כיצד עושים מיתוג אישי בפייסבוק?

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רשת האינטרנט מלאה במידע על מותגים שונים ממגוון אינסופי של תחומים. עובדה זו הופכת את התחרות בזירת האינטרנט לקשה הרבה יותר מיום ליום והמפרסמים נאלצים להמציא את הגלגל כמעט בכל פעם מחדש.

כדי להצליח לבלוט בין ים המותגים וההצעות השיווקיות שזורמות אל הלקוחות יש צורך להתבלט, להיות חדשניים וכמובן יצירתיים. תהליך זה הוא למעשה תהליך מיתוגו של אדם, מוצר או חברה כלשהי ברשת האינטרנט .

תהליך המיתוג בונה למעשה את הדמות באופן שבו המותג יהיה מזוהה עם תחושות מסוימות או עם מעמד מסוים וכך תעורר את הגולשים לפנות דווקא אליה. דוגמא טובה לכך היא שימוש בדמויות מפורסמים נחשקות לפרסום של מכונית יקרה לקהל אמיד במיוחד.

היום, חלק בלתי נפרד מתהליך המיתוג האישי ברשת האינטרנט כולל גם מיתוג אישי ברשת החברתית הגדולה בעולם – פייסבוק. תהליך המיתוג האישי בפייסבוק יאפשר לכם להגיע לקהל גדול במיוחד על פי הגדרותיכם כמעט ללא מאמץ ומכם תידרש השקעה בתוכן אותו תרצו להעביר להם.

פרופיל עסקי באתר פייסבוק

השלב הראשון הוא הקמת פרופיל עסקי באתר פייסבוק. הקמת הפרופיל העסקי מאפשרת לכם ליצור מיני אתר בתוך הרשת החברתית עצמה ולספק לגולשים הפוקדים את העמוד בכל תוכן שתרצו, בין שמדובר במידע על המותג, הצעות שיווקיות, סרטוני הדגמה ועוד.

כל גולש שיצטרף לעמוד על ידי ביצוע "אהבתי" (או באנגלית LIKE) ימשיך לקבל עדכונים מהעמוד שלכם גם במידה ולא גלש אליו באופן ישיר ולמעשה הוא יישאר מחובר אל המותג שלכם בכל רגע נכון. כדי לעודד את הגולשים להצטרף לעמוד תוכלו ליצור מבצע מיוחד לחברי הפייסבוק או ליצור תחרויות קטנות בין המצטרפים דבר שיהפוך אותם למעין קהל לקוחות קטן אך נאמן.

תוכלו לשלב את פעילות המותג בפרופיל העסקי על ידי שימוש בקידום ממומן בתוך הרשת החברתית. דרך אפשרות זו תוכלו להציג פרסומות בעמודים האישיים של משתמשים הנמצאים בקהל היעד שלכם כאשר פרסומות אלו יציגו בפני המשתמשים פעילות כלשהי עם אפשרות להצטרף לעמוד.

הקפידו להיות שם בשביל הלקוחות

הקמת הפרופיל העסקי אינה למעשה רק כלי שיווק ישיר אל הלקוחות אלא כלי ליצירת דו שיח. הפקידו לספק מענה לדרישות הלקוחות ועודדו אותם על ידי פעילויות שונות הקשורות למותג. לעיתים פעילות כלשהו מתוך עמוד פייסבוק יכולה לגרום למותג שלכם לחשיפה באתרים רבים אחרים ואפילו בערוצי הטלוויזיה השונים ללא עלות.

השתדלו להפנות לקוחות רבים ככל הניתן על עמוד הפייסבוק שלכם דרך כרטיסי ביקור ואפילו דרך אתר האינטרנט שלכם על מנת להגדיל את הפעילות בו. גולשים רבים לא יצטרפו לאתר עסקי שלקוחות רבים אינם מנויים עליו מתוך הנחה שהוא אינו מעניין או רלוונטי.

בצעו מחקרים אודות המותג שלכם בפייסבוק

הקפידו לערוך מחקרים באמצעות חברות מחקר שונות בנוגע למותג שלכם ברשת החברתית. בדומה לקבלת פידבק על אתר אינטרנט, בדקו את נפח השיחות על המותג ובמידה והדבר אפשרי נסו לקבל תמונה של דעת הקהל של הלקוחות שלכם על המותג. מידה מסוג כזה יכול לסייע לכם בקבלת החלטות אומנם , אך בהחלט גם מאפשר לכם לספק תשובות ללקוחות בפרופיל העסקי שלכם עוד לפני שהלקוחות שאלו אתכם את השאלות.

.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן