות כספית, אך זה משתלם מאוד מכיוון שאז קהל היעד הוא ממוקד וקל יותר להגיע אליו באופן ישיר ולמכור לו את המוצרים.

חברות רבות שמפרסמות מוצרים ומעוניינים בשיווק דרך הטלפון, פונות אל חברות טלמרקטינג מקצועיות חיצוניות, והן עורכות עבורן את תהליך השיווק. אותן חברות מקבלות לידיהן את רשימות התפוצה מהמפרסמים ובונות תסריטי שיחה ייחודיים עבורם. מוקדי הטלמרקטינג הם אלה שסוגרים עסקאות טלפוניות מול הלקוחות ולעיתים אף מתאמים פגישות (טלמיטינג).

מדוע כדאי שיווק ישיר טלפוני?

חברות גדולות אשר מעוניינות לפרסם את מוצריהן ולמכור אותם לקהל הרחב בכמויות גדולות, יודעות שמכירות באמצעות שיווק ישיר בכלל, ושיווק ישיר טלפוני בפרט, הם אמצעי השיווק היעילים ביותר.

שיווק באופן כללי הוא כמו ציד בתוך יער גדול שבמהלכו הצייד יכול ללכת שעות על גבי שעות עד שאולי יצוד חיה אחת. ישנם לקוחות רבים מאוד בשוק, ועל ידי שיווק כללי נגיע אולי ללקוח אחד. לעומת זאת, שיווק ישיר הוא כמו ציד בתוך חורשה קטנה עם הרבה חיות, מה שמגדיל את הסיכויים לצוד יותר חיות. שיווק ישיר מגיע אל הלקוח עצמו באופן אישי וכך עולים הסיכויים למכירות רבות.

שיווק ישיר טלפוני כדאי בכך שהטלפנים מגיעים היישר אל בית הלקוח לפי רשימות ממוקדות של שמות, כלומר אלו הם שמות של לקוחות שהמוצרים המסוימים יכולים להתאים להם. כך עולים סיכויי המכירות. ההגעה ללקוחות דרך שיווק ישיר טלפוני היא מדויקת ואפקטיבית לצד העובדה שכך אפשר לחסוך עלויות אשר כרוכות באמצעי שיווק כלליים, שנחשבים יקרים יותר. דרך שיווק ישיר טלפוני- טלמרקטינג, מגיעים המפרסמים להגדלה בהכנסות.

שיווק ישיר טלפוני מפלח את הלקוח לפי גילאים, חתך אוכלוסייה (עולים חדשים, אנשים מבוגרים, נשים הרות, הורים לילדים), מין ועוד. הכול תוך התאמה למוצר ולשירות הנמכרים. בנוסף, פונים אל הלקוחות בהתאם להרגלי צריכה למוצרים מסוימים, שהיו להם בעבר, וכך ניתן בעצם לחזות את העתיד שלהם מבחינת קנייה.

.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן